quote:Op maandag 9 januari 2012 22:38 schreef danic het volgende:
Amaranta, jeetje die zijn voor een jongetje, wat jammer. Dan laat ik de rompers aan me voorbij gaan.
Rixtje, zou ik van jou, van maat 74, de paarse romper mogen met lange mouwen? En die set van 4 met korte mouwen van de Hema en die twee rompers van de h&m? (kwartet hihi)
Laat maar ff weten wat je van me krijgt.
Oh en wil er iemand anders een nieuw topic openen? Ik zit op mijn telefoon...
Nee nog niet, kleed is er nogquote:Op maandag 9 januari 2012 22:49 schreef wickie het volgende:
Mignonne heb jij je box al verkocht? Zo ja, met of zonder kleed?
hahaha, wat zij zegt!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:50 schreef Cathmar het volgende:
Sanne, Je linkje doet het niet.... maar wat heb je mooie spullen.
Nu eerst nog een derde meisje bakken
ahwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:57 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dr best moeite mee alles weg te doen
![]()
![]()
Hoeveel vraag je voor diequote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, eindelijke de langbeloofde foto's van de schoenen
Maat 24,5
[ afbeelding ]
Deze staat geen maat in (uit amerika) maar ze droeg ze tegelijk met de pastry,s
[ afbeelding ]
Maat 24
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier staat maat 25 ofzo in, maar ze droeg deze rond maat 22/23
[ afbeelding ]
Sketches maat 24
[ afbeelding ]
Maat 22/23
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar goed dat ik nog niet weet wat het wordt
Ligt aan jou denk ik. Hier doet ie het wel..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia je 86/92 doet het niet
Valt op zich wel mee. Hij zit qua lengte op de +1-lijn. Deze spijkerbroek valt echt een maat kleiner.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Claudia wat is jou mannetje groot dan al? Mijne heef tqau broeken ook maat 98 aan maar die moet ik een heel stuk omkrullen dus eigenlijk heeft ie maat 92!
Mijn meneer vond het nog wat te vroeg om al een box in huis te halen, ik liep te hard van stapel enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee nog niet, kleed is er nog![]()
Phaidra had jij nog interesse in de box?
Bedoel je de grijze of de roze maillot?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef Morretje het volgende:
Serpente, mag ik dan:
dopodopo trui
h&m spijkerbroek met blommen <3
hema streepjesshirt
hema maillot stipjes
roze hemaspijkerbroek
blauwe legging met witte stippen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lars begint uit zijn maat 92 shirts te groeien.
Iemand hier interesse?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Keej, dan ga ik uitzoeken. zowiezo een aantal name it shirts/ wat H&M en We!
Done!! Leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Ssserpente het volgende:
Jullie pakketjes ligtgen klaar, Becky, Reilain en KJ. Zouden jullie je adres nog even willen PM'en?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Asyniur het volgende:
Meimel, heb jij niet nog wat tof 86 spul in de aanbieding?
Ja maar zomerkleding mag ik wel kopen van mezelfquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
Zomer?
Het is nog mínstens drie fucking maanden doffe ellende!
Alleen 86. De 80 spullen beginnen soms wat aan de korte kant te worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Wat zoek je? Geen idee of ik nog wat leuks heb hoor. Ik heb de laatste tijd alles wat weg kan in tassen gegooid en er ook niet meer naar gekeken.
Alleen maat 86 toch? Maat 86/92 draagt Dyon nu nog.
Er lagen wat dingen in 86 bovenop in de tassen. Geen idee of het wat is, maar zal zo foto's maken. Kijk een ander keertje verder voor je als het niets isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Alleen 86. De 80 spullen beginnen soms wat aan de korte kant te worden.
Bij leuk spul zeker!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb nog winterspul in maat 92 en 92-98 liggen. Is daar nog interesse in?
Ik heb anders regelmatig wat leuks voorbij zien komenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef bodpa09 het volgende:
We hebben niet helemaal dezelfde smaak he Meimel, maar goed je weet maar nooit.
Ik zal proberen morgen foto's te maken.
98 jajajajajajaja!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb nog winterspul in maat 92 en 92-98 liggen. Is daar nog interesse in?
nou 92-98 gaat hier ook nog wel denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oh nou, dat valt mee, ik dacht echt dat jij M's kleding heel erg vond. Grappig zeg!
98 zit ie zelf nog in Karin, sorry!
Nee volgens mij niet, maar nu ben ik extra nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef bodpa09 het volgende:
Oh nou, dat valt mee, ik dacht echt dat jij M's kleding heel erg vond. Grappig zeg!
Die is al vergeven! Daar was veel interesse voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef het-is-mij het volgende:
Claudia....mocht je de name it broek nog hebben dan heb ik interesse.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bedoel je de grijze of de roze maillot?
En volgens mij was Becky je voor met dat roze spijkerbroekje? Of bedoelde je die niet, Becky?
Oh sorry Becky, ik dacht dat je voor het andere roze broekje ging..quote:
De bovenste 2 broeken en de Hema broek zijn voor Asy, verder heb je dus nog keus mocht je nog interesse hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik de bovenste 4 broeken en de losse h&m broek reserveren Meimeltje? Die wil ik morgen even in het groot op de laptop bekijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |