http://forum.ea.com/uk/posts/list/1261476.pagequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat er nog geen petitie is dat EA zijn servers moet fixen is mij een raadsel
Haha npquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Stijn praat altijd de waarheid, ik ga voor stijn. thanks
Na morgen: Henry ifquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Santello het volgende:
Wie zal ik naast Benzema zetten 41212? max 86 rating
Cup matches tellen niet voor de 666e keer. En al telden ze, nee.. gewoon nee.quote:
Ow pardonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cup matches tellen niet voor de 666e keer. En al telden ze, nee.. gewoon nee.
Doe mij maar een IF Jovetic of IF di Natale
In plaats vanquote:----- Torres35 IFSuarez300
---------- Gerrard120
Bale25 SIFRamires30 SIFMarchisio45 IFMaggio25
---- D. Luiz5 T.Silva65 Chiellini9
-------------- Buffon2
quote:-------- Torres Aguero
------------- Tevez
Bale SIFRamires SIFMarchisio IFMaggio
---- D. Luiz T.Silva Chiellini
------------ IF J. Cesár
Iets meer, maar tegen de tijd dat ik hem ga kopen (morgen of overmorgen) haal ik hem wel voor die prijs opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef DutchSL het volgende:
SIF Ramires maar 30k waard? Hij is op de PS3 nog altijd zo'n 60k, en de oude IF zo' n40k.
Gaat prima tot nu toe anders in H2Hquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind 3 verdedigers altijd heerlijk als tegenstander. In de eerste 10 minuten even wennen hoe je de bal moet inspelen maar daarna is het gewoon pure gatenkaas, ongeacht hoe snel die CB's allemaal zijn. Maarja, ik weet niet of je één middenvelder wil inleveren.
H2H speelt wel heel anders. FUT is meer gestoeld op snelheid en actie en ik hoef maar één steekbal te geven tegen drie verdedigers en ik kan sweaty intikken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat prima tot nu toe anders in H2H![]()
Qua chemistrylijnen en posities is deze mix van spelers anders ook waardeloos.
waar zie je dat? EA heeft niks getweet hoor?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef GuRBuH het volgende:
GEEN TOTW VOLGENS @EASPORTSFIFA GODVERK***** DOE NORMAAL STELLETJE FAGGOTS. FUCK TOTY IK WIL IF BASTA DESTRO EN GUERRA!!!
DIT MEEN JE NIET! Wat een homo's!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:22 schreef GuRBuH het volgende:
GEEN TOTW VOLGENS @EASPORTSFIFA GODVERK***** DOE NORMAAL STELLETJE FAGGOTS. FUCK TOTY IK WIL IF BASTA DESTRO EN GUERRA!!!
Dan zou ik het ook niet vragenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
www.ultimate.db
Xbox trading
Lamela -> enter
en daarna ff bij de auctions kijken. Je zou ook naar de verkopen de afgelopen dagen kunnen kijken.
Ik zometeen, voeg me maar alvast toe @ Richievdmquote:
picsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef vandermar het volgende:
Nieuwe HybridGriekse en Duitse competitie hybrid
Alles 9 chem op 1 na die verkeerde formatie heeftdie 8 chem dus. Speelt wel fijn
Schurlle
Links onlyquote:
nou vooruit, linkje dan maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Links onlyben nogal lui at the moment
Verkeerde formatie. Je moet 4411 pakken daarvoor! Sowieso Fellaini.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Fuszy het volgende:
Zat te denken aan een Belgen/Nederlands team, met wat aanpassingen.
4-3-3
Hazard - Van Persie - IF Lens
If De bruyne - Van der vaart - Sneijder
LB ? - Kompany - die belg van Arsenal - RB iemand uit BPL?
Hart
iemand tips?
Volgens mij zuigt die formatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verkeerde formatie. Je moet 4411 pakken daarvoor! Sowieso Fellaini.
Nee hoor, gewoon Lens en Hazard als half.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt die formatie. Dan laat ik het maar zitten.
Heb nog wel een Lens die 4-4-1-1 en RM. Alleen net op de auction gezetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Lens en Hazard als half.
ze hebben wel lekker veel pace in Griekenland zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kR0qTBpNbcvqr
Niet speciaal maar speelt wel fijn
Nee hoor, speelt erg fijn. De CF en ST lanceren elkaar erg makkelijk en je RM en LM hebben veel ruimte waardoor ze makkelijk mee op kunnen komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt die formatie. Dan laat ik het maar zitten.
Speelt 451 wel chill?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Russische competitie team gaat de verkoop in, wat speelt het kut zeg.. niet te geloven. Ik had eerst een 4-5-1 met alleen Russische en Oekrainse spelers, met in de verdediging twee spelers uit positie en een hele trage CB... maar toch presteerde dat team beter dan de peperdure uitbouw die ik heb gemaakt met IF Bocchetti (slechtste CB ooit), IF Bruno Alves, IF Danny, Honda..
Verkopen en hopen dat het nog een halve IF Ramos opbrengt
Niet van de bal te krijgen en 3* skillquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb nog wel een Lens die 4-4-1-1 en RM. Alleen net op de auction gezet. Ik kijk wel eens even of het wat wordt. Heb liever het nederlandse middenveld, maar is die belg van everton dan zo goed?
Ik ren er niet echt meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben wel lekker veel pace in Griekenland zeg
en 'subsidie'I lolled
Mignolet gaat hem niet worden, daarnaast de jong? Heb liever wat aanvallends naast die reus. Dus ik denk dat ik dan voor sneijder ga. Nederland heeft geen fatsoenlijke verdedigers zeker?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet van de bal te krijgen en 3* skillis wel een goede middenvelder.
Persie
VdV
Hazard - Fellaini - De Jong - Lens
? - Vermaelen/Kompany - Vertongen IF - Van der wiel
Mignolet IF
ik heb je tips van harte genomen en een brazilsquadje in elkaar gezet. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ren er niet echt meemet Miralas en Fetfatzidis lekker skillen
Nee, allemaal een dramaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mignolet gaat hem niet worden, daarnaast de jong? Heb liever wat aanvallends naast die reus. Dus ik denk dat ik dan voor sneijder ga. Nederland heeft geen fatsoenlijke verdedigers zeker?
Dat oude team van me met die Russen ging wel aardig, maar het uitgebouwde sterrenteam dat ik er van gemaakt heb is het slechtste team dat ik ooit gemaakt heb.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb je tips van harte genomen en een brazilsquadje in elkaar gezet. Ben benieuwd.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fTQk09HFbcvmd
Ultimatedb.nlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef chrisr het volgende:
Ben net begonnen met fut en moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Ff een vraag, kun je ingame (bv bij veiling of bio) zien hoeveel* een speler heeft of moet je dat ergens anders vandaan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |