Wees daar heel erg blij mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef TvhN het volgende:
[..]
Staatsrecht 2 hoef ik in het kader van m'n opleiding niet te volgen.
Kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:44 schreef Drexciyen het volgende:
[..]
Wees daar heel erg blij mee zou ik zeggen
quote:'In de collegecyclus wordt vanuit rechtsvergelijkend perspectief aandacht besteed aan de staatsstructuur en het staatsrecht van enkele ons omringende landen.'
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=RGBST00107
Paul geeft dat vak toch? Aardige man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:12 schreef Gauner het volgende:
Trage correctie van blok OM & Rechtshandhaving (UM), vier weken later en nóg geen cijfers.
Klopt, ontzettend aardige man en ook een zeer interessant blok.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:56 schreef soklos het volgende:
[..]
Paul geeft dat vak toch? Aardige man.
Bij die vraag met betrekking tot Code Civil had ik wel het juiste artikel genoemd (1 punt voor gekregenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:30 schreef Rosa_blanca het volgende:
Maar in het tentamen was er 1 vraag over iets met frankrijk, waar je nog wel de helft van de puntjes bij elkaar kon sprokkelen door gewoon de code civil te checken toch? Als je een beetje frans kan ... De andere vraag kon je helemaal gewoon uit die PETL halen..
Gelukkig zaten er wel wat moeilijkere vragen het tentamen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Fascination het volgende:
Ik zit het oefententamen van aansprakelijkheidsrecht (mastervak) te maken en ik vind de vragen toch wel erg makkelijk. De vragen mogen morgen toch wel iets moeilijker zijn, anders stelt zo'n mastervak ook niet veel voor.
RU? Welke had je, letsel of onderneming en aansprakelijkheid?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig zaten er wel wat moeilijkere vragen het tentamen.
Yes. Letselschade, jij dan? En hoe vond je het tentamen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef laares het volgende:
[..]
RU? Welke had je, letsel of onderneming en aansprakelijkheid?
Ik had onderneming en aansprakelijkheid. Vond de vragen opzich wel goed te doen (denk ik :p), maar met name veel schrijfwerk. Was uiteindelijk paar minuten voor 5 klaar, terwijl ik normaal als een van de eersten klaar ben. Ze lieten het bij ons trouwens ook nog iets van een kwartier langer doorgaan omdat driekwart van de mensen het niet af hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes. Letselschade, jij dan? En hoe vond je het tentamen?
Arbeidsrechtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef TvhN het volgende:
Komende maandag eindelijk weer eens een tentamen met betrekking tot een leuk rechtsgebied: Arbeidsovereenkomstenrecht.
Nee, viel wel mee, vond sommige deelvragen alleen een beetje lastig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:17 schreef laares het volgende:
[..]
Ik had onderneming en aansprakelijkheid. Vond de vragen opzich wel goed te doen (denk ik :p), maar met name veel schrijfwerk. Was uiteindelijk paar minuten voor 5 klaar, terwijl ik normaal als een van de eersten klaar ben. Ze lieten het bij ons trouwens ook nog iets van een kwartier langer doorgaan omdat driekwart van de mensen het niet af had.
Maar letsel was lastig dus?
Jup, met een 7. Wel verwacht, niet gehoopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
He Kimochi, heb je strafrecht nog gehaald?
Wie geeft dat? Klaassen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes. Letselschade, jij dan? En hoe vond je het tentamen?
Ik ook. Al goed mee bezig? Volgens mij - als ik zo de oefententamens zie -gaat het ook niet heel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:57 schreef TvhN het volgende:
Komende maandag eindelijk weer eens een tentamen met betrekking tot een leuk rechtsgebied: Arbeidsovereenkomstenrecht.
Lig aardig op schema. Jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:15 schreef Cortax het volgende:
[..]
Ik ook. Al goed mee bezig? Volgens mij - als ik zo de oefententamens zie -gaat het ook niet heel moeilijk worden.
Netjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Jup, met een 7. Wel verwacht, niet gehoopt.![]()
Strafrecht is niet mijn sterkste punt. Ik vind het wel interessant en had alle vragen ingevuld, maar ik weet dat ik waarschijnlijk veel punten heb laten liggen bij het toetsen van de criteria. De antwoordmodellen van de oefententamens waren echt super uitgebreid en zo compleet, dat red ik niet in drie uur tijd.
Onder andere, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |