abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:22:34 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106659590
Hallo Eline! Welkom hier!
pi_106659731
Eline O+
Volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze! Sugarsnap, nog gefeliciteerd met je meisje!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 22:17:39 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106662538
Wat een prachtige Eline spam O+
Welkom en gefeliciteerd Sugarsnap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:59:18 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106676476
Mijn krummeltje is weer ziek :(
Leken we eindelijk alledrie bijna weer gezond te zijn, begint het gewoon weer opnieuw.

Ik weet niet eens meer hoevaak ik er vannacht uit geweest ben...
Lang leve de BV iig, dat maakte het iig een stuk makkelijker hem weer rustig en in slaap te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106676769
Arme Soneal. (en jij, natuurlijk ook :*)

Fietje noemen we hier thuis ook wel onze sloopkogel. Ze sloopt echt alles. Als er ergens maar een inimini scheurtje in zit dan weet ze het helemaal door te krijgen. Net moest ik even douchen en toen had ze een boekje in de box. Ze had het binnen 10 minuten helemaal stuk. Best heel frustrerend al zeg ik het zelf.

[ Bericht 11% gewijzigd door kaatjejannie op 11-01-2012 12:54:47 ]
*poef* nu is het weg
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:41:10 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106677638
Beterschap voor Soneal!

kaatje, hier wordt ook driftig aan alles gepulkt hoor! :Y
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:13:50 #57
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_106682892
Pulker present! Ze plukt zelfs aan mijn op de huid liggende moedervlek

Soneal, beterschap ventje!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:20:50 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106683237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Pulker present! Ze plukt zelfs aan mijn op de huid liggende moedervlek

Check }:|
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:55:55 #59
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106684633
Beterschap Leandra! Voor allemaal.

Emma hield gisteren een enthousiaste monoloog in de metro:

"Mama bom. Boem" *enthousiast in handjes klappen en juichen*
"Papa auto"
"Mama bom. Boem." *enthousiast in handjes klappen en juichen*
"Nena BOM!!!"
"Nena nee boem"
"Papa auto."
*vervaarlijk met vingertje naar wildvreemden wijzen*
"MAMA! BOM! BOEM! Oh-oh!' *enthousiast in handjes klappen en juichen*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A grand adventure has begun.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:57:47 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106684696
:D _O-

Misschien moet je haar nog maar even niet meenemen naar Schiphol :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:03:26 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106684923
Keshet :D
Geweldig! O+
en ja het zou het eerste zijn wat ik zou doen als ik iets met een bom wilde ondernemen: mijn 2-jarige dat vertellen :')
pi_106692331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Leandra het volgende:
:D _O-

Misschien moet je haar nog maar even niet meenemen naar Schiphol :+
_O-
Geniaal :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:57:38 #63
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106695072
Whahahahaha Geweldig... Had graag die gezichten gezien!!

Hier een dametje die sinds vorige week donderdag eindelijk weer met volle teugen van het avondeten genoot... Ze at de afgelopen dagen wel, maar minder, en ook echt met minder smaak.. Nu zat ze weer de hele tijd Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en het gebaar voor lekker te maken :D We aten Quinoa met erwtjes courgette en pesto :D ...
Om op te vreten als ze zo zit te genieten ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:06:10 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106695454
Reilain, leuk hè als ze zo zitten te smullen O+
Hier heeft er vanavond ook eentje niet gegeten maar gevreten. Lang leve de nieuwe keuken! *O*
pi_106704354
eline pracht meid welkom!

soneal beterschap!

oona en harry zo lekker aan het smullen!

kleine sloper die s....

wij doen mee aan de ziekenboeg, onder temp, overgeven en diarree, gister liet ze me schrikken door (na een slechte) nacht steeds in slaap te vallen, ik ken wel dat ze veel slaapt als ze ziek is en uit slaapt als de nacht bagger was, maar gewoon tijdens luier verschonen in slaap vallen of tijdens het opa oma riedeltje was nieuw

met ziek zijn uiteraard ook bagger plak nachten
en hoe gericht kan een dreumes pijn aangeven?
pi_106704381
en hoi keshet!
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:20:42 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_106714141
Keshet haha! Ik had het wel willen zien!

Asy gefeliciteerd met je nieuwe keuken! Harry geniet er ook van zo te horen.

Draak wat sneu dat mini ziek is. Beterschap voor mini en voor Soneal :*

Nathan zei vanochtend "ete" O+ . Ik moet zeggen dat veel van zijn woordjes over eten gaan :? , hij doet geen dieren, kent geen objecten maar "lekker" "eten" en "drinken" kent ie wel...
Ik heb een DVD van Zandkasteel besteld bij de bieb, volgens een vriendin kan haar kind het hele gezicht opnoemen na het kijken van die filmpjes dus dat gaan we maar es proberen :P (en het is weer es een afwisseling op Uki, oh ja, dat zegt Nathan dus ook "kKi").
pi_106714738
Ah Draakje, wat jammer dat je kleintje ziek is. Beterschap :*

Ik denk dat we hier nog ons peren zullen zien met Thomas :D Gisteren wou hij bij de onthaalmoeder op de stoel staan en zei ze dat het niet mocht omdat hij anders zou vallen.
Reactie van Thomas: "ja, en dan wenen :{w " (volgens de onthaalmoeder echt met een :{w - uitdrukking erbij).
Dit wordt nog leuk, denk ik :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 10:01:50 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106714883
Leonie :D

pessie, hier juist omgekeerd: een heel arsenaal aan dieren- en voertuiggeluiden maar verder niks.

Beterschap voor mini-draak en volgens mij kunnen kleine kinderen pijn nog niet goed duiden. Meestal is alles buikpijn...

Hoe is het nu met Soneal? En met F van freecell?

Mijn man is gisteren aan het einde van de middag nog even gaan wandelen met Harry. Bij thuiskomst hebben ze uitgebreid verteld over wat ze gezien hadden.
Vanmorgen begon mijn zoon over papa en auto (dus ik braaf: ja papa is werken met de auto). Toen begon hij over papa en schapen en vrachtwagens (maar die had ik nog niet gehoord die ochtend dus dat vond ik raar) en toen begon hij over plassen (ssshhh) en opeens viel bij mij het kwartje: hij was aan het vertellen over gisteren! :o
Ik was helemaal verbaasd!
pi_106717130
oh oh die thomas !

asy wat leuk van harry!

het benoemen van is hier begonnen met de namen van de bekende maar inmiddels een mengelmoes van alles

wat betreft pijn, ik dacht dus ook dat kinderen nog niet specifiek pijn aangeven , maar mini zegt duidelijk auw bij haar zwarte teennagel en buikpijn
vanmorgen bij het opstaan weer heb je buikpijn? nee (ze leek ook beter) maar na haar broodje overgeven en heel erg huilen was buikpijn ja, ik gok nog op toeval (handjes au nee, hoofdpijn ook nee ene voet nee de ander ja...)
pi_106717845
Ha meiden,

Keshet, wat briljant, die monoloog! Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan raar opkijken. Maar wat Asy zegt, als je echt iets kwaads in de zin hebt, vertel je dat zeker niet aan een dreumes :s)

Asy, super dat je keuken er eindelijk is en dat jullie daar allemaal van genieten! En wat stoer dat Harry over gister kan praten, weer een mentale reuzen stap!

Gister zijn we voor het eerst naar de kapper geweest (of tenminste, Ruben is er voor het eerst geweest, dat jullie niet een raar beeld van mij krijgen, dat ik thuis voor de spiegel mijn eigen haar knip of zo :P ). Stoer mannetje is het nu! Het was wel even brullen bij het knippen rond zijn oren, maar er was een dvdspeler, koekjes, boekjes en zo, dus het leed was snel geleden. Het was een echte kinderkapsalon, inclusief ballenbak. Het kost wel wat centjes, maar voor af en toe is het echt prima!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_106730704
Sugarsnap, gefeliciteerd met Eline!!
pi_106732128
Thomas _O- Nu al sarcastisch, ojee :D

Hummel vandaag niet ziek en wel vrolijk :o
Knettergezellig O+

En praten? Doen we niet hier :') Echt helemaal niet meer. Ja, mama. En verder onverstaanbaar gebabbel als hij echt in een goed humeur is.
pi_106732134
Psssst Pessie: Zandkasteel online
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:24:21 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106735246
Daar krijg je nog wat mee te stellen Leonieke, als hij nu al zulke opmerkingen met emoticons maakt :D

Wat leuk dat Harry begint na te vertellen.... O+

Draak en mini, beterschap :*

Hier ook een vrolijk menneke (was hij sowieso wel), nog wel snotteren maar niet meer zo dramatisch zielig als de afgelopen dagen.

Omdat N vanavond een uitje met het werk had moesten wij naar de Mac :+ en Soneal heeft gewoon een heel Happy Meal op :o :X (ja, ja, gisteren keurig spinazie gegeten omdat we vandaag ongezond zouden eten)
Frietjes (zonder zout), Kip Nuggets, Fruit en Appelsap.....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')