Ach, waard zijn... Als je het geld ervoor hebt en ervoor over hebt, prima toch dan? Als je er maar plezier van hebt, overkill misschien maar ach, kun je er ff mee vooruitquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:24 schreef Braddie het volgende:
Exact, ik heb voor mezelf toen die Brian May Sig gekocht, maar toen besefte ik me dat ik het niet waard ben, aangezien ik nog niet zo goed speelde toen(nog steeds niet echt trouwens).
Dus ik heb nu een simpele Explorer, en binnenkort een AC4tv, en daar red ik me wel mee i think!
Dat dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:29 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ach, waard zijn... Als je het geld ervoor hebt en ervoor over hebt, prima toch dan? Als je er maar plezier van hebt, overkill misschien maar ach, kun je er ff mee vooruit
Dat is absoluut waar, maar ik wil het ook voor mezelf niet verklooien door een dure *bijvoorbeeld* Les Paul te kopen van enkele 100en/1000en euro`s terwijl ik er echt nie beter door ga spelen, het staat stoer, en je kan zeggen, kijk ik heb een Gibson LP, maar mensen gaan je niet serieuzer nemen, omdat je nog net zo slecht speelt als de dag voordat je hem had en een simpele bijvoorbeeld, strat of tele had.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
@Braddie:
Ik ben ook nog steeds van plan om een BMG Red Special te kopen hoor, en dan kan het mij aan mn reet roesten dat ik niet goed ben. Er is altijd ruimte om te leren, en dan kan je beter leren op een gitaar waar je zeker weet dat je wel ff zoet mee bent dan een gitaar die je toch weer een paar jaar later vervangt. Of zie ik het nu verkeerd?
Als je een beetje kan zingen en het leuk vindt zou ik het doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:03 schreef Frankii het volgende:
Ik zit nu in twee bands. Een feestjes/80's/90's coverband. En een met eigen werk.
In de band met eigen werk ben ik echter totaal niet tevreden over de zanger en zijn stijl, het klikt niet. Dus eigenlijk besloten om zelf maar te gaan zingen, ik vraag me alleen heel erg af of het het geld waard zou zijn om een half jaartje zangles te nemen.
Wat denken jullie?
Op donderdag 12 januari 2012 02:28 schreef CoiLive het volgende:
Mijn punt hier is. Op het moment dat men vraagt hoeveel geld ik kwijt was aan 1 gitaar en dan zeg ik 300 euro dan vinden ze dat veel. Maar het maakt geen verschil als je nu zou zeggen dat het ding 1300 had gekost. De meeste mensen hebben geen idee hoeveel een gitaar kost en hoeveel het op moet brengen. De enige die er waarde aan hecht ben je uiteindelijk zelf.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, maar ik wil het ook voor mezelf niet verklooien door een dure *bijvoorbeeld* Les Paul te kopen van enkele 100en/1000en euro`s terwijl ik er echt nie beter door ga spelen, het staat stoer, en je kan zeggen, kijk ik heb een Gibson LP, maar mensen gaan je niet serieuzer nemen, omdat je nog net zo slecht speelt als de dag voordat je hem had en een simpele bijvoorbeeld, strat of tele had.
Ohhhhhh! Ik ga niet happenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat dus.
Als ik mijn gear 'waard' zou moeten zijn, zou ik alles op marktplaats moeten zetten en een triangel kopen. Alhoewel, zelfs dat is dan misschien nog te hoog gegrepen. Ik heb het ritmegevoel van Lars Ulrich...
Die heb ik zelf ook nog wel ergens liggen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een blokfluit voor je Brother!
Yep, de rest zijn alleen tryhard gitaarspelersquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef KaMo het volgende:
Alleen Dribbel, Cynic en Witchfynder kunnen spelen hier, ofwa?
Ik wil best leren maar mijn concentratie is om te jankenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Yep, de rest zijn alleen tryhard gitaarspelers
Mijne ook, ik verlies heel snel de interesse in iets wat ik speel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wil best leren maar mijn concentratie is om te janken
Ik ontken allesquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:58 schreef KaMo het volgende:
Alleen Dribbel, Cynic en Witchfynder kunnen spelen hier, ofwa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |