Je bestelt friet in een friettent en daar haal je frietje met, frietje, stoof, frietje waterfiets, frietje curry, frietje speciaalquote:
ik ben werkelijk waar nog nergens patat tegen gekomenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat klinkt toch niet ja ik wil graag friet.
op al die borden bij de MCdonalds en weet ik waar staat ook patat.
of een frietje mayo-pindaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je bestelt friet in een friettent en daar haal je frietje met, frietje, stoof, frietje waterfiets, frietje curry, frietje speciaal
zie je daar ergens patat?
fixedquote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
patat frietje mét.
patat frietje oorlog.
patat frietje joppie.
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
patat mét.
patatje oorlog.
patatje joppie.
NEE, NIET DE HAMER, ALLES BEHALVE DIE HAMERquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ga jou eens fixen![]()
hee veel plezier he vanavond. You can do it!
Baasquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=Friet
Baasquote:
Alle mama's zijn zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
NEE, NIET DE HAMER, ALLES BEHALVE DIE HAMER
Wacht, laat die kettingzaag liggen!
Komt goed!
moet alleen nog meer mijn best doen bij haar ouders, zoals ze zelf al zei: dr moeder is er niet blij mee als ze een vriend krijgt, want het is haar dochter
Frietkot, frietkar, FRIETuurvetquote:
Ja klopt, en blijf altijd mezelf dus dat zit wel goedquote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alle mama's zijn zo.
Mijne is de ergste![]()
Gewoon goede indruk maken maar blijf wel dicht bij jezelf he.
Ik heb vertrouwen in je
* Crazy-M bind WL vast in een kamertje van 1 bij 2 en sluit hem op met de moeder van Smokez.quote:
Woon jij er ook?quote:
miauwquote:
qftquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
spruitjes is ook lekker omnomnomnom
jij durft, de moeder van smokey nog wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M bind WL vast in een kamertje van 1 bij 2 en sluit hem op met de moeder van Smokez.
Zo, zal je leren
gadverdamme, echt zwaar vies, ZUm kotsenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat denk je zelfquote:
of hij zegt friet, of hij overleefd het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
jij durft, de moeder van smokey nog wel!
Strak punt, pak jij dan ondertussen WL zijn moeder?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of hij zegt friet, of hij overleefd het niet
ze mogen mijn spruitjes hebbenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
in Afrika hebben ze geeneens eten, ondankbaar gekke m.
dan moeten ze maar ergens anders gaan wonen waar er wel eten isquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
in Afrika hebben ze geeneens eten, ondankbaar gekke m.
ja stuur ze even per pakket-post op hequote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze mogen mijn spruitjes hebben![]()
![]()
Aangezien ik ze toch niet lust
of eten geen verbouwen..quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan moeten ze maar ergens anders gaan wonen waar er wel eten is
SPRUITJES OMNOMNOMquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze mogen mijn spruitjes hebben![]()
![]()
Aangezien ik ze toch niet lust
gaan danquote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
geen eten verbouwen?
Dacht dat dat juist het probleem was
qftquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Blech!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPRUITJES OMNOMNOM
[ afbeelding ]
Over een paar jaar jaquote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gadverdamme, echt zwaar vies, ZUm kotsen
[..]
Wat denk je zelf
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPRUITJES OMNOMNOM
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |