SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTDOJW SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
Als je interesse hebt in een meet met mensen uit GRTDOJW, moet je MD maar even een pm sturen, dan kunnen we beter plannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
Statistieken:
Met dank aan Piles voor de Stats
gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2012 15:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest lachen dus je hebt wel iets goeds gedaan
OREN LATEN UITSCHPUITEN.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
WAT ZEGGIE OOK HOOR JE NIET ZOO GOOOEEED
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw![]()
wel vette plaat nu op 3fmquote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
GING DE WEEEEEEEEEEEEEKKEEEEEEEEEEER
knife party - iets met you blocked me on facebookquote:
moet je eens opzoeken: i am into folkquote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knife party - iets met you blocked me on facebook
en nu birdy met people help the people wat ik dan ook weer een prachtig nummer vind..
jij vind afkortingen handig ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik stuur je ff een pm jfm, ivm read only . ik zie dan geen dm nl
ja , waarvoor bestaan ze anders ?quote:
kijk je uit naar vanavond soms ?quote:
denk hetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk je uit naar vanavond soms ?
K E I H A R D E P O R N Oquote:
12 posts per minuut , dan hebben we het recordquote:Op maandag 9 januari 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Btw, WL
zullen wij 2 dit topic volspammen voor de stats?
succesquote:
Moet wel lukken toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
12 posts per minuut , dan hebben we het record
had ik die maar, veel te warm hierquote:Op maandag 9 januari 2012 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga ff zeiken, krijg je vd airco naast je bureau
hoe laat ben je hier dan ?quote:
ik heb wel een kippepoot voor jequote:
record is sneller, veel snellerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
12 posts per minuut , dan hebben we het record
Ah, zo te horen eet ik vanavond bij WLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nasi goreng met babi pangang kip en sate
dat wordt em
toen we dat topic in 10 min vol hadden gelultquote:
Smokende Dopiequote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zo te horen eet ik vanavond bij WL
Zo te horen eten we allemaal vanavond bij WLquote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
whehe, ja dan heb ik zelf niets meer zeker ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik sowieso. Hij gaat mij helpen met converteren
de behandelstoel heb ik al klaar gezetquote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik sowieso. Hij gaat mij helpen met converteren
ga je stoppen met roken ventje?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... Ik ben vanmorgen rond half9 weer gestopt
Je hebt mazzel, heb nét een groot bord spaghetti naar binnen geschoven.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ja dan heb ik zelf niets meer zeker ?
je gaat van haar een man maken?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de behandelstoel heb ik al klaar gezet
alweer ?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet helemaal waar... Ik ben vanmorgen rond half9 weer gestopt
Ventjequote:
whehe, daar durf ik geld op in te zetten!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ventje
Maar inderdaad. Heb donderdag zelfs een afspraak met de longarts, die gaat mij eens uitleggen hoe erg m'n longen er ondertussen aan toe zijn. Misschien dat ik het dan een keer goed vol kan houden
Jij vond mij niet meer lief vanmiddagquote:
Heb ik al gedaan volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
eej mensen ,ik vond het net gezellig worden, maar ik ga mn pc afsluiten.
JFM , als ik je nog ergens mee moet helpen, moet je maar ff een pm sturen , kijk ik zo thuis wel even.
luitjes , I will be back, Baby!
de vraag is alleen wanneerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
JFM , als ik je nog ergens mee moet helpen, moet je maar ff een pm sturen , kijk ik zo thuis wel even.
o neequote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Blijkbaar, allemaal naar WL toe!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Maar vanavond Nasi Babi party bij WL ?
[..]
Jij vond mij niet meer lief vanmiddag

nietes vanmiddag niet meerquote:Op maandag 9 januari 2012 16:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Blijkbaar, allemaal naar WL toe!
ik vind jou altijd lief
[ afbeelding ]
Je durft er geld op in te zetten dat ik het nu wel volhoud? Je bent wel érg goed van vertrouwenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe, daar durf ik geld op in te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |