Heb je ergens een opname? Het zal vast niet slechter zijn dan ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook steeds voor...
Inmiddels een stuk of wat van die dingen staan maar ik kan nog steeds voor geen meter spelen.
Ik heb hem horen spelen. Ik vraag me af of zijn versterker het opgeven vanwege oudheid, of uit pure ellende.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je ergens een opname? Het zal vast niet slechter zijn dan ik.
Dat zijn ook hele nette beginners/gemiddelde speler spullenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef m0ridin het volgende:
Ben beter in spullen kopen dan in spelen op die spullen![]()
Meest recent in de kerstvakantie een Fender Mustang 1 gekocht voor het oefenen in de huiskamer en dat is toch wel tof, daarnaast nog een Micro Cube (makkelijk mee te nemen emt een weekendje weg) en een Cube30x (en zo'n vox amplug die ik sinds 1 of 2 dagen ook weer af en toe gebruik).
Als gitaar een Yamaha Pacifica 412V, een Vintage V100 en een akoestische Tanglewood die ik ooit van dribbel heb overgenomen.
Qua effecten een Digitech RP300, een Boss DS-1, een 6-tal Behringer pedaaltjes...
En wat gebruik ik echt? Vooral de Yamaha icm de mustang... Maar sinds een half jaar ook aan de lessen dus het daadwerkelijke spelen gaat nu ook wel wat beter
Mocht ik over een half jaar nog steeds fanatiek zijn en het gevoel hebben dat ik dingen beter kan beoordelen wil ik wel wat gaan investeren in beter spul maar voor nu is dit meer dan genoeg eigenlijk.
Hier staat vanalles wat ik opgenomen heb met mijn ene bandje.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je ergens een opname? Het zal vast niet slechter zijn dan ik.
Dat laatstequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb hem horen spelen. Ik vraag me af of zijn versterker het opgeven vanwege oudheid, of uit pure ellende.
Thanksquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn ook hele nette beginners/gemiddelde speler spullen
Whehe, zijn gewoon allemaal snelle beslissers die in no-time de voors en tegens hebben afgewogen om tot een juiste conclusie te komen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat stukje ADD heb ik ook enorm. Soms wel lastig.
En impulsaankopen hebben wij totaal geen last van
Ja, zoietsquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Whehe, zijn gewoon allemaal snelle beslissers die in no-time de voors en tegens hebben afgewogen om tot een juiste conclusie te komen!
Niet allemaal. Ik kan er rustig een half jaar over doen om een gitaar uit te zoeken.... en te vinden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Whehe, zijn gewoon allemaal snelle beslissers die in no-time de voors en tegens hebben afgewogen om tot een juiste conclusie te komen!
Wacht, die Laney is natuurlijk redelijk aan gort maar dat was al zo toen ik hem kreeg.quote:
Komt me bekend voor. Zelf ook een paar jaar geleden onze 'zanger' er uit getrapt en zelf gaan zingen (onze andere gitarist dan). Ik zou willen dat hij een half jaartje zangles had genomen. Niet alleen voor ons zelf maar vooral voor ons publiekquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Frankii het volgende:
Ik zit nu in twee bands. Een feestjes/80's/90's coverband. En een met eigen werk.
In de band met eigen werk ben ik echter totaal niet tevreden over de zanger en zijn stijl, het klikt niet. Dus eigenlijk besloten om zelf maar te gaan zingen, ik vraag me alleen heel erg af of het het geld waard zou zijn om een half jaartje zangles te nemen.
Wat denken jullie?
Hoiquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef Frankii het volgende:
Hoi trouwens, ik post hier eigenlijk nooit.
Waarom denk je dat mijn oude versterker raar begon te doen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb hem horen spelen. Ik vraag me af of zijn versterker het opgeven vanwege oudheid, of uit pure ellende.
eentje zonder stukje uit de headstock?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb nu een Blackstar HT 60 Stage, het album van de band heb ik stereo ingespeeld met een VOX AC30, die zou ik er nog wel bij willen hebben.
Misschien ooit de Combo Orange Rockerverb 50 + AC30.
Mijn main guitar is een Fender "Muddy Waters" Telecaster.Ik zou nog wel een zelfde er bij willen hebben!
Rickenbacker 330quote:Op donderdag 12 januari 2012 03:06 schreef CoiLive het volgende:
Wat is jullie """Droom""" rig eigenlijk. Wel realistisch beken, want doen alsof we miljonair zijn kunnen we natuurlijk allemaal wel
Ik heb nu:
- Fender USA strat (gaat nooit meer weg)
- Ibanez Jazz ding (gaat nooit meer weg)
- Fender MIM met Sseymour duncan Humbucker)
- Fender Akoestische gitaar die uit elkaar valt
- Cord Jumbo Body Akoestische gitaar.
- Marshall Clone gitaar versterker + 4x12 speaker kast
- Eleven Rack
Ik zou nog graag willen hebben/vervangen:
- Mijn twee akoestische gitaren vervangen voor 1 mooie dunne Spaanse en 1 betere Western (welke vind ik erg moeilijk)
- Een echte Gibson traditional Les Paul (of de Bonamassa versie)
- Een mooie Fender Amp of Top (mooi contrast voor bij de Marshall Clone)
- Extra humbucker in mijn Fender MIM
- Andere pickups in mijn Jazz gitaar.
Als laatste een pedalboard naast mijn 11R (modeling ding) met een distortion, tubescreamer, 1 a 2 delay, compressor, reverb en Wah. (klinkt makkelijk, duur geintje en veel te veel keuze)
Daarna ben ik volgens mij wel compleet qua wat ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |