Twee, en ik heb het nu al zwaarquote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In hoeveel SC's zit jij wel niet?
Single dan?quote:
Kumbajaaaaquote:
Van lanschot?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe betaalrekening openen: ING of Rabo... Ienemienemutte...
Gij vuige idealist!quote:
Geld moet belegd worden in honger, oorlog en ziekte. Geld de wortel van al het kwaad zegt de bijbel.quote:
Aandelen Kalashikov FTW!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geld moet belegd worden in honger, oorlog en ziekte. Geld de wortel van al het kwaad zegt de bijbel.
De staatsbank uiteraardquote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Geld moet belegd worden in mijquote:Op maandag 9 januari 2012 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geld moet belegd worden in honger, oorlog en ziekte. Geld de wortel van al het kwaad zegt de bijbel.
Rabo natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Dat zei google uit Dublin in elk gevalquote:Op maandag 9 januari 2012 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben instabiele automatisering.
Hey, werkte iemand uit deze reeks daar niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zei google uit Dublin in elk geval
Klopt, maar daar mogen we het niet over hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, werkte iemand uit deze reeks daar niet?
Dat apparaatje van de ABN doet het prima, maar ABN vindt niet dat ik twee betaalrekeningen mag openen, dus sleep ik m'n zaakje maar naar een andere bankquote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
ING is wel supermakkelijk met die app en dat je inlogcodes via je mobiel ontvangtHoef je niet zo'n irritant apparaatje meer mee te slepen dat steeds ERROR aangeeft!
Dat hij er inmiddels niet meer werkt bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, maar daar mogen we het niet over hebben.
ABN is een pauperkutbank.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat apparaatje van de ABN doet het prima, maar ABN vindt niet dat ik twee betaalrekeningen mag openen, dus sleep ik m'n zaakje maar naar een andere bank
INGquote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Dat mag bij heel veel banken niet, omdat het openen van een betaalrekening vaak het vereiste heeft dat je er salaris op laat storten. Spaarrekening heeft dat soort vereisten niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Dat apparaatje van de ABN doet het prima, maar ABN vindt niet dat ik twee betaalrekeningen mag openen, dus sleep ik m'n zaakje maar naar een andere bank
Dat zeg ik. Pauperkutbank. Teveel grote ego´s en nog meer uitzendkrachten die geen verstand van zaken hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de ABN, maar dat ding van mij zegt alleen maar ERROR!!
De rabo heeft gezorgd dat je via de app helemaal niet meer zo'n apparaatje of inlogcodes nodig hebt om overboekingen te doenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef Spirit82 het volgende:
ING is wel supermakkelijk met die app en dat je inlogcodes via je mobiel ontvangtHoef je niet zo'n irritant apparaatje meer mee te slepen dat steeds ERROR aangeeft!
Ik wil m'n zakelijke privé-betaalverkeer scheiden (ZZP'er). De ABN wilde dat ik dan een zakelijke rekening opende, logisch, maar dan krijg ik er allemaal shit bij die ik niet hoef. Persoonlijke adviseur, zus en zo, betalen per transactie en alles, voor een bepaald bedrag per maand. Volgens m'n accountant was dat ook allemaal niet nodig.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat mag bij heel veel banken niet, omdat het openen van een betaalrekening vaak het vereiste heeft dat je er salaris op laat storten. Spaarrekening heeft dat soort vereisten niet.
Vrijwel geen enkele ZZP-er heeft dat nodig. Maar de ABN weet precies wat klanten niet nodig hebben als men bepaalde producten aanmaakt voor zequote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil m'n zakelijke privé-betaalverkeer scheiden (ZZP'er). De ABN wilde dat ik dan een zakelijke rekening opende, logisch, maar dan krijg ik er allemaal shit bij die ik niet hoef. Persoonlijke adviseur, zus en zo, betalen per transactie en alles, voor een bepaald bedrag per maand. Volgens m'n accountant was dat ook allemaal niet nodig.
dat is nieuws voor mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hij er inmiddels niet meer werkt bedoel je?
Dat lijkt me ook inderdaad niet nodig.. Maar weet je wel al of ING/Rabo je 2 betaalrekening laat openen?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n zakelijke privé-betaalverkeer scheiden (ZZP'er). De ABN wilde dat ik dan een zakelijke rekening opende, logisch, maar dan krijg ik er allemaal shit bij die ik niet hoef. Persoonlijke adviseur, zus en zo, betalen per transactie en alles, voor een bepaald bedrag per maand. Volgens m'n accountant was dat ook allemaal niet nodig.
Vandaar, m'n zakelijke rekening blijft daar, m'n privé-rekening plus spaarrekening gaan wieberen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel geen enkele ZZP-er heeft dat nodig. Maar de ABN weet precies wat klanten niet nodig hebben als men bepaalde producten aanmaakt voor ze
BREAKING! Nieuws voor rival!quote:
Nee, ben eerst nog aan het kijken welke bank handiger is, ook voor m'n spaarrekening.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook inderdaad niet nodig.. Maar weet je wel al of ING/Rabo je 2 betaalrekening laat openen?
Rabo schijnt voor ZZP-ers de beste zakelijke rekening aan te bieden. Ik weet niet precies waar ik dat ooit gelezen heb, even kijken of ik het kan vinden voor je...quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar, m'n zakelijke rekening blijft daar, m'n privé-rekening plus spaarrekening gaan wieberen.
Ik wilde zeggen; 'Dan moet je ABN nemen, kun je er zelf één kiezen..'quote:Op maandag 9 januari 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ben eerst nog aan het kijken welke bank handiger is, ook voor m'n spaarrekening.
Op zich wel jammer, ik zit al sinds m'n eerste zilvervlootrekening bij de ABN. Nu moet ik potverdorie ook een nieuwe pincode uit m'n kop leren sinds 1995.
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen; 'Dan moet je ABN nemen, kun je er zelf één kiezen..'
Sommige mensen moeten eerst ergens kijken voor ze het weten.. bv op de toetsen van hun telefoonquote:Op maandag 9 januari 2012 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie is, als ik te lang over m'n pincode nadenk, dan begin ik te twijfelen wat het ook alweer was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |