Mij niet kennen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd.
Maar alleen omdat ik niet forever alone wil zijn.
quote:
Dank u wel lieve menschen.quote:
Waarschijnlijk omdat je niet zo veel in ONZ komt? En omdat je 90% van je posts in deze reeks maakt: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #786 Fok in nood!quote:
Wat pak er maar 1? Een biertje of een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:09 schreef Royco1 het volgende:
Potjandorie, onze heloef volwassen.
Heloef, van harte gefeliciteerd kerel, pak er maar 1 op je verjaardag. Dat ga ik nu ook doen.
Ik hang nu eenmaal graag in SC's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 06:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet zo veel in ONZ komt? En omdat je 90% van je posts in deze reeks maakt: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #786 Fok in nood!__!!
Maar toch gefeliciteerd hoor
Mag allebei ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat pak er maar 1? Een biertje of een vrouw?
Tikkie terug en feli.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
LOEF!
Tik hem aan, broeder!
[ afbeelding ]
Dat niet, mijn moeder kwam wel om 12 uur binnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd jij ook wakker gebeld vannacht?
Mag allebei, maar in mijn geval was het een biertjquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat pak er maar 1? Een biertje of een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |