quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef The_Dean het volgende:
En beter gitaar dan de meesten hier, of val ik nu in herhaling.
Ik vergeet nooit weer die ene keer in de Feedback van Rotterdam. Zit ik mooi wat zooi te testen en te jengelen, komt Witch aangelopen, plugt in en ramt er onmeunige Megadeth riffs uit.... nadat ik mijn kaak van de vloer had geraapt ben ik huilend naar huis gegaan.
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:34 schreef The_Dean het volgende:
En misschien morgen of zaterdag weer een nieuwe gitaar. Werd wel wee eens tijd.
Idemquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne ook, ik verlies heel snel de interesse in iets wat ik speel.
Geen idee, pas één of twee keer gehadquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom knappen snaren altijd als je net lekker aan het spelen bent.
En ook zeker net als je geen vervanging hebt liggen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom knappen snaren altijd als je net lekker aan het spelen bent.
Ik had toevallig nog één compleet setje liggen. Voor de rest nog drie setjes waar de e-snaar mist.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En ook zeker net als je geen vervanging hebt liggen?
Dat is inderdaad verrekte handig. Volgende keer maar eens naar kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:29 schreef Spelvout het volgende:
Ik gebruik rotosound yellows, daar krijg je een extra e snaar bij. Verrekte handig in dat soort situaties
Het waren toch echte Fender-snaren, en ze waren midden in de snaar geknapt, dus aan de brug of de stemmechanieken ligt het niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Ik vervang ze altijd omdat ze oud worden, ik heb al jaren geen snaar meer gebroken
Eh, je HOEFT toch niet bij elk stuk te zeggen waarop het is gespeeld en aan iedereen te vertellen dat je een dat en dat hebt gekocht van tig duizend euro?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar ik wil het ook voor mezelf niet verklooien door een dure *bijvoorbeeld* Les Paul te kopen van enkele 100en/1000en euro`s terwijl ik er echt nie beter door ga spelen, het staat stoer, en je kan zeggen, kijk ik heb een Gibson LP, maar mensen gaan je niet serieuzer nemen, omdat je nog net zo slecht speelt als de dag voordat je hem had en een simpele bijvoorbeeld, strat of tele had.
009 fijner bij benden? Net of je op haren speelt bij die snaren man.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik had toevallig nog één compleet setje liggen. Voor de rest nog drie setjes waar de e-snaar mist.
[..]
Dat is inderdaad verrekte handig. Volgende keer maar eens naar kijken.
Ik heb er nu nog .009-snaren op zitten, volgende keer toch maar weer normale kopen. Het speelt iets fijner (het benden dan), maar ze knappen toch wel sneller dan de 'gewone' snaren.
Nee man die spelen fijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
009 fijner bij benden? Net of je op haren speelt bij die snaren man.
Dat is wel heel dun.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:57 schreef BurnaBoy het volgende:
ik heb 0.008 op mijn tele zitten. Maakt het goed dat dat ding geen jumbofrets heeft.
Combineren! Heavy bottom!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
kheb hier nog 009 en 011 liggen, en alst goed is krijg ik aankomende week nog een pakketje binnen met een aantal setjes snaren 009 en 010
Heb je zo veel gitaren of wissel je zo vaak?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
kheb hier nog 009 en 011 liggen, en alst goed is krijg ik aankomende week nog een pakketje binnen met een aantal setjes snaren 009 en 010
6 gitaren hier hangen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je zo veel gitaren of wissel je zo vaak?
Morgen maar weer eens naar de muziekwinkel, heb ook nog wat plectrums nodig.
er is er maar 1 duur van, de rest heb ik voordelig kunnen kopen.quote:
Als ik nou geld zat had, zou ik er nog wel een Gibson LP erbij willen hebben. Vind het nu alleen zonde van mijn geld, omdat ik af en toe een paar weken heel intensief speel, en dan zo m'n gitaar weer een paar maanden kan laten staan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
er is er maar 1 duur van, de rest heb ik voordelig kunnen kopen.
True, ik heb ook best een tijdje moeten sparen voor mijn Ibanez RG. Maar het was het wel waardquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als ik nou geld zat had, zou ik er nog wel een Gibson LP erbij willen hebben. Vind het nu alleen zonde van mijn geld, omdat ik af en toe een paar weken heel intensief speel, en dan zo m'n gitaar weer een paar maanden kan laten staan.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef BurnaBoy het volgende:
RG's zijn fijn. ik wil een 3570z nog eens hebben. Maar die koop ik pas als ik het geld nergens anders voor nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Dat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil niet eens weten wat hier allemaal ligt
Dat heb ik anders om, ik kan soms 2 uur lang U2 riffs spelen, maar mijn spel word niet veel beter!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wil best leren maar mijn concentratie is om te janken
Tof. Als het in een weekend is kom ik misschien wel even langs.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:33 schreef Cynic het volgende:
Deze maand zeer waarschijnlijk in Vera spelen, altijd leuk!
Dat heeft ook geen zin. Je kan beter een riff een 10 a 15 min per dag oefenen. Je zult zien dat je de volgende dag (of na een paar dagen) sommige dingen 'opeens' kan terwijl het de dag ervoor voor geen meter lukte.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik anders om, ik kan soms 2 uur lang U2 riffs spelen, maar mijn spel word niet veel beter!
Aha, dat deed ik laatst met I Will Follow, daar moet je op een gegeven moment 2 snaren kort na elkaar picken, dat lukte me niet, en na 2 dagen ging het feilloos..quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen zin. Je kan beter een riff een 10 a 15 min per dag oefenen. Je zult zien dat je de volgende dag (of na een paar dagen) sommige dingen 'opeens' kan terwijl het de dag ervoor voor geen meter lukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |