SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2012 15:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest lachen dus je hebt wel iets goeds gedaan
OREN LATEN UITSCHPUITEN.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
WAT ZEGGIE OOK HOOR JE NIET ZOO GOOOEEED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw![]()
wel vette plaat nu op 3fmquote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
GING DE WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEER
knife party - iets met you blocked me on facebookquote:
moet je eens opzoeken: i am into folkquote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knife party - iets met you blocked me on facebook
en nu birdy met people help the people wat ik dan ook weer een prachtig nummer vind..
jij vind afkortingen handig ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik stuur je ff een pm jfm, ivm read only . ik zie dan geen dm nl
ja , waarvoor bestaan ze anders ?quote:
kijk je uit naar vanavond soms ?quote:
denk hetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk je uit naar vanavond soms ?
K E I H A R D E P O R N Oquote:
12 posts per minuut , dan hebben we het recordquote:Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Btw, WL
zullen wij 2 dit topic volspammen voor de stats?
succesquote:
Moet wel lukken toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
12 posts per minuut , dan hebben we het record
had ik die maar, veel te warm hierquote:Op maandag 9 januari 2012 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga ff zeiken, krijg je vd airco naast je bureau
hoe laat ben je hier dan ?quote:
ik heb wel een kippepoot voor jequote:
record is sneller, veel snellerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
12 posts per minuut , dan hebben we het record
Ah, zo te horen eet ik vanavond bij WLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nasi goreng met babi pangang kip en sate
dat wordt em
toen we dat topic in 10 min vol hadden gelultquote:
Smokende Dopiequote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zo te horen eet ik vanavond bij WL
Zo te horen eten we allemaal vanavond bij WLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
whehe, ja dan heb ik zelf niets meer zeker ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik sowieso. Hij gaat mij helpen met converteren
de behandelstoel heb ik al klaar gezetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ga je stoppen met roken ventje?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... Ik ben vanmorgen rond half9 weer gestopt
Je hebt mazzel, heb nét een groot bord spaghetti naar binnen geschoven.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ja dan heb ik zelf niets meer zeker ?
je gaat van haar een man maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de behandelstoel heb ik al klaar gezet
alweer ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... Ik ben vanmorgen rond half9 weer gestopt
Ventjequote:
whehe, daar durf ik geld op in te zetten!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ventje
Maar inderdaad. Heb donderdag zelfs een afspraak met de longarts, die gaat mij eens uitleggen hoe erg m'n longen er ondertussen aan toe zijn. Misschien dat ik het dan een keer goed vol kan houden
Jij vond mij niet meer lief vanmiddagquote:
Heb ik al gedaan volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
eej mensen ,ik vond het net gezellig worden, maar ik ga mn pc afsluiten.
JFM , als ik je nog ergens mee moet helpen, moet je maar ff een pm sturen , kijk ik zo thuis wel even.
luitjes , I will be back, Baby!
de vraag is alleen wanneerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
JFM , als ik je nog ergens mee moet helpen, moet je maar ff een pm sturen , kijk ik zo thuis wel even.
o neequote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Blijkbaar, allemaal naar WL toe!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vanavond Nasi Babi party bij WL ?
[..]
Jij vond mij niet meer lief vanmiddag

nietes vanmiddag niet meerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Blijkbaar, allemaal naar WL toe!
ik vind jou altijd lief
[ afbeelding ]
Je durft er geld op in te zetten dat ik het nu wel volhoud? Je bent wel érg goed van vertrouwenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe, daar durf ik geld op in te zetten!
maar nu weer wel heur!quote:
Nee, juist dat je het niet volhoudquote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je durft er geld op in te zetten dat ik het nu wel volhoud? Je bent wel érg goed van vertrouwen
Neuh, dat was Groningenquote:
je moet het maar volhoudenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je durft er geld op in te zetten dat ik het nu wel volhoud? Je bent wel érg goed van vertrouwen
komt morgenvroeg in brabant aanquote:
en ik vlucht overdag toch de grens over naar boven de slotenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja maar ik maak me niet zo druk
hollands diep overstroomt niet zo
Landverrader!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik vlucht overdag toch de grens over naar boven de sloten
Ik verhuis naar ODWquote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ik vlucht overdag toch de grens over naar boven de sloten
have funquote:
Onder de Waal ?quote:
Jepquote:
dan ga je al redelijk in de juiste richtingquote:
Neequote:Op maandag 9 januari 2012 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ga je al redelijk in de juiste richting
Nu de Maas nog
Die overstap is n u niet meer groot, je valt nu een beetje in een niemandslandquote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, ik ga steeds een sloot verderEerst boven alles, toen onder de rijn, straks ODW
over een paar jaarquote:
quote:
quote:
Make the matchquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nasi goreng met babi pangang kip en sate
dat wordt em
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zo te horen eten we allemaal vanavond bij WL
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:
Frietquote:Op maandag 9 januari 2012 18:33 schreef Ladylike het volgende:
Kip met zelf gebakken frietjes
(2 bouten á 750gr per stuk)
viel wel mooi achter elkaarquote:
* Crazy-M gooit een ijsklontje in de trui van LadyLikequote:Op maandag 9 januari 2012 18:33 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike prikt Crazy met haar stijve tepelsquote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
viel wel mooi achter elkaar
[..]
* Crazy-M gooit een ijsklontje in de trui van LadyLike
zelf gemaakte frietquote:
ja inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
viel wel mooi achter elkaar
[..]
* Crazy-M gooit een ijsklontje in de trui van LadyLike
Ik kom eraanquote:
vind die alleen maar lekker!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike prikt Crazy met haar stijve tepels
patatquote:Op maandag 9 januari 2012 18:33 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike prikt Crazy met haar stijve tepels
Friet !quote:
have funquote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja inderdaad
[..]
Ik kom eraan
ohnee, zou zo naargaan
Friet !quote:
Je bestelt friet in een friettent en daar haal je frietje met, frietje, stoof, frietje waterfiets, frietje curry, frietje speciaalquote:
ik ben werkelijk waar nog nergens patat tegen gekomenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat klinkt toch niet ja ik wil graag friet.
op al die borden bij de MCdonalds en weet ik waar staat ook patat.
of een frietje mayo-pindaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je bestelt friet in een friettent en daar haal je frietje met, frietje, stoof, frietje waterfiets, frietje curry, frietje speciaal
zie je daar ergens patat?
fixedquote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
patat frietje mét.
patat frietje oorlog.
patat frietje joppie.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
patat mét.
patatje oorlog.
patatje joppie.
NEE, NIET DE HAMER, ALLES BEHALVE DIE HAMERquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ga jou eens fixen![]()
hee veel plezier he vanavond. You can do it!
Baasquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=Friet
Baasquote:
Alle mama's zijn zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
NEE, NIET DE HAMER, ALLES BEHALVE DIE HAMER
Wacht, laat die kettingzaag liggen!
Komt goed!
moet alleen nog meer mijn best doen bij haar ouders, zoals ze zelf al zei: dr moeder is er niet blij mee als ze een vriend krijgt, want het is haar dochter
Frietkot, frietkar, FRIETuurvetquote:
Ja klopt, en blijf altijd mezelf dus dat zit wel goedquote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alle mama's zijn zo.
Mijne is de ergste![]()
Gewoon goede indruk maken maar blijf wel dicht bij jezelf he.
Ik heb vertrouwen in je
* Crazy-M bind WL vast in een kamertje van 1 bij 2 en sluit hem op met de moeder van Smokez.quote:
Woon jij er ook?quote:
miauwquote:
qftquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
spruitjes is ook lekker omnomnomnom
jij durft, de moeder van smokey nog wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind WL vast in een kamertje van 1 bij 2 en sluit hem op met de moeder van Smokez.
Zo, zal je leren
gadverdamme, echt zwaar vies, ZUm kotsenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat denk je zelfquote:
of hij zegt friet, of hij overleefd het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
jij durft, de moeder van smokey nog wel!
Strak punt, pak jij dan ondertussen WL zijn moeder?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of hij zegt friet, of hij overleefd het niet
ze mogen mijn spruitjes hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
in Afrika hebben ze geeneens eten, ondankbaar gekke m.
dan moeten ze maar ergens anders gaan wonen waar er wel eten isquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
in Afrika hebben ze geeneens eten, ondankbaar gekke m.
ja stuur ze even per pakket-post op hequote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze mogen mijn spruitjes hebben![]()
![]()
Aangezien ik ze toch niet lust
of eten geen verbouwen..quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan moeten ze maar ergens anders gaan wonen waar er wel eten is
SPRUITJES OMNOMNOMquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze mogen mijn spruitjes hebben![]()
![]()
Aangezien ik ze toch niet lust
gaan danquote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
geen eten verbouwen?
Dacht dat dat juist het probleem was
qftquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Blech!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPRUITJES OMNOMNOM
[ afbeelding ]
Over een paar jaar jaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gadverdamme, echt zwaar vies, ZUm kotsen
[..]
Wat denk je zelf
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPRUITJES OMNOMNOM
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |