FYLquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel nu tegen iemand met enorm snertteam. Als ik nu disconnect tegen krijg, zijn er mensen die kunnen hacken...
Edit: Hij pauzeert na 27 seconden in-game tijd. Tweede pauze, na 2:48. Blijkbaar is het een zuiger. Hij brengt Bellamy en Reyes, IF waarschijnlijk. Wat een lul.
IF Reyes?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speel nu tegen iemand met enorm snertteam. Als ik nu disconnect tegen krijg, zijn er mensen die kunnen hacken...
Edit: Hij pauzeert na 27 seconden in-game tijd. Tweede pauze, na 2:48. Blijkbaar is het een zuiger. Hij brengt Bellamy en Reyes, IF waarschijnlijk. Wat een lul.
FHLquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
1-0 voor, lekker sssten tegen die lul.
4x Oduroquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bronzen baasjes.Winnen even 7-0 van een Gouden Nederlands team. 3x Oduro, 2x Kandji, 1x Zusi.
Denk gewoon spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Mannen, hoe kun je het best van 0 coins, een team vol met waardeloze gouden naar een 100 chem bronzen MLS / Engels / Watdanook?
Is het slim om alles te verkopen en van daaruit te kopen?
Ff de contracten gebruiken en dan verkopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Mannen, hoe kun je het best van 0 coins, een team vol met waardeloze gouden naar een 100 chem bronzen MLS / Engels / Watdanook?
En dan quicksell of gewoon veilen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ff de contracten gebruiken en dan verkopen.
Gewoon van de opbrengst bronze packs kopen tot je redelijke bronzes hebt en als je genoeg winst maakt kun je die bronzes die je wil hebben gewoon kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ach toen ik kocht was 20k een koopje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan niet eens 4-3-3 Lavezzi voor 9300 verkopendie was normaal altijd 12-13k
www.ultimate.dbquote:
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=17quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
IF Colloccini voor 13k, gaat in die positie niet lager als 22k
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=17
Ik had m verkocht voor 24kquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
IF Colloccini voor 13k, gaat in die positie niet lager DAN!!!!!! 22k
Is dat het ergste van een kapotte computer, geen FUT webapp?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
Pc kapte er ineens mee. Hoop niet dat die het gaat begeven, want dan kan ik niet meer op de webapp.
Nee, dat niet. Ik wilde in de stijl van dit topic blijven, dus moest het FUT gerelateerd zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat het ergste van een kapotte computer, geen FUT webapp?
Ik heb altijd dat als er een snelle speler achter een verdediger aanrent naar de bal toe, dat ie er dan niet langs rent maar er achter blijft rennen. Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap soms echt niet waarom mijn spelers zo langzaam zijn. Ze hebben een volle energie balk maar toch worden ze eruit gerend door hun directe tegenstander. Zelfs mijn pacehoeren IF Di Maria & IF Lavezzi lijken wel een paar slakken.
Dat had ik met Di Maria continu...leek eerder op 80 pace dan wat er op de kaart stondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap soms echt niet waarom mijn spelers zo langzaam zijn. Ze hebben een volle energie balk maar toch worden ze eruit gerend door hun directe tegenstander. Zelfs mijn pacehoeren IF Di Maria & IF Lavezzi lijken wel een paar slakken.
Ah hoezo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ben beetje bang dat ik tegen iemand speel die geestelijk beperkt is.
Hij bakt er niks van maar nog iets erger dan dat...zeg maar. Ook gewoon dingen die geestelijk niet kloppen.quote:
Maar ik heb het niet alleen met Di Maria, soms lijken gewoon al mijn spelers traag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik met Di Maria continu...leek eerder op 80 pace dan wat er op de kaart stond
Vond IF Lavezzi vooral qua pace tegenvallen eigenlijk.. Eerdere discussie hier over pace op het kaartje en daadwerkelijke pace schiet weer te binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet alleen met Di Maria, soms lijken gewoon al mijn spelers traag.
Ik ga denk ik maar even BF3 uit de kast halen. Ik verlies niet eens alles maar het gaat gewoon zo slecht. Kan het niet meer aanzien.
Afgelopen twee dagen heb ik weer veel mazzel, dag ervoor kon ik m'n haren wel uittrekken. Ach, EA heeft nog geen MS points van me gehad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
FIFA en FUT blijven gewoon een raar ding. Je zou haast denken dat 99% mentaal moet zijn, maar het is gewoon echt zo dat je soms hele avonden momentum mee of tegen hebt..dat is zo raar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |