of dat je over 6 maanden nog met 'm date?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het 1,5 jaar met hem volhoudt?
Ah joh, misschien heeft hij je dan allang aan de kant gezet.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeur enkel over het feit dat het vooruitzicht niet leuk is!
Als het op een goede vakantiebestemming is, geen klagen lijkt me!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Date die misschien over een half jaar 1,5 jaar weg is!
Ik mis nog iets als: het ligt altijd aan een ander dat ik geen relatie kan krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
De baas is sjaggo, geen vrienden, niks te doen, weet niet wat te eten, kat heeft bepaalde plek in huis op bepaalde manier vies gemaakt, typefouten....
en dat is wat er direct te binnen schiet
Defensieopleiding, Amerikaquote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
Als het op een goede vakantiebestemming is, geen klagen lijkt me!
Terechte klacht!! Afgeven dat geld en onder het mes!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ben heul knap en verdien bakken met geld
/huil
jij bent hem allang al zat tegen die tijdquote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeur enkel over het feit dat het vooruitzicht niet leuk is!
Kannonenvoerquote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Defensieopleiding, Amerika
[..]
Terechte klacht!! Afgeven dat geld en onder het mes!
Wie zegt dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nog iets als: het ligt altijd aan een ander dat ik geen relatie kan krijgen.
Er zal vast wel een jankzak zijn die dat heeft gezegd.quote:
Mijn vrouw is zeker een beperking als ik een andere relatie wil.quote:
Ouderwetsch gezeikquote:Op maandag 9 januari 2012 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zeker een beperking als ik een andere relatie wil.Dus dat ligt zeker aan een ander.
Vind ik ook, maar die andere vrouwen vinden dat niet.quote:
niet zeuren maar dumpenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die andere vrouwen vinden dat niet.
Een vrouw dumpen met wie ik nog geen relatie heb?quote:
nee nee, de beperkende factor dumpen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw dumpen met wie ik nog geen relatie heb?
En ik ga morgen cocktails drinken met 2 mooie vrouwenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
Ik ben heul knap en verdien bakken met geld
/huil
Regeren is vooruitzien.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw dumpen met wie ik nog geen relatie heb?
Waarom zou ik, die maakt er juist geen probleem van.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
nee nee, de beperkende factor dumpen.
Dat doe je elke dag. Volgens de postings hier tenminste.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik ga morgen cocktails drinken met 2 mooie vrouwen
Daarna nog dansen? Gewoon omdat je dat leuk vindt? [/kasthomo]quote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik ga morgen cocktails drinken met 2 mooie vrouwen
Waar?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
Kruk onze verstandelijk beperkte R&P mod gaat de discussie aan met Cc.
Dat moet gezellig gaan worden!
Barb is gewoon een alcoholistquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe je elke dag. Volgens de postings hier tenminste.
Ik ben niet eens jaloers. En dat is dan weer niet cynisch.
Nee, want vandaag dus nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe je elke dag. Volgens de postings hier tenminste.
Ik ben niet eens jaloers. En dat is dan weer niet cynisch.
Nee, ik denk het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarna nog dansen? Gewoon omdat je dat leuk vindt? [/kasthomo]
Cc blijft immer ok.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een mooi post nummer!
R&P Feedback - Waar de r in maand zit.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Nee, ik denk het niet![]()
Zie je hoe zwaar leven?
Maar goed. Dusquote:
Is dit wat ze tegenwoordig een discussie noemen?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel een mooi post nummer!
R&P Feedback - Waar de r in maand zit.
Je doet te kliekjesachtig zekerquote:
Nee, dat zijn 2 ego's die met elkaar botsen.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit wat ze tegenwoordig een discussie noemen?
Botsende ego´s kunnen vaak wel bijzonder vermakelijk zijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat zijn 2 ego's die met elkaar botsen.
Iets wat sommige niet uit elkaar kunnen houden (bedoel ik jou niet mee).
Als ik kusjekroel, alles is mooi, de wereld is lief, posts wil ga ik wel naar het moederneukende Libelleforum.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Botsende ego´s kunnen vaak wel bijzonder vermakelijk zijn!
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik kusjekroel, alles is mooi, de wereld is lief, posts wil ga ik wel naar het moederneukende Libelleforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister vooral rond 1:44![]()
Maar het leven is toch mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik kusjekroel, alles is mooi, de wereld is lief, posts wil ga ik wel naar het moederneukende Libelleforum.
Om vervolgens dood te willenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In hoeveel SC's zit jij wel niet?quote:
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
kusjekroelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |