Daarom doe ik 150 BINquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Klopt, maar voor 150 je TP 2 of 3 keer volhebben is best belachelijk.
Omdat zijn prijs gigantisch gedaald is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:22 schreef xSoDx het volgende:
Gvd, waarom koopt niemand mn bale voor 32k
Ik kocht gister 11.25k Ozil in 4231. Er op gezet voor 12k start en 15k bin. Op laatste seconde begon er een 'bidwar' totdat iemand er genoeg van had en dus de BIN pakte. Toch weer 3k winst ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik dacht dat Ozil 12k 4-1-2-1-2 koopje was, niet dus.Krijg 'm niet verkocht.
Hard ook nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
Zij is écht lekker.
Ik heb trouwens GJE weer even afgemaakt.
Op xbox is hij dat lang niet meer waardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:22 schreef xSoDx het volgende:
Gvd, waarom koopt niemand mn bale voor 32k
Gaat niet echt gebeuren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer wordt die markt niet normaal, of gaat dat niet gebeuren
Reken er niet te veel opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer wordt die markt niet normaal, of gaat dat niet gebeuren
achja als mijn tradepile leeg is heb ik er geen problemen meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Reken er niet te veel opMaar wellicht dat het weer wat stijgt over 2 weken ofzo.
Vrees het niet, misschien een lichte opleving als het hele TOTY gebeuren klaar is, maar EA kennende verzinnen ze daar ook wel weer wat op. Ik blijf vooralsnog loeren en de IF Ramos en de TOTY spelers in de gaten houden, want er staan er nu al superveel op, en de verdedigers worden tot zondag uitgegeven, daardoor denk ik dat ze uiteindelijk wel betaalbaar zullen worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wanneer wordt die markt weer normaal, of gaat dat niet gebeuren
Pino is zo hard aan het ragen dat hij de computer niet meer aankrijgtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
GODVERPINO! Door die crash 2 tradeoffers op IF's gemist, DANKJEWEL EA
(waar is pino eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |