Dat kan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik me ps3 uitzetten bij het opponent scherm?
Kwam ik laatst ook tegen. Kreeg er geen bal in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft ie een bronze team met Hart op doel
Nu maar hopen dat spelers als Modric en Silva ook gaan droppenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kaka 10k.Heb die nog voor 40k verkocht.
hoeveel? Als ik de lage prijzen zo zie, moet ik me inhoudenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Di Natale ook maar even gehaald, wel leuk voor het team.
11k, had hem vorige maand verkocht voor 20k+. Geloof 23k of zoiets. Maar zijn stats zijn echt beestachtig en ik wil gewoon potjes spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel? Als ik de lage prijzen zo zie, moet ik me inhouden
jezus, en dan te bedenken dat ze nog verder gaan zakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
11k, had hem vorige maand verkocht voor 20k+. Geloof 23k of zoiets. Maar zijn stats zijn echt beestachtig en ik wil gewoon potjes spelen.Er ging net een Di Natale voor 9.7k maar ik was net te laat met klikken.
dan ga ik maar ns kijken voor Di Natale als de middenvelders uitkomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, al zullen de iets beteren wel weer wat gaan stijgen. Veel mensen verkopen hun goede spelers in de hoop dat ze uit hun pakje een TOTY halen. 99% lukt dat niet en wil dan weer hun elftal terugkopen. Wat je krijgt is dus dat mensen hun Kaka van 40k voor 10k verkopen, een pakje halen en daar als beste speler Anelka uit krijgen. Anelka gaat dalen in waarde, Kaka gaat weer stijgen.
Easy geldquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
IF Lens gekocht voor 12k en een half uur later verkocht voor 20k
Denk je zelf dat de EA de markt niet controleert van bepaalde spelers ?! Ik geloof best dat EA een aantal gozers heeft zoals die TheRealGroully ofzo die oneindig veel coins hebben en express bepaalde spelers opkopen en pricefixen zodat men meer geld aan het spel uitgeeft...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eigenlijk is het wel bizar als je het vertaalt naar gespeelde potjes. Als je tien keer een online single match wint, heb je Kaka, Di Natale of Pato al binnen.Lijkt wel alsof iedereen pakjes opent maar niet speelt. En iedereen wacht maar met kopen. Mooi voorbeeld van een economie die instort door deflatie.
EA zou eigenlijk moeten counteren met monetair beleid, i.e. een zeer duur toernooi of het tijdelijk verhogen van matchbonussen. Of het actief opkopen van spelers op de markt beneden een bepaalde prijs.
Dat geloof ik niet, want de markt doet dat tot op zekere hoogte zelf. Dat EA zich hier ook niet mee bemoeit blijkt ook uit de plotselinge ineenstorting van de markt. Het zou ook teveel werk zijn om zooi op te kopen. De markt verneuken en geld verdienen doen ze toch wel door middel van die IF's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef BDIL het volgende:
Denk je zelf dat de EA de markt niet controleert van bepaalde spelers ?! Ik geloof best dat EA een aantal gozers heeft zoals die TheRealGroully ofzo die oneindig veel coins hebben en express bepaalde spelers opkopen en pricefixen zodat men meer geld aan het spel uitgeeft...
Zit je aluhoedje te strak?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk je zelf dat de EA de markt niet controleert van bepaalde spelers ?! Ik geloof best dat EA een aantal gozers heeft zoals die TheRealGroully ofzo die oneindig veel coins hebben en express bepaalde spelers opkopen en pricefixen zodat men meer geld aan het spel uitgeeft...
Ja leuk is dat he, probleem is bekendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme, heb ik een potje gewonnen, wordt ik gedisconnect na het potje en staat er dat ik een loss heb
De markt werkt niet zo simpel als meeste mensen geloven er zit veel meer theorie achter behalve vraag en aanbod. Vandaar dat ik zei ik geloof best, het kan zomaar kunnen dat het niet zo is maarja vergeet niet het is en blijft hun spel. Als die gozer van twitter zomaar spelers kan aanmaken en uitgeven dan gebeurt dat om een reden...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want de markt doet dat tot op zekere hoogte zelf. Dat EA zich hier ook niet mee bemoeit blijkt ook uit de plotselinge ineenstorting van de markt. Het zou ook teveel werk zijn om zooi op te kopen. De markt verneuken en geld verdienen doen ze toch wel door middel van die IF's.
wat zit er nog meer achter dan denk je? Tot zover is alles wel zo'n beetje te verklaren met basiseconomiekennis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
De markt werkt niet zo simpel als meeste mensen geloven er zit veel meer theorie achter behalve vraag en aanbod. Vandaar dat ik zei ik geloof best, het kan zomaar kunnen dat het niet zo is maarja vergeet niet het is en blijft hun spel. Als die gozer van twitter zomaar spelers kan aanmaken en uitgeven dan gebeurt dat om een reden...
Goeie speler, beetje klein alleen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga Di Natale even uitproberen, ben wel weer klaar met de markt begluren.
Wel als CM gebruiken he, dan is ie een toppertjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga Di Natale even uitproberen, ben wel weer klaar met de markt begluren.
Hey jou ken ik volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:25 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he, probleem is bekendHeb t de laatste tijd nog maar heel weinig, maar is vrij irritant.
Hou op man! Pepe is de meest bazige speler ooit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pepe is een klootzak
Gewoon geen hoge ballen geven, opgelost
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jou ken ik volgens mij
Jij heb toch The Pope Of Dope in je PSN staan?
Haha ja klopt, had jij me toen niet geholpen toen er iets mis was met mn fifa?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jou ken ik volgens mij
Jij heb toch The Pope Of Dope in je PSN staan?
Het heeft ook met preferenties te maken van FIFA gamers en EA wilt altijd zoveel mogelijk winst maken. Ze geven spelers uit om natuurlijk zoveel mogelijk mensen pakjes te laten kopen maar het beïnvloeden van prijzen van zeer gewilde spelers lijkt me niet gek. Elke coin of euro die te winnen valt omdat een bepaalde speler 100k meer kost is alleen maar meer omzet voor hun omdat het ons meer kost.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat zit er nog meer achter dan denk je? Tot zover is alles wel zo'n beetje te verklaren met basiseconomiekennis.
Zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:31 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Haha ja klopt, had jij me toen niet geholpen toen er iets mis was met mn fifa?(ben ff kwijt wat t was)
nvm sta al 3-0 voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef DannyDeko het volgende:
Gadverdamme speel tegen iemand die ziek hard lagged. Stottert de hele tijd en ook dikke delay...
Wordt mn eerste nederland in ca. 30 matches want dit ga ik niet spelen. Tyfus 3rdies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |