quote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef danic het volgende:
Amaranta, jeetje die zijn voor een jongetje, wat jammer. Dan laat ik de rompers aan me voorbij gaan.
Rixtje, zou ik van jou, van maat 74, de paarse romper mogen met lange mouwen? En die set van 4 met korte mouwen van de Hema en die twee rompers van de h&m? (kwartet hihi)
Laat maar ff weten wat je van me krijgt.
Oh en wil er iemand anders een nieuw topic openen? Ik zit op mijn telefoon...
Nee nog niet, kleed is er nogquote:Op maandag 9 januari 2012 22:49 schreef wickie het volgende:
Mignonne heb jij je box al verkocht? Zo ja, met of zonder kleed?
hahaha, wat zij zegt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:50 schreef Cathmar het volgende:
Sanne, Je linkje doet het niet.... maar wat heb je mooie spullen.
Nu eerst nog een derde meisje bakken
ahwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:57 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dr best moeite mee alles weg te doen
![]()
![]()
Hoeveel vraag je voor diequote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, eindelijke de langbeloofde foto's van de schoenen
Maat 24,5
[ afbeelding ]
Deze staat geen maat in (uit amerika) maar ze droeg ze tegelijk met de pastry,s
[ afbeelding ]
Maat 24
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat maat 25 ofzo in, maar ze droeg deze rond maat 22/23
[ afbeelding ]
Sketches maat 24
[ afbeelding ]
Maat 22/23
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar goed dat ik nog niet weet wat het wordt
Ligt aan jou denk ik. Hier doet ie het wel..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia je 86/92 doet het niet
Valt op zich wel mee. Hij zit qua lengte op de +1-lijn. Deze spijkerbroek valt echt een maat kleiner.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Claudia wat is jou mannetje groot dan al? Mijne heef tqau broeken ook maat 98 aan maar die moet ik een heel stuk omkrullen dus eigenlijk heeft ie maat 92!
Mijn meneer vond het nog wat te vroeg om al een box in huis te halen, ik liep te hard van stapel enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee nog niet, kleed is er nog![]()
Phaidra had jij nog interesse in de box?
Bedoel je de grijze of de roze maillot?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef Morretje het volgende:
Serpente, mag ik dan:
dopodopo trui
h&m spijkerbroek met blommen <3
hema streepjesshirt
hema maillot stipjes
roze hemaspijkerbroek
blauwe legging met witte stippen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars begint uit zijn maat 92 shirts te groeien.
Iemand hier interesse?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Keej, dan ga ik uitzoeken. zowiezo een aantal name it shirts/ wat H&M en We!
Done!! Leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
Jullie pakketjes ligtgen klaar, Becky, Reilain en KJ. Zouden jullie je adres nog even willen PM'en?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Asyniur het volgende:
Meimel, heb jij niet nog wat tof 86 spul in de aanbieding?
Ja maar zomerkleding mag ik wel kopen van mezelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
Zomer?
Het is nog mínstens drie fucking maanden doffe ellende!
Alleen 86. De 80 spullen beginnen soms wat aan de korte kant te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat zoek je? Geen idee of ik nog wat leuks heb hoor. Ik heb de laatste tijd alles wat weg kan in tassen gegooid en er ook niet meer naar gekeken.
Alleen maat 86 toch? Maat 86/92 draagt Dyon nu nog.
Er lagen wat dingen in 86 bovenop in de tassen. Geen idee of het wat is, maar zal zo foto's maken. Kijk een ander keertje verder voor je als het niets isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alleen 86. De 80 spullen beginnen soms wat aan de korte kant te worden.
Bij leuk spul zeker!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb nog winterspul in maat 92 en 92-98 liggen. Is daar nog interesse in?
Ik heb anders regelmatig wat leuks voorbij zien komenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef bodpa09 het volgende:
We hebben niet helemaal dezelfde smaak he Meimel, maar goed je weet maar nooit.
Ik zal proberen morgen foto's te maken.
98 jajajajajajaja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
nou 92-98 gaat hier ook nog wel denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oh nou, dat valt mee, ik dacht echt dat jij M's kleding heel erg vond. Grappig zeg!
98 zit ie zelf nog in Karin, sorry!
Nee volgens mij niet, maar nu ben ik extra nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oh nou, dat valt mee, ik dacht echt dat jij M's kleding heel erg vond. Grappig zeg!
Die is al vergeven! Daar was veel interesse voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef het-is-mij het volgende:
Claudia....mocht je de name it broek nog hebben dan heb ik interesse.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bedoel je de grijze of de roze maillot?
En volgens mij was Becky je voor met dat roze spijkerbroekje? Of bedoelde je die niet, Becky?
Oh sorry Becky, ik dacht dat je voor het andere roze broekje ging..quote:
De bovenste 2 broeken en de Hema broek zijn voor Asy, verder heb je dus nog keus mocht je nog interesse hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik de bovenste 4 broeken en de losse h&m broek reserveren Meimeltje? Die wil ik morgen even in het groot op de laptop bekijken!
Heb hm even opgemeten, taille is 42 cm. Er zit geen elastiek in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef _Bar_ het volgende:
Meimel hoe smal is erg smal? Roy heeft hier geen billen en maat 92 qua broeken zakken vrijwel allemaal af.
Ik pm je straks even als ik mn nest uit ben voor de andere driequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:54 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
De bovenste 2 broeken en de Hema broek zijn voor Asy, verder heb je dus nog keus mocht je nog interesse hebben
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Dank! Ik stuur je nog een PM!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry, sorry, sorry, sorry! Ik moet wat aan mijn ideeën doen, das duidelijk. Ze zijn voor jou!
Welke blauwe Hema broek? Alle Hema broeken hebben elastiek en ze zijn volgens mij allemaal wel om te slaan, zo heeft Dyon ze ook eerst aangehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Meimel, toch even een vraag...Die blauwe hema broek, kan je die makkelijk omslaan?
En eventueel ook aantrekken bij zn middel?
Ahh die natuurlijk, dacht aan een blauwe spijkerbroek. Die ruitjesbroeken zijn zeker om te slaan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Die ruitjes![]()
Mag ik dan die blauwe ruitjes met dat mexx shirt?
Wat wil je ervoor hebben?
Daar ben ik wel erg in geinteresseerd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:10 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een berg zomerspul, maar dat zet ik pas in de lente online.![]()
Kleding maat 86 vroeg Asy naar dus die heeft daar even eerste keus in verder, maar de allstars zijn voor Minke!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:25 schreef Lijnloos het volgende:
Meimel, die allstars... mag ik die???
Owja dat is waar ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, anders kom ik het wel een keertje bij je ophalen... werk tegenwoordig in Nieuwegein
Ah joh, daar komen we wel uit. Brievenbus lijkt me dan niet nodig...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Owja dat is waar ookKan ik het ook wel een keer langs brengen
Volgens mij moet het anders met een elastiekje erom ook wel in de brievenbus kunnen.
Ik probeer nu 1 boodschappentas met kleding minder in de gangkast te krijgenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hou je zolderopruiming ofzo Meimel?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef Meimeltje het volgende:
Het is dat Asy naar kleding vroeg, want ik had dus geen zin meer om dingen te gaan verkopen
Ja ik vind ze allemaal voor zowel jongen als meisje geschikt. Zal even 1 overzichtsfoto uploaden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:01 schreef Keshet het volgende:
Meimeltje, zijn die slaapzakjes ook een beetje geschikt voor een meisje? En dan vooral de grootste maat slaapzakken.
Ik zal zijn broek die nu goed past om zijn taille straks eens opmetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Heb hm even opgemeten, taille is 42 cm. Er zit geen elastiek in.
Ik zie wat bekends! :-)quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier is mijn linkje.
http://s986.photobucket.com/albums/ae350/Kwebbelster/
Het is vooral jongenskleding maat 92
Shirts mogen gaan voor 2,50¤ p.s. of de hele mikmak voor 30¤ (alle jongenskleertjes in het album)
Ik heb deze ook nog:
Laarzen maat 27
Laarzen maat 23
En een mooi tuniekje van de hema maat 98-104
Ships veul te groot, eerst resizen.
Nee, die van mij komt volgens mij van MP.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef Lenaatje het volgende:
Karin ff vraagje had jij die tuinbroek van mij overgenomen, die met de korte pijpjes? Zo ja welke maat was dat? Ben op zoek naar een andere voor mahre maar weet niet meer welke maat het nu was.....
Prima!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ahh die natuurlijk, dacht aan een blauwe spijkerbroek. Die ruitjesbroeken zijn zeker om te slaan!
Setje is voor jou, 4,50?
ik twijffelde al hoor, ik weet dus niet meer welke maat ik weggedaan heb toen....quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Nee, die van mij komt volgens mij van MP.
Heej achteraan sluitenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Prima!
Oh en mag k ook die draakje slaapzak erbij?
Ik wacht even Keshet af en anders doe ik die voor jou erbij!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Prima!
Oh en mag k ook die draakje slaapzak erbij?
Maar ik had als Keshet niet wilde ook belangstelling. Paar post hierbovenquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even Keshet af en anders doe ik die voor jou erbij!
De lime/ turquoise is voor Pessie als Keshet hm niet hoeft.
Oeps had zelf jouw reactie niet eens gezien...quote:
Is goed!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik wacht even Keshet af en anders doe ik die voor jou erbij!
De lime/ turquoise is voor Pessie als Keshet hm niet hoeft.
Ja!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:32 schreef Asyniur het volgende:
Lenaatje, wat vraag je nog voor dat meisje?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef Lenaatje het volgende:
alle biedingen zijn sowieso te laag! ze is onbetaalbaar.....
Als jij het niet weet te combineren, wil ik hem welquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je ook nog combineertips, Karin?
Bummer!quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als jij het niet weet te combineren, wil ik hem wel
Maar bijvoorbeeld op een donkere spijkerbroek met een longsleve eronder in donkerblauw, hardroze, wit, antraciet.
Op de site geen bruine meer helaasch. Morgen mss even in de winkel kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hema heeft ze wel. Meike heeft er ook een longsleeve en legging van, maar die draagt ze nog.
Bruin kan ook prima, wit ook, allerlei blauwtinten.....
Da's net te klein idd. Bedankt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb wel een bruine romper maat 86 van H&M, maar dat is voor Lente zeker ook net te klein? Of is een romperT wat anders? Sorry weet niet eens voor waarbij je het nodig hebt
Anders had je 'm mee kunnen geven!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:30 schreef Meimeltje het volgende:
Dat dacht ik al! Ze zal wel ongeveer even groot zijn als Dyon.
Ja handigquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Anders had je 'm mee kunnen geven!
Haha gelukkig maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Reilain het volgende:
ja qua kleding..
maar Oona slaapt heerlijk in Dyon's slaapzak hoor!
Ik heb een shitload aan rompers, maar maar één stretchromper, geloof ik (grijs):quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand voor mij nog stretchrompers t liefst 1 kleur en van de hemaars mt 62/68?
Hahaha ja ze gebruikt hem idd daarquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar
Zo niet dan had ik hm gewoon weer uit haar mandje gehaald
Jaaquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef Meimeltje het volgende:
Ze is dus altijd ook als enige wakker, want dan slapen de anderen?![]()
Kon ik maar meer naar Oona doorschuiven, was een stuk makkelijker geweest dan al die pakketjes maken
Vind een postzegel trouwens wel erg omhoog gegaan, 50 cent voor 1 zegel.
ik zag ook leuk spul in je album..maar 80 en hoger is echt nog te ver weg om nu al te kopen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een shitload aan rompers, maar maar één stretchromper, geloof ik (grijs):
[ afbeelding ]
En dan nog (alleen rechts):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frans, smal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rainbowbabies:
[ afbeelding ]
Ik kom nooit van die bergen rompers af.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:55 schreef Kleurdoos het volgende:
(en claudia, dankje, maar aan 4 stuks heb ik er dan wel genoeg) heb er zelf ook 2 en nog wat veel te drukke rompers die ik m nooit aantreken altijd dat gekloot met te dikke rompers onder te strakke truitjes enzo!
Ja, die motten zijn echte Beatles fans, dus dat Stones shirt moet kapot!quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die het alleen voorzien hebben op dát stoneshirt?
Lijkt me sterk
Ah ja als dat tussen allemaal andere kleren hangt/ligt inderdaad.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die het alleen voorzien hebben op dát stoneshirt?
Lijkt me sterk
ahquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef oeke het volgende:
Monsterpakje was van Ko!
Voor 5 euro gekocht ooit in de uitverkoop.
ehm hoe zie je dat met die tuinbroekjes..ook die set? en bretels? want dan ben je menicole voor..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Trut kleurdoos!!! Nu wil ik weer van alles hebben. In elk geval jasje met uil en de tuinbroekjes al. De rest ga ik effe checken..
Okay, het jasje met de uil, alle tuinbroekjes en het laatste pakje waar Lex zo blij mee is
de set wel, de bretels niet... dus komt mooi uit...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ehm hoe zie je dat met die tuinbroekjes..ook die set? en bretels? want dan ben je menicole voor..
Welke maat is dit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
deze stond er niet bij
7,50
alles
Helaas pindakaas voor mij, katvig wil ik wel. Als je je reknr en verzendkosten pmt maak ik het over. Uiltjes mag ook wel naar dm'er toe, ik vind de muts niet zo handig.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
katvig is er nog, mala ook monster heb ik net in flugels doos gepropt
Dan wil ik die ook! Ik had niet goed gelezen, dacht dat mala & monster in de doos voor flugel zat.quote:
Pieter is nu al aan het passen jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:34 schreef Kleurdoos het volgende:
katvig is er nog, mala ook monster heb ik net in flugels doos gepropt
Haha, ik had het er staan, maar toch veranderd, want ja stond beetje schunnigquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:48 schreef Kleurdoos het volgende:
zeg nou flugels doos! dat is veel leuker.
ik zal je ff mn gegevens dmén
Oh ja, das best verquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:03 schreef Poezebeest het volgende:
Als jij nog steeds daar woont wat in je profiel staat wel, brabant.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:29 schreef TimeJumper het volgende:
Even een rare vraag...
Heeft iemand 4 rompertjes naar mij opgestuurd? Maat 62/68?
Ik had ook rompers gekocht op marktplaats, dus stuur die een geírriteerde mail dat ze wel de rompertjes op moet sturen die op de foto staan.
Maar die antwoord dat de hare nog op de post moeten![]()
Nu kan ik me niet herinneren dat ik in dit topic rompertjes heb gekocht
Maar mocht dit dus wel zo zijn dan wil ik ze natuurlijk wel betalen.
Dus iemand hier???
(het moet of marktplaats zijn of hier want van andere sites koop ik niet, of het moet nieuwe kleding zijn)
Ah dat zou goed kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef Lenaatje het volgende:
TJ!![]()
![]()
Maar heeft diegene niet aan meer mensen rompertjes verkocht en dat ze ze naar jou heeft gestuurd ipv een ander?
Nou ze zijn niet slecht, van H&M, natural cotton of zoiets en ook nog verschillende kleuren.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:40 schreef TimeJumper het volgende:
Nou ze zijn niet slecht, van H&M, natural cotton of zoiets en ook nog verschillende kleuren.
Nou nu ben ik echt benieuwd waar de fout zit.
ik heb nog een zooi liggen, zal 't komende week even op foto zetten voor je als je wil. Ik was gek van die boxpakjesquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh ja en ik ben alvast een beetje aan het hamsteren![]()
Als iemand nog neutrale jumpsuitjes heeft in de kleine maatjes (56-62)? Van die lekkere pyjama-achtige dingen met of zonder voet? Kleurtjes of dingen mogen ook (als het maar voor zowel jongen als meisje kan... over 3 weken mag ik écht los als ik het geslacht zeker weet)
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 08:17 schreef Marjolijntje het volgende:
Kaarr, waar komt die groene vandaan? Ik vind het model heerlijk, maar niet die kleur
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:50 schreef miss_sly het volgende:
Bla, de schoentjes zijn aangekomen, mijn meisje is er helemaal blij mee! Dank je!
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Die ga je passen Octo! Ik heb de jas ook in M en pas hem zelfs nu (kledingmaat 44 ongeveer en pens) anders mag je de mijne wel even passen op korte termijn?
kan ik even babysnuffelen?
Het gaat om een klamboe die helemaal om het ledikant kan Mignonne, but thanks anywayquote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:23 schreef mignonne het volgende:
klamboe of hemeltje tm?
ik heb deze:
[ afbeelding ]
met gaatjes dingetjes langs de rand, en een standaard/piekstok geval.
Deze staan trouwens erg leuk bij de zwarte spijkerbroekquote:Op zondag 15 januari 2012 15:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand interesse in een zwarte spijkerbroek maat 98 (h&M)
1 donkerblauw spijkerrokje maat 92
1 lichterblauw spijkerrokje met applicaties maat 92 (H&M)
1 lichtblauwe spijkerbroek met applicaties maat 9892 Valt wel als een kleine 98!(H&M)
1 donkerblauwe spijkerbroek maat 98
allemaal met knoopsgat elastiek en allemaal in goede staat
Ik heb wel een witte klamboe, maar geen standaard. Wij hebben de klamboe aan het plafond gehangen!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:21 schreef twentemeisje het volgende:
*wie niet waagt*
Iemand hier toevallig nog:
- een witte (of wit/rode) klamboe met standaard (voor zwanger zusje)
- bobux slofjes in maat S voor een meisje/neutraal (goede staat, ik heb gisteren een nieuw paar gekocht en eindelijk blijft er iets aan haar voetjes zitten, wil er dus nog wel wat bij)
in de aanbieding?
Wat Gerberaatje zei!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:02 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat is wel een goed ideeWanneer heb je zin om te komen?
Ik heb net een foto van Claudia's klamboe plus standaard naar mijn zusje gestuurd. Mocht ze die niet mooi vinden dan is die van jou zeker een optie Diaan! Wij zien elkaar toch snel!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb wel een witte klamboe, maar geen standaard. Wij hebben de klamboe aan het plafond gehangen!
Ik ga volgende week maandag naar Octoquote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat Gerberaatje zei!
Zal ik em even voor je vasthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |