quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben we hierboven gelezen ja
quote:
Ik was niet diegene die hem sloot, chocojunkquote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je sneller moeten zijn, sloompie
ik ging er voor het gemak maar vanuit dat ze dan over zouden gaan naar de ing systemen....quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja Rival, postbank is verdwenen als merk, maar dat betekend niet dat meteen alle systemen zijn verdwenen. En die worden nu voor alles gebruikt, de oude ING systemen zijn er uit gemikt, en alles draait nu op Postbank (bijna alles) systemen. Alleen met een ander logo
Dat zou voor de buitenwereld ook logisch zijn. Voor iemand die die systemen kent nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging er voor het gemak maar vanuit dat ze dan over zouden gaan naar de ing systemen....
heb jij zelf een rekening daar? en zo nee, is dat omdat je de systemen kent?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou voor de buitenwereld ook logisch zijn. Voor iemand die die systemen kent niet
Postbank FTW!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ja Rival, postbank is verdwenen als merk, maar dat betekend niet dat meteen alle systemen zijn verdwenen. En die worden nu voor alles gebruikt, de oude ING systemen zijn er uit gemikt, en alles draait nu op Postbank (bijna alles) systemen. Alleen met een ander logo
Chocojunk of niet, ik reageer snellerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was niet diegene die hem sloot, chocojunk
Is dat nog steeds zo trouwens? Van ABN naar ING overmaken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nou
als er 1 bank kut was die tijd. 3 dagen wachten op je geldoverdracht enzo
Geen stom kastje voor je overschrijvingen maar een mooie papieren lijst met TAN-codes.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nou
als er 1 bank kut was die tijd. 3 dagen wachten op je geldoverdracht enzo
Duurt nu 1 dag. Soms sneller.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo trouwens? Van ABN naar ING overmaken?
Oooooo, touchy are we?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocojunk of niet, ik reageer sneller
Nee, ik heb al jaaaaaaaaaaaaaren ABN-AMRO. En 1 ING rekening voor de hypo. Wilde toenertijd niet dat mijn baas ook toegang had tot mijn rekeningen, had hij niks te zoeken. En ook mijn collega's niet (ja, er werd voldoende stiekem geloerd op rekeningen).quote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
heb jij zelf een rekening daar? en zo nee, is dat omdat je de systemen kent?
Scherpquote:
LAatst 2 dagen naar mijn vriendin. De reden dat ik morgen mijn pasje thuis laat voor het betalen van de afzuigkap.quote:
ing onder elkaar is wel direct.... (ik stuur vaak heen en weer met andere INGers dus dat is wel prettig)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat is een groot vet minpunt.
spieken doet echt iedereen he, toen een vriend van mij bij de ING ging werken belde hij mij op... Ja je hebt een verkeerde spaarrekening, als je dat omzet naar "bladiebla" dan krijg je een procent meer rente!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jaaaaaaaaaaaaaren ABN-AMRO. En 1 ING rekening voor de hypo. Wilde toenertijd niet dat mijn baas ook toegang had tot mijn rekeningen, had hij niks te zoeken. En ook mijn collega's niet (ja, er werd voldoende stiekem geloerd op rekeningen).
Ohnomm nomm nommquote:
Die zien er mooi uit! (zie alleen de chocolade niet)quote:
Oh je bent te jong, laat maarquote:
*ouchquote:
Hallo, ik ben een ouwe bok.quote:
Daar schijnt ze een kei in te zijn heb ik van horen zeggen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar schijnt ze een kei in te zijn heb ik van horen zeggen...Ow dan is het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |