Dat weten ze niet, daarbij ga ik daar dan niet met de auto heen. Vliegtuig naar Munchen en in het weekend met de trein naar Tirolquote:Op maandag 9 januari 2012 13:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ze vonden het niet vreemd dat je zelf nog geen auto reed?
Een SC forumquote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Singles in GC vind ik prima, zolang het maar niet in ONZ is.
Is toch gewoon verplaatsen van het probleem?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Singles in GC vind ik prima, zolang het maar niet in ONZ is.
Mooi kan ik er modden, dat gaat me een hoop irritatie schelenquote:
Je haat mequote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef Godtje het volgende:
Ik wil graag een SC voor de slimmere mens onder ons.
Dat we die autisten een beetje kwijt kunnen raken.
Mja, die kunnen ook slim zijn, slim en sociaalvaardigen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:36 schreef Godtje het volgende:
Ik wil graag een SC voor de slimmere mens onder ons.
Dat we die autisten een beetje kwijt kunnen raken.
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, die kunnen ook slim zijn, slim en sociaalvaardigen?
How you doin'?quote:
Katten.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:39 schreef Skaai het volgende:
Overigens is kattenpies op je bed erger dan kattenpoep.
Tukkersquote:
HW!quote:
Wat wil je zeggen? Dat er nu ook zeurchat-topics moeten komen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Wat leuk, men is weer aan het zeuren over SC in SC-topics?
That would be awesome!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Dat er nu ook zeurchat-topics moeten komen?
If it aint broke, don´t try to fix it.quote:
Kattenquote:
kom je hier nooit ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet alleen niet zo snel waarover we kunnen zeuren
Cavia´squote:
Ik ben 12, wat is dit?quote:
Vraag het aan die jankzakken hier...quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That would be awesome!Ik weet alleen niet zo snel waarover we kunnen zeuren
Als we jouw scherpe geest toch niet hadden op deze maandag!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag het aan die jankzakken hier...
De baas is sjaggo, geen vrienden, niks te doen, weet niet wat te eten, kat heeft bepaalde plek in huis op bepaalde manier vies gemaakt, typefouten....quote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Zeg jankzakken, waarover kunnen we zeuren?
Dat klinkt als een zwaar levenquote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
De baas is sjaggo, geen vrienden, niks te doen, weet niet wat te eten, kat heeft bepaalde plek in huis op bepaalde manier vies gemaakt, typefouten....
en dat is wat er direct te binnen schiet
Het persoonlijke op de man/vrouw spelen van sommige omdat ze altijd een ander nodig hebben om zich op af te reageren.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
De baas is sjaggo, geen vrienden, niks te doen, weet niet wat te eten, kat heeft bepaalde plek in huis op bepaalde manier vies gemaakt, typefouten....
en dat is wat er direct te binnen schiet
Whequote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een rooie bult op de zijkant van mijn neus. *jank*
Wie zegt dat je het 1,5 jaar met hem volhoudt?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Date die misschien over een half jaar 1,5 jaar weg is!
Ik zeur enkel over het feit dat het vooruitzicht niet leuk is!quote:Op maandag 9 januari 2012 14:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het 1,5 jaar met hem volhoudt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |