Versterker is hier belangrijk in is mijn mening, hoop geklooi gehad om uit en versterker een mooi geluid te laten komen. In guitar rig gebruik ik een Ultrasonic head en verder een licht aangepaste matching cabinet. Tijdens repetities gebruik ik het scheur kanaal van mijn versterker (H&K Triamp) en dat scheurt ook lekker, verder gebruik ik nu dus eigenlijk geen pedaaltjes voor mijn distortion.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ik zo'n distortion uit mijn pedaal zou krijgen zou ik al echt vet tevreden zijn, maar tis me tot op heden nog niet gelukt met mijn Zoom g2.1u en Hardwire TL-2 distortion pedal.
Mijn droom rig... hmmm, eigenlijk heb ik het al wel zo een beetje compleet:quote:Op donderdag 12 januari 2012 03:06 schreef CoiLive het volgende:
Wat is jullie """Droom""" rig eigenlijk. Wel realistisch beken, want doen alsof we miljonair zijn kunnen we natuurlijk allemaal wel
Ik heb nu:
- Fender USA strat (gaat nooit meer weg)
- Ibanez Jazz ding (gaat nooit meer weg)
- Fender MIM met Sseymour duncan Humbucker)
- Fender Akoestische gitaar die uit elkaar valt
- Cord Jumbo Body Akoestische gitaar.
- Marshall Clone gitaar versterker + 4x12 speaker kast
- Eleven Rack
Ik zou nog graag willen hebben/vervangen:
- Mijn twee akoestische gitaren vervangen voor 1 mooie dunne Spaanse en 1 betere Western (welke vind ik erg moeilijk)
- Een echte Gibson traditional Les Paul (of de Bonamassa versie)
- Een mooie Fender Amp of Top (mooi contrast voor bij de Marshall Clone)
- Extra humbucker in mijn Fender MIM
- Andere pickups in mijn Jazz gitaar.
Als laatste een pedalboard naast mijn 11R (modeling ding) met een distortion, tubescreamer, 1 a 2 delay, compressor, reverb en Wah. (klinkt makkelijk, duur geintje en veel te veel keuze)
Daarna ben ik volgens mij wel compleet qua wat ik wil
doe da eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Zal ik als niet-gitarist ook maar een keer een willekeurige gitaarcover posten?.
Eens kijken doe ik dat technisch ga doen... Dribbel, jij laat toch een opname in een multitrackunit meelopen met de cam?quote:
Ik ben eigenlijk al heel erg tevreden over mijn rig:quote:Op donderdag 12 januari 2012 03:06 schreef CoiLive het volgende:
Wat is jullie """Droom""" rig eigenlijk. Wel realistisch beken, want doen alsof we miljonair zijn kunnen we natuurlijk allemaal wel
Ik heb nu:
- Fender USA strat (gaat nooit meer weg)
- Ibanez Jazz ding (gaat nooit meer weg)
- Fender MIM met Sseymour duncan Humbucker)
- Fender Akoestische gitaar die uit elkaar valt
- Cord Jumbo Body Akoestische gitaar.
- Marshall Clone gitaar versterker + 4x12 speaker kast
- Eleven Rack
Ik zou nog graag willen hebben/vervangen:
- Mijn twee akoestische gitaren vervangen voor 1 mooie dunne Spaanse en 1 betere Western (welke vind ik erg moeilijk)
- Een echte Gibson traditional Les Paul (of de Bonamassa versie)
- Een mooie Fender Amp of Top (mooi contrast voor bij de Marshall Clone)
- Extra humbucker in mijn Fender MIM
- Andere pickups in mijn Jazz gitaar.
Als laatste een pedalboard naast mijn 11R (modeling ding) met een distortion, tubescreamer, 1 a 2 delay, compressor, reverb en Wah. (klinkt makkelijk, duur geintje en veel te veel keuze)
Daarna ben ik volgens mij wel compleet qua wat ik wil
Ja ik zet gewoon de track in spoor 1, neem spoor 2 op terwijl de camera loopt. En dan onder elkaar plakkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eens kijken doe ik dat technisch ga doen... Dribbel, jij laat toch een opname in een multitrackunit meelopen met de cam?
Doe maar iets van Protest the Heroquote:Op donderdag 12 januari 2012 08:55 schreef Witchfynder het volgende:
Zal ik als niet-gitarist ook maar een keer een willekeurige gitaarcover posten?.
Ik heb nu een Blackstar HT 60 Stage, het album van de band heb ik stereo ingespeeld met een VOX AC30, die zou ik er nog wel bij willen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 03:06 schreef CoiLive het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef The_Dean het volgende:
Witchfynder speelt meer dan de helft van het topic het snot voor de ogen.
Kerel me orenquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:38 schreef Dribbel_ het volgende:
http://picosong.com/iz9/toen had ik echt nét m'n gitaar
paar weken ofzo. Die solo op 2:14 EPIC
Zo ben ik nogsteedsquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Kerel me oren![]()
zo was ik ook in het begin en toen vond ik mezelf helemaal geweldig
Dat houd ik mezelf ook steeds voor...quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon kopen wat je vet vind man. Misschien spoort een nieuwe gitaar je wel aan om weer meer te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |