quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben we hierboven gelezen ja
quote:
Ik was niet diegene die hem sloot, chocojunkquote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je sneller moeten zijn, sloompie
ik ging er voor het gemak maar vanuit dat ze dan over zouden gaan naar de ing systemen....quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja Rival, postbank is verdwenen als merk, maar dat betekend niet dat meteen alle systemen zijn verdwenen. En die worden nu voor alles gebruikt, de oude ING systemen zijn er uit gemikt, en alles draait nu op Postbank (bijna alles) systemen. Alleen met een ander logo
Dat zou voor de buitenwereld ook logisch zijn. Voor iemand die die systemen kent nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging er voor het gemak maar vanuit dat ze dan over zouden gaan naar de ing systemen....
heb jij zelf een rekening daar? en zo nee, is dat omdat je de systemen kent?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou voor de buitenwereld ook logisch zijn. Voor iemand die die systemen kent niet
Postbank FTW!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja Rival, postbank is verdwenen als merk, maar dat betekend niet dat meteen alle systemen zijn verdwenen. En die worden nu voor alles gebruikt, de oude ING systemen zijn er uit gemikt, en alles draait nu op Postbank (bijna alles) systemen. Alleen met een ander logo
Chocojunk of niet, ik reageer snellerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was niet diegene die hem sloot, chocojunk
Is dat nog steeds zo trouwens? Van ABN naar ING overmaken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nou
als er 1 bank kut was die tijd. 3 dagen wachten op je geldoverdracht enzo
Geen stom kastje voor je overschrijvingen maar een mooie papieren lijst met TAN-codes.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nou
als er 1 bank kut was die tijd. 3 dagen wachten op je geldoverdracht enzo
Duurt nu 1 dag. Soms sneller.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo trouwens? Van ABN naar ING overmaken?
Oooooo, touchy are we?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocojunk of niet, ik reageer sneller
Nee, ik heb al jaaaaaaaaaaaaaren ABN-AMRO. En 1 ING rekening voor de hypo. Wilde toenertijd niet dat mijn baas ook toegang had tot mijn rekeningen, had hij niks te zoeken. En ook mijn collega's niet (ja, er werd voldoende stiekem geloerd op rekeningen).quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij zelf een rekening daar? en zo nee, is dat omdat je de systemen kent?
Scherpquote:
LAatst 2 dagen naar mijn vriendin. De reden dat ik morgen mijn pasje thuis laat voor het betalen van de afzuigkap.quote:
ing onder elkaar is wel direct.... (ik stuur vaak heen en weer met andere INGers dus dat is wel prettig)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is een groot vet minpunt.
spieken doet echt iedereen he, toen een vriend van mij bij de ING ging werken belde hij mij op... Ja je hebt een verkeerde spaarrekening, als je dat omzet naar "bladiebla" dan krijg je een procent meer rente!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaaaaaaaaaren ABN-AMRO. En 1 ING rekening voor de hypo. Wilde toenertijd niet dat mijn baas ook toegang had tot mijn rekeningen, had hij niks te zoeken. En ook mijn collega's niet (ja, er werd voldoende stiekem geloerd op rekeningen).
Ohnomm nomm nommquote:
Die zien er mooi uit! (zie alleen de chocolade niet)quote:
Oh je bent te jong, laat maarquote:
*ouchquote:
Hallo, ik ben een ouwe bok.quote:
Daar schijnt ze een kei in te zijn heb ik van horen zeggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar schijnt ze een kei in te zijn heb ik van horen zeggen...Ow dan is het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Wij gaan veeeeeeeeeer terugquote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Mister1977 het volgende:
Snuitje en Slutty hebben een verleden?
Ik voel het nu nogquote:Op maandag 9 januari 2012 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ver en diep! Vuist diep terug!
Niet blijven hangen, anders krijg je een tikquote:
Hoeveel toeren?quote:
33 1/2 uiteraard, niet te snel, het blijft CL he.quote:
Sinds ik meerdere liedjes kenquote:
Mietje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar zit je dan... met drie uur slaap achter de kiezen.
Daar kan je nog heel goed op functionerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee Godt, nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Je gaat er vanuit dat hij de hele nacht mannenseks heeft gehad?
Ik inderdaad niet. Maar tukker dus wel?quote:
Geen idee, dat heb ik soms. Ik kom er wel weer overheen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar kan je nog heel goed op functioneren![]()
maar hoezo?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik inderdaad niet. Maar tukker dus wel?
Lekker tussen de tarrels van de boerenknecht aan het pulken?
Natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik soms. Ik kom er wel weer overheen...
Nee, met een afkeurende PI constateren dat het tot zijn ongenoegen nog niet dood is, dat doet ie. Droeftoeter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Om de dag melden hoe dood het hier is voegt inderdaad weinig toe.
Mij ook niet. Maar hij rijdt Saab, dus mag hij sterven...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Hij heeft het over de avond/nacht. Dat kan me geen kont boeien.
De liefde.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Hij mag sowieso sterven. Maar dat mogen er wel meer.
Doodsverwensingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Hij mag sowieso sterven. Maar dat mogen er wel meer.
Wordt jij dan de mod die bepaald wie in welk topic mag posten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:27 schreef Godtje het volgende:
Typisch zo een user die thuis zou horen in de kansloze autisten SC die ik gisteren voorstelde.
moet dat nou?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt jij dan de mod die bepaald wie in welk topic mag posten?
Ik en Babyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wordt jij dan de mod die bepaald wie in welk topic mag posten?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Pssssst, cue!? het is internet, smelly-forum is er nog niet.
Baby heeft weer zitten schijten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
Het schijnt hier naar gas te ruiken.. wie steekt er een vlammetje aan?
rond 7:00 in Zwolle, maar ik heb met bosnimfjes gespoten, daar ruik je in Enschede niks van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Baby heeft weer zitten schijten?
Is een flesje met verstuiver genaamd bosnimfjes. Met een bosgeur. Zodat het niet naar poep ruikt, maar naar een beer die in het bos heeft gescheten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Arme bosnimfjesik heb nu zo'n MI van de droomvlucht met allemaal nimfen die er uitgescheten uitzien.
Zo'n zompige uitlaatplekgeur in de herfst, natte aarde, paddenstoelen, hondenstront en schimmels.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is een flesje met verstuiver genaamd bosnimfjes. Met een bosgeur. Zodat het niet naar poep ruikt, maar naar een beer die in het bos heeft gescheten.
moet je maar afwachten, Godtje en ik kunnen elkaars beslissingen niet terug draaien. Als 1 van ons je in het kneuzenhoekje zet, zit je daar voor altijd.quote:
en bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
moet je maar afwachten, Godtje en ik kunnen elkaars beslissingen niet terug draaien. Als 1 van ons je in het kneuzenhoekje zet, zit je daar voor altijd.
Kroepnoekje84quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:40 schreef 100% Tukker het volgende:
STERF!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:24 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Lekker uitgeslapen. Nu douchen en daarna sushi op het terras.
Ongetwijfeld eens. Maar nu even nietquote:
Verschrikkelijk is dat, hè.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Weer meer dan een uur met India aan de lijn gehangen.
Dit zijn nog officieel collega's ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat, hè.Altijd tof om 6 triljard euro per jaar te betalen aan een supportcontract van een amerikaans bedrijf en daar een onverstaanbare Indiër voor aan de lijn krijgt.
[ afbeelding ]
"Hello you are speaking with Milind. Am I speaking to mister Afdeling Automatisering?"
Die hebben wij ook :S En ze zijn NIET te verstaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Verschrikkelijk is dat, hè.Altijd tof om 6 triljard euro per jaar te betalen aan een supportcontract van een amerikaans bedrijf en daar een onverstaanbare Indiër voor aan de lijn krijgt.
[ afbeelding ]
"Hello you are speaking with Milind. Am I speaking to mister Afdeling Automatisering?"
Holy crap, mijn espresso sloeg hiermee harder in dan ik dachtquote:
bfgrgrhdgfgrgegrgrgrgrgrgrgrgrgwbsggegebegegegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Doctor P
Skrillex
Commerciele dubstep
Je houdt niet meer van muziek? je doet nu alleen nog aan intro's?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Doctor P
Skrillex
Commerciele dubstep
Die vegen tenminste hun kont niet met de linkerhand.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die hebben wij ook :S En ze zijn NIET te verstaanMaar wees gerust, als zij je niet kunnen helpen, dan hebben we nog wel een doos werklozen uit Roemenië die je kunnen helpen
Mijn muzieksmaak is heel breed. En er zijn nog voldoende stijlen die ik toffer vind dan dubstep (oa. punk, ska, hardtrance en breakcore).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van muziek? je doet nu alleen nog aan intro's?
Oe, klinkt goed, nieuwe toekomst daar in?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef MNR het volgende:
Baby!!
Ben m'n zaak aan het voorbereiden. Ziet er goed uit. Maar nu heb ik teveel afspraken, te weinig tjid en nog zoveel leuke dingen te doenVerrek, nooit geweten dat ik Arbeidsrecht en al die sh*t zo leuk vond!
Maar goed, first things first, eerst even het saaie afmaken. Dat is het belangrijkste
HEhehe. Nou, ben er wel over aan het nadenken. Heb er een opleiding in gevolgd in het verleden. Ing. MNRquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oe, klinkt goed, nieuwe toekomst daar in?
eerst dit netjes afmaken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:27 schreef MNR het volgende:
En heb ook al werkgever op het oog. Maar goed, first things first
Max Hardcore?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:27 schreef MNR het volgende:
En heb ook al werkgever op het oog. Maar goed, first things first
Nee, een wijf, die kunnen meerdere dingen tegelijk verneukenquote:
Dat schijnt dus complete nonsens te zijn. Bij mij thuis wordt al duidelijk gemaakt dat mrs. het niet kan en ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een wijf, die kunnen meerdere dingen tegelijk verneuken.
Dingen tegelijk neuken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat schijnt dus complete nonsens te zijn. Bij mij thuis wordt al duidelijk gemaakt dat mrs. het niet kan en ik wel
Natuurlijk is het gelul, het is hooguit tijdens het roddelen via de telefoon de nagels lakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat schijnt dus complete nonsens te zijn. Bij mij thuis wordt al duidelijk gemaakt dat mrs. het niet kan en ik wel
Zij kan bijv. prima mij even wat vertellen als ik aan de telefoon hang (zeg ook even dit of dat), andersom vraagt ze pas na het ophangen wat er isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk is het gelul, het is hooguit tijdens het roddelen via de telefoon de nagels lakken
hinderlijk is dat!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij kan bijv. prima mij even wat vertellen als ik aan de telefoon hang (zeg ook even dit of dat), andersom vraagt ze pas na het ophangen wat er is
Ja baas!quote:
Ken ik niet, by the look on your face wil ik die ook niet kennenquote:
Gelemaal niks. Maar goed ook, wil nog even genieten van mijn idlenessquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja baas!![]()
Hoest met Duitsland?Nog iets gehoord?
Doodgaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
krukje heeft mijn konijntopic dicht gegooid
Wat moet ik nou!
Hahaha! Ik vind het beide leuk, je topic en dat het is dichtgegooid.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
krukje heeft mijn konijntopic dicht gegooid
Wat moet ik nou!
Ik had nog zoveel meer mooie posts in de pijplijn. De reden waarom het zusje van het konijn dood was enzo.quote:
Zeg je nou werkelijk tegen MIJ, de user met het vreemde seksleven dat hij zijn konijn moet bangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ik vind het beide leuk, je topic en dat het is dichtgegooid.
Wat jij moet doen? Je konijn some TLC geven, dit is duidelijk een schreeuw om aandacht!
Heropen die shizzle dan gewoon in F&F!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had nog zoveel meer mooie posts in de pijplijn. De reden waarom het zusje van het konijn dood was enzo.
had je sneller erin moeten verwerkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had nog zoveel meer mooie posts in de pijplijn. De reden waarom het zusje van het konijn dood was enzo.
Uuuuuhhh ... laat jij dat nou net onder TLC verstaan. Nee, je moet m knuffelen!!! En een bandje voor hem kopen zodat hij buiten in de natuur met je kan gaan wandelen. En je moet hem vers fruit geven. En anders kun je m een weekje bij mij laten logeren. Komt ie gegarandeerd vrolijk en levendig terug!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk tegen MIJ, de user met het vreemde seksleven dat hij zijn konijn moet bangen?
Jaaaaaa!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heropen die shizzle dan gewoon in F&F!
Als ik echt een konijn had, had hij dat echt wel kunnen vergetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Uuuuuhhh ... laat jij dat nou net onder TLC verstaan. Nee, je moet m knuffelen!!! En een bandje voor hem kopen zodat hij buiten in de natuur met je kan gaan wandelen. En je moet hem vers fruit geven. En anders kun je m een weekje bij mij laten logeren. Komt ie gegarandeerd vrolijk en levendig terug!
Jemig zeg, dat iemand dat opvaltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
CL is disney fan toch? Zan vast ook Pixar
[ afbeelding ]
Het is ook vast niet de bedoelingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig zeg, dat iemand dat opvalt
Ik heb geklikt, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef stbabylon het volgende:
http://www.caseyleaked.com?id=euyakui66l9hohutiw4ra28fokgwc4
Stomme site, nou moet ik jullie laten klikken om meer pics te zien. Sorta sfw.
Dank jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb geklikt, speciaal voor jou!Lekker hoor...
Vakantie is vakantie.. zeker als t om een warm land gaatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Terwijl ik niet eens (meer) weet waar je heengaat...
Beetje scheel kijken en ze wisselen van hoofd.quote:
Me too.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik dacht ook eerst te zien dat hij erachter zat en zij op de stoel
Haha! Ik ook! Was in slaap gevallen op de bank en toen ik wakker werd, lekker mijn net verschoonde bedje ingekropen. Geslapen als een roosjequote:Op woensdag 11 januari 2012 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Heb 10 uur geslapen vannacht. Lekker hoor.
Ik zie inderdaad dagelijks een man in een roze/paars shirtquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:40 schreef MNR het volgende:
Me too.
Komt ook doorhaar kleding, vermoed ik.
Nu nog die laatste drie zware dagen doorkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Ik ook! Was in slaap gevallen op de bank en toen ik wakker werd, lekker mijn net verschoonde bedje ingekropen. Geslapen als een roosje
iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu nog die laatste drie twee zware dagen doorkomen.
Bij jou is alles inderdaad beter.quote:
sterker nog, na zo'n klusvakantie is werken wel prettig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, zware dagen, het is werk, zo erg is werk niet.
Sorry we hebben hier al een dorpsgekquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij jou is alles inderdaad beter.Zijn er daar nog openstaande vacatures? Ik haal graag koffie voor m'n collega's en met mij is het altijd lachen.
Geen roze bril?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Och valt wel mee hoor, niets bijzonders ofzo
Ik verf liever thuis een kozijn dan dat ik een gebruiker uitleg dat ie z'n eigen vergrendelde domein-account niet zelf kan ontgrendelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sterker nog, na zo'n klusvakantie is werken wel prettig.
Wordt schilder!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verf liever thuis een kozijn dan dat ik een gebruiker uitleg dat ie z'n eigen vergrendelde domein-account niet zelf kan ontgrendelen.
Wat een kwestie is van niet de middelen hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik verf liever thuis een kozijn dan dat ik een gebruiker uitleg dat ie z'n eigen vergrendelde domein-account niet zelf kan ontgrendelen.
Omdat ik niet zo'n rozegeur-en-maneschijn denkpatroon hebquote:
Ik ben dan ook geen helpdesker, daar zijn indiers voor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het leven is een stuk prettiger geworden sinds ik die telefoontjes niet meer hoef aan te nemenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen helpdesker, daar zijn indiers voor.
Ga je alles parttime doen. Beetje creatief wezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je na een half jaar ook geen zin meer om kozijnen te doen
Dat kan een optie zijn ja. Maar daar is de toko een beetje te klein voor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een kwestie is van niet de middelen hebben.
Bij genoeg bedrijven kan dit wel.
Webpagina'tje met wat secret vragen en laten ontgrendelen. Kan je kant en klaar kopen.
Scheelt aanzienlijk op servicedesk druk
Wat voor topic?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:03 schreef stbabylon het volgende:
My God, er gaan echt mensen serieus in op mijn konijnentopic
Ja, hallo, hier ben ik.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten tot er een nsb-er linked naar mijn opmerkingen hier
Leugenschquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij misschien, maar eigenlijk ben je een lieverd
Dudequote:
Flauw zeg...quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was puur om te trollen in R&P, maar daar werd hij wel op slot gezet
Only in...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:14 schreef Barbusse het volgende:
Amerikanen bouwen bunkers uit vrees voor 21 december![]()
Wie zou zoiets spectaculairs als de apocalyps trouwens willen missen?quote:
En een machete, to chop some zombies.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er wel voor zitten met een biertje
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Date heeft de selectie van de luchtmacht niet gehaald
quote:
Rip! Schrijf je mee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef MNR het volgende:
Jaaaaa Babs!
Zeg me dat je in de buurt bent
quote:
Groningen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:10 schreef MNR het volgende:
Jaaaaa Babs!
Zeg me dat je in de buurt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |