die staat er niet in 4-3-1-2, maar ik zal van de week nog eens kijken. Ik heb wel nog een bod staan op Elkeson, die schijnt long shots te kunnenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]Maar waar is Maicosuel? Hij is echt geweldig vind ik. Sowieso alle vrije trappen door Ceni laten nemen
We spelen wel als uk het team hebquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
H2H speelt wel heel anders. FUT is meer gestoeld op snelheid en actie en ik hoef maar één steekbal te geven tegen drie verdedigers en ik kan sweaty intikken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die staat er niet in 4-3-1-2, maar ik zal van de week nog eens kijken. Ik heb wel nog een bod staan op Elkeson, die schijnt long shots te kunnen
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zie je alleen niet in de OP of heb ik je al in m'n lijst?
Dan zal ik nooit meer een grijns op mijn gezicht doen wanneer jij iets zegtquote:
Silver tegen gold? Ik heb alleen gold+bronze.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb echt dertig squads ofzo maar niet allemaal goed uitgerust.
Sick, misschien haxorzquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mathijs wtf, jouw IF Fred en Ronaldinho hadden geen getallen boven hun hoofd.
Zulke teams zijn echt vet. Tof gemaakt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kR0qTBpNbcvqr
Niet speciaal maar speelt wel fijn
Thanks, ik zit even te kijken voor nog meer leuke teamquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zulke teams zijn echt vet. Tof gemaakt!
Hoe raakte ik dan de paal?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lastig potje.Krijg die bal er maar niet in.
11 schoten tegen 0.
Moet je een zakdoekje hebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, wat een lamactie met die keeper mathijs. Echt sneu dit.
maak je niet zo druk man, het is mathijs maarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie is beter?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
you mad? Sweaty ?? leg uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik speelde hem helemaal weg in eerste helft, gaat ie heel sweaty spelen.
Gast, je posten een paar topics terug zelf nog: ik kijk altijd wel met een schuin oog naar waar er is geschoten. Dat jij elke afvallend bal op goal ramt is niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
15 schoten om 5, maarja, sweaten is wel effectief.
Flikker op, man. Gefeliciteerd met je overwinning. Knap gesweat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, je posten een paar topics terug zelf nog: ik kijk altijd wel met een schuin oog naar waar er is geschoten. Dat jij elke afvallend bal op goal ramt is niet mijn schuld.
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Per ongeluk of weer zo'n expres-actie?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
ik voel me vies.... mn Braskillers golds hebben een drie sterren rating nu en ik heb ze Denmark silvers genoemd_____________!
Ik zie niet in waarom IF Suarez zou gaan zakken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef StijnDa het volgende:
IF Suarez nu halen voor 300k (goedkoop maar zakt wellicht) of wachten?
Mensen verkopen ze om pakjes te halen ofzo. Alle IF's zakken, kijk maar op ultimatedb...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom IF Suarez zou gaan zakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |