ja nogalquote:Op maandag 9 januari 2012 14:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
en toen was het in een keer stil?
Ja zal het eens aan dr voorstellen, en anders gewoon wandklimmenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gewoon doen.
Het ligt vaak niet aan wat je gaat doen, maar met wie je het doet.
Soms zijn de meest klote dingen om te doen ( boodschappen bijv.) het leukst omdat het met iemand is waarmee je graag bent.
Stel het gewoon aan der voor en als ze het niks vind, gaan jullie wat anders doen, of laat haar maar iets voorstellen.
Klimmen is best leuk om te doen, lekker sportief ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik heb het nooit gedaan dus echt geen idee![]()
Wat is Omniversium
http://lmgtfy.com/?q=omniversiumquote:Op maandag 9 januari 2012 14:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja ik heb het nooit gedaan dus echt geen idee![]()
Wat is Omniversium
Kan het niet helpen als ik bij jou in de buurt benquote:
lang geleden dat ik geklommen heb, misschien binnenkort maar weer eens doenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klimmen is best leuk om te doen, lekker sportief ook.
Omniversum is een soort van lig-bios waarbij het plafon 1 groot scherm is als ik het goed heb
ja voor mij ook alweer 2-3 jaarquote:Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang geleden dat ik geklommen heb, misschien binnenkort maar weer eens doen
voor mij ook lang geleden, maar weet me nog goed te herinneren dat ik het niet leuk vondquote:Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lang geleden dat ik geklommen heb, misschien binnenkort maar weer eens doen
en werkt weerquote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
en dat pas om kwart over 2
had wel eerder verwacht
me doesn't talk to you anymore.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan het niet helpen als ik bij jou in de buurt ben
das een beter ruilquote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja voor mij ook alweer 2-3 jaar
mijn broer is mijn klimgordel kwijtgeraakt
maar in plaats van een nieuwe gordel heb ik een motor van hem gekregen
nee vind je dat niet leuk ?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij ook lang geleden, maar weet me nog goed te herinneren dat ik het niet leuk vond
Ja best wel, hoewel zo een gordel ook al snel 200 euro isquote:
Wat is dezequote:Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
oooh dat ga ik zo erg doen![]()
![]()
[..]
me doesn't talk to you anymore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |