quote:Op zondag 22 juli 2012 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Het Mercureprobleem. Ai.
Ik weet stiekem wel een oplossingDat is een goeie. Kun je meteen een brief op de post doen om iedereen te laten weten waar je bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een leuk kind hoor, met haar observaties en overdenkingen. Die loopt stilletjes vol met allemaal constateringen en eens in de zoveel tijd borrelt er een kwestie op. Een echt denkertje. Mooie tegenhanger van branie L. die hoogstens nadenkt hoe je ham onder een tafelblad kan plakken (met spuug en hard drukken).
Ook niet onbelangrijk natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
Mijn lieve god NEE!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik voorzie weer een heerlijke reeks![]()
![]()
Kunnen jullie ze niet gewoon adopteren?
Ik moest hardop lachenquote:
Ja preciesquote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef AnneX het volgende:
Nooit zal ik meer een Mercury voorbijrijden zonder de echo van deze brandende vraag
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Wat pas echt verwarrend is... al die Hotels de Ville in Frankrijk. En nooit een kamer te krijgen!
Drie!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef AnneX het volgende:
Ach gos, / pakt zakdoekje...
Herhaalt felicitaties met jullie twee jaar.![]()
Dit! Wat een heerlijke portretten en ik kan me ook zo vreselijk goed voorstellen dat je ze straks met liefde uitzwaait....... Geniet ervan, zolang als het dit jaar weer duurt!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef AnneX het volgende:
Nooit zal ik meer een Mercury voorbijrijden zonder de echo van deze brandende vraag
3 jaar al? Jeetje..time flighs.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Drie!
Maar mijn echtgenoot dacht ook twee. Kennelijk voelt het nog heel fris en fruitig allemaal, dat huwelijk.
quote:
Een informeel gesprek aan de ontbijttafel leidde tot toiletbezoek van dude.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
VertelWie flipte en wat was de aanleiding?
Ja hallo, deze topicreeks is er om mijn imago óp te poetsen hè?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een informeel gesprek aan de ontbijttafel leidde tot toiletbezoek van dude.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou de héle buurt was op de hoogte hoor, van onze trouwdag.![]()
We zijn nav. jullie tips deze keer naar Cantina Mexicana geweest. Ging prima! Jullie andere aanraders gaan op de plank voor de komende jaren. Fijn idee dat we voorlopig nog even door kunnen pannenkoeken!
Een kaars! Die kunnen we dus romantisch opgebruiken, in plaats van bewaren om volgend jaar weer neer te zetten.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:59 schreef Biancavia het volgende:
Prachtig op die schutting!
Gefeliciteerd! En wat was het geheime cadeau?
my 2 cents: Het ging DancingPhoebe niet om jullie (hoe lief jullie ook mogen zijn) maar om het Bestaan van Leuke Kinderen en Goede Dingen in het Algemeen. Situaties die een Lichtje laten schijnen in een Wereld die soms Duister kan zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zijn lieve woorden, maar zo veel lof is echt niet nodig (en dat is geen valse bescheidenheid). Als we het te veel moeite zouden vinden, deden we het echt niet. We zijn geen wereldverbeteraars in hart en nieren, verre van zelfs.
Sterkte!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:52 schreef vaarsuvius het volgende:
over Franse vakantiekinderen deel VI
[..]
my 2 cents: Het ging DancingPhoebe niet om jullie (hoe lief jullie ook mogen zijn) maar om het Bestaan van Leuke Kinderen en Goede Dingen in het Algemeen. Situaties die een Lichtje laten schijnen in een Wereld die soms Duister kan zijn.
Groeten van iemand die over 3 dagen ineens zelf onverwachts 2 weken met 4 kids van 5 tot 10 jaar op vakantie gaat en voor het eerst in zijn leven het forum onderdeel OUD gevonden heeft op zoek naar inspiratie.....
edit: En dat was ook de laatste keer, want 5 minuten studie leert me dat 95% van de topics over babies en peuters gaat.... bah.. Maar je 'les enfants de vacances français' -topic is geweldig Duderinnetje....Veel plezier de komende weken.
Ten eerste: dank iedereen voor de reacties. Zou er een 'like-knop' zijn, dat klikte ik daarop voor jullie allemaal.quote:
2 weken. ik ga met ze op een boerderij passen (alleen huisdieren) van mensen die zelf op vakantie gaan. 3 ponies, 2 varkens, een stel schapen met lammetjes... en nog een roedel aan hamsters, cavia's en katten.. Dat wordt leuk...... Gelukkig heb ik nog wat andere volwassen erbij om die dierentuin onder controle te houden...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sterkte!En je reageert op een post van vorig jaar, maar je hebt ongetwijfeld gelijk. Veel plezier met je vakantiekinderen. Vier stuks! Hoe lang heb je ze?
En Justin Bieber!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Superleuk verhaal weer, ik blijf meelezen! Ik zat hardop te lachen bij het aanroepen van onze lieve heer.
Oh wat leuk, op al die dieren passen! (Ik betrap mezelf erop dat door mijn hoofd schiet: jammer dat je ook nog op kinderen moet passen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
2 weken. ik ga met ze op een boerderij passen (alleen huisdieren) van mensen die zelf op vakantie gaan. 3 ponies, 2 varkens, een stel schapen met lammetjes... en nog een roedel aan hamsters, cavia's en katten.. Dat wordt leuk...... Gelukkig heb ik nog wat andere volwassen erbij om die dierentuin onder controle te houden...
oh, en waar is dat mais doolhof? dat lijkt me ideaal voor die van mij, zeker gezien de boerderij context
Hij ruikt naar toiletverfrisser!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:28 schreef Cat22 het volgende:
Wat een jomantisch cadeau.![]()
Zit er nog een geurtje aan wat jullie haaaaten of is het gewoon een mooie zwijmel-kijk-elkaar-diep-in-de-ogen-en-tast-mis-naar-het-toastje kaars?
En feli!
Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dude, is dat doolhof vlakbij de watertoren? En leuk!ik kijk altijd weer met andere ogen naar mijn eigen jongens door jouw stukjes.
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
Ah, Gorregediek! Doar weunen mien schoonouders. Moar doar was 't dus njet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu.
Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks.
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet buuf! Ik ken Groningen nog niet zo goed. Het doolhof is in Soeksemoarsaksu of zoiets.
Welke watertoren?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke watertoren?
Ik gok op Saaxumhuizenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oooooooh dáár. Uhhu, uhhu.
Nah, ik dacht de watertoren van Lippenhuizen, vlakbij Gorredijk en zulks.
Jij bin drokne buuvrouw!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Sowwy!ipats heeft last van oververhitting ofzo
heu? ik zag hier net twee keer hetzelfde? en nu niet meer? in ieder geval, die is niet op loopafstand, dus als de jongens heel vervelend zijn kunnen zij daar mooi "verdwalen"
Ja ik kan gewoon met ze kletsen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:09 schreef sonskemol het volgende:
He wat leuk via Google kwam ik op jouw topic terecht. Leuk om je ervaringen te lezen!
Wij hebben sinds zaterdag voor het eerst een meisje uit Frankrijk. Ze is 8 jaar. Heel spannend allemaal en ik ken de taal helemaal niet goed.
Kun jij zo goed frans?
Het is best vermoeiend hoor. Je probeert steeds in het frans te denken en praten, maar het is zo moeilijk!!
Waarschijnlijk kan je voor de winter al een aardig mondje Fransquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef sonskemol het volgende:
Oh dat is toch wel heerlijk! Ga toch maar deze winter op franse les als ik Pauline volgend jaar weer krijg:)
afritsbroek?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:27 schreef sonskemol het volgende:
Het is heel erg warm en ze heeft alleen lange broeken mee, ze wil geen korte broek, rokje of jurk aan.
Ik krijg het niet aan haar verstand, geen idee hoe ik dat moet doen. Of zijn ze lange broeken gewend?
Dan trekt ze toch lekker een lange broek aan. Ze krijgt het vanzelf te warm. Of niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:27 schreef sonskemol het volgende:
Het is heel erg warm en ze heeft alleen lange broeken mee, ze wil geen korte broek, rokje of jurk aan.
Ik krijg het niet aan haar verstand, geen idee hoe ik dat moet doen. Of zijn ze lange broeken gewend?
Ja, en die stuur ik met haar verjaardag ook nog een kaartje. Maar ik bouw het wel wat af. Ze wil (althans vorig jaar) heel graag weer komen en ze vroeg ook wel of het met dat nieuwe meisje goed ging bij ons.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
heb je ooit nog wat van het eerste meisje gehoord ?(die niet meer terug kwam zal ik maar zeggen)
Ik ben niet zo'n dierenman, maar de kids zijn er weg van, zelfs na mijn uitdrukkelijke vermelding dat ponypoep scheppen óók tot hun taken zal behoren.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh wat leuk, op al die dieren passen! (Ik betrap mezelf erop dat door mijn hoofd schiet: jammer dat je ook nog op kinderen moet passen.)
Let it out! Doe ik ook!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh ik prefereer in mijn dagelijks bestaan toch wel huisdieren boven kinderen. Maar dat komt omdat er in mij een verwaarloosd kattenvrouwtje schuilt met vet haar en kapotte kousen. Ik weet me louter te handhaven als ogenschijnlijk normaal mens door vakantiekinderen te nemen en daar vrolijke topics over te openen.
Maar mijn inner crazy cat lady schreeuwt het uit! [ afbeelding ]
Nóg een voordeel!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Let it out! Doe ik ook!![]()
En je krijgt er geen lellikke schuurhangornamenten, beelden of kaarsen van.![]()
Ja.quote:
Prima dilemma du jourquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja.
L. had tijdens het douchen tegen K.'s been geplast en de vraag was of dat plas bij al het andere plas terecht kwam. Zo ja: Waarom nog naar het toilet gaan, als je in de douche kan plassen.
Schiet mij maar lek! Wij gaan voortaan lekker plassen onder de douche! Kun je meteen lekker je beplaste been afspoelen.
Bestaan er dan mensen die niet onder de douche plassen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Schiet mij maar lek! Wij gaan voortaan lekker plassen onder de douche! Kun je meteen lekker je beplaste been afspoelen.
Volgens mij niet. Als ik na het zwemmen douche moet ik er altijd aan denken dat ik niet door mijn badpak heen moet gaan staan urinerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Bestaan er dan mensen die niet onder de douche plassen?
Zwart is sowieso geen probleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Veeg me op![]()
![]()
Wat een stel zeg!
Oh, die pannenkoeken he? Zijn die op verzoek af te halen in iedere desgewenste kleur?![]()
Vraag ze es hoe ze de andere afvalstoffen dan via het doucheputje willen lozenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als ik na het zwemmen douche moet ik er altijd aan denken dat ik niet door mijn badpak heen moet gaan staan urinerenEn dan kijk ik eens naar de andere zwemmers en dan denk ik: die staan dus allemaal ook hun automatische doucheplasje op te houden.
![]()
Maar goed, dat is nog wel wat anders dan het toilet maar helemaahl dichttimmeren.
Vrouwen. Dus die doen dat allemaal niet. Ons eten verdampt op de vork.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vraag ze es hoe ze de andere afvalstoffen dan via het doucheputje willen lozen
Prakkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vrouwen. Dus die doen dat allemaal niet. Ons eten verdampt op de vork.![]()
En ik ga het de Franse dames zéker niet voorleggen hoe dat zou moeten met het doucheputje. Grapjas.
Volgend jaar komen ze bij jou logeren. Wist je dat al?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Vous pouvez prendre une fource pour masher le merde dans le drain de la douche
Oh gezelligquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgend jaar komen ze bij jou logeren. Wist je dat al?
Te laat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh gezellig
Maar bovenstaande zin is het enige Frans dat ik ken
Oh, ik ga alvast sparen voor zebra's en aapjes en een achtbaan en een trampoline...quote:
Neem je ze wel elke zomer weer een paar weken over dan?quote:
Nope.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neem je ze wel elke zomer weer een paar weken over dan?
Maar wat zal ie van pas komen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh gezellig
Maar bovenstaande zin is het enige Frans dat ik ken
Niks hier in de buurt voor mijn slimme kop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Overigens, terzijde: er zijn ook nog wat vrijwilligers nodig binnen SEK. Op velerlei fronten. Wie weet leest er ook maar één persoon mee die tijd en zin zou hebben: http://www.europakinderhulp.nl/nl/de-vrijwilligers/vacaturebank
Zinnig vrijwillgerswerk waar óók echt slimme koppen bij nodig zijn. En die zijn helaas zo lastig te vinden, want die hebben het meestal te druk.
Oh jammer!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks hier in de buurt voor mijn slimme kop.
Schande!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh jammer!
Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh jammer!
Wij hebben hier een lui dagje. Dacht net al dat ik iets vergeten was en toen zag ik de dames badmintonnen in hun pyama's.
Helemaal relaxed tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh jammer!
Ja, prima dagje zo! Gewoon bij alles denken: ach wat maakt het ook uit. Dat vinden de meiden erg fijn, merk ik. Lekker doen wat je wil, geen gedoe. Met je pyjama aan badmintonnen en even later op een kleed in de tuin je hele avondeten door dikke klodders ketchup mogen halen. Verder hebben ze hun laatste zakcenten in de supermarkt uitgegeven aan een doosje Tictac, waar ze er vijf per dag van zouden gaan eten, maar wat vliegt die tijd hè?quote:
Ze kunnen al tellen tot twintig. En ze groeten en bedanken en asjuublieftuu-en dat het een lieve lust is. Weltrustuun lukt ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:17 schreef AnneX het volgende:
Klinkt allemaal heel relaxed, Dude![]()
Doen de draakjes ook hun "best" om nederlandse woordjes op te pikken, eigenlijk?
Het speeltuintje waar de draken zelf naartoe wandelen is in een parkje een straat verderop. Wipwap, klimrek en schommel, c'est tout.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:31 schreef AnneX het volgende:
Essentieel ! Koekje - ijsje etc.
Over welke speeltuin praat je eigenlijk?
Heb ik wel eens gepost dat die achter de Zaagmuldersweg giga was: " Ons Belang" .
Een paar terug was ik daar down memory lane en die is er deels nog steeds.
Mijn hemel... Er zijn 17 zeventien buurt/speeltuin verenigingen in Grun.
Lama.
Joh! Kom net bij goochelen mijn opa tegen die mede oprichter was van de speeltuin in 1922 !!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het speeltuintje waar de draken zelf naartoe wandelen is in een parkje een straat verderop. Wipwap, klimrek en schommel, c'est tout.
Heb jij Grunnse roots an?
Oh dat wist ik heul nie! Wat leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh! Kom net bij goochelen mijn opa tegen die mede oprichter was van de speeltuin in 1922 !!!
Pats boem springt tie van het scherm.![]()
En ik logeerde tot mijn 12e de heeeele zomervakantie bij oma en opa op de Zaagmuldersweg.
En alle weken raggen in de speeltuin. Groot! Veel! Hoog!
Moeders was dus een groningse.
Wat heerlijk dat je het meisje wiens hoofd bijna ontploft, gerust kan stellen.
Prima & Prachtig Rugnummer!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Memory Lane @ AnXX
En aww wat zijn die meisjes toch ongelofelijk aan het dénken geslagen
17. Wat een mooi rugnr. toch?
Ja dat kan ik me voorstellen! Daar zit een talentvolle kokkin in hoor, zou ze de kans krijgen.quote:
Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Broodje zalm was een feest. Verder komen we niet echt buiten, want het hoost. Ik heb het dus wel weer gehad. Duimen maar voor nog een beetje mooi weer.
O, oké!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Broodje zalm was een feest. Verder komen we niet echt buiten, want het hoost. Ik heb het dus wel weer gehad. Duimen maar voor nog een beetje mooi weer.
Ik zou inderdaad vandaag lekker met de meiden naar het strand gaan en niet veel doen!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8.
De zomer was vorige week toch al?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen schijnt het prachtig weer te worden. De zomer van 2012 valt op woensdag 1-8.
Wat je zegt: gekmakend ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef Smallish het volgende:
Och, Dude.... Wat leuk. Die voeten..... Lief, gekmakend die meiden af en toe, en toch ook weer zo leuk.
O hemel, dit is zo vreselijk herkenbaar......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat je zegt: gekmakend ook.
Ik heb in deze editie al weer twaalf keer gezworen dat we volgend jaar niet meer mee doen. Ik vind het bij tijd en wijlen zó'n gedoe zeg. Het gezanik en gezeur "Wanneer gaan we naar het strand? Wat eten we? Wanneer eten we? Welk spel kunnen we nog doen? Kan het zijn dat er een spin in de caravan zit? Kunnen we dan naar huis? Gaan we nu boodschappen doen? Kopen we dan slagroom? Waarom winnen er nooit Fransen als we de Nederlandse Olympische Spelen kijken? Mogen we een koekwe (mond nog vol avondeten)? Hoe krijg je kaas uit je haar? Mag ik mijn haar wassen in de keuken? Waarom mag je je haar niet wassen in de keuken tijdens de afwas? Hoe lang duurt de afwas nog? Want die borstel gebruiken we altijd voor onze haren. Waarom zijn jullie nu een beetje boos? Etc.
Ja aboluut, dat moet gezegd: Ik heb met terugwerkende kracht notabene bewondering voor mezelf - wat natuurlijk maf klinkt. Maar hóe heb ik het het eerste jaar overleefd zeg, ongelooflijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:23 schreef Ansu het volgende:
Merk je ook echt een verschil tussen de 'leeftijden' ieder jaar, zeg maar? Als in, het niveau van gekmakendheid bijvoorbeeld?
Oh ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef AnneX het volgende:
Je doet het voor ons hé, niet voor de kinderen !![]()
Zo is het!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:25 schreef AnneX het volgende:
Je doet het voor ons hé, niet voor de kinderen !![]()
Ja, ze hebben het. Wel over gehad samen. Dat ze op school hebben geleerd dat kleur niets uitmaakt. En dat mevrouw LePen alle buitenlanders het land uit wil zetten en dat dat niet eerlijk is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:04 schreef -Spring het volgende:
Leuke foto's, Dude. Je ziet bij die blonde (L, toch?) aan d'r houding alleen al d'r springerigheid. Is ze nog steeds half jongen, half meisje? Of nog niet over gehad deze zomer?
En die voetenfoto doet me denken aan vorig jaar. Toen had L een aantal opmerkingen gemaakt over K's huidskleur, toch? Of was het over de huidskleur een mevrouw? Dat ze tegen K had gezegd dat het gek was dat een zwarte mevrouw 'iets' deed of mocht of zo, zonder te beseffen dat K hetzelfde kleurtje heeft.
Heeft ze daar dit jaar nog iets over gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |