Ow CL, jij moet niet zoveel nadenkenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een bon voor Pathé liggen die bijna is verlopen dus ik denk dat ik alleen ga, naar Nova Zembla ofzo, maar ik vraag me dan altijd af of niemand me een loser vindt
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterstequote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow CL, jij moet niet zoveel nadenken![]()
Leef een beetje
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterste
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterste
ook als je samen met iemand gaat kunnen ze je allemaal zien als een loser........ dus ja....quote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Hier weet ik dat ik een loser ben, in het eggie doe ik altijd krampachtig alsof ik heel tof ben.
Bios zou ik nog wel doen ja, boeit me niet zo, maar dan kijk ik ze net zo lief thuis in HD.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef Ripley het volgende:
Net of het andere mensen interesseert met wie jij naar de bioscoop bent.
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef Ripley het volgende:
Net of het andere mensen interesseert met wie jij naar de bioscoop bent.
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het primaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bios zou ik nog wel doen ja, boeit me niet zo, maar dan kijk ik ze net zo lief thuis in HD.
Alleen naar een restaurant vertik ik.
Dat is heel lastig als je continue bezig bent met hoe anderen jou zien (of over je denken).quote:
klopt...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is heel lastig als je continue bezig bent met hoe anderen jou zien (of over je denken).
Ik soms ook als ik naar UK moet, maar dan ga ik meestal wel naar iets simpels en declareer wel uit de pubquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het prima
Mits boek mee zou ik het nog wel doen.quote:
Woon je nog in de pijp? Of al weg?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het prima
ik heb er een huis nog, maar woon er niet meerquote:
Sja, heb een ipad, maar zie het nut er niet van in, als het niet hoeft eet ik wel thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mits boek mee zou ik het nog wel doen.
Theater doe ik (bijna) altijd alleen, kroeg ook tegenwoordig.. tja bios niet snel, maar ik ga sowieso zelden naar de bios (maar zou het wel doen)
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppiequote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Sja, heb een ipad, maar zie het nut er niet van in, als het niet hoeft eet wel thuis.
Ah ok. Moest aan je denken. Wel vaker last van als ik rond de AC ben.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb er een huis nog, maar woon er niet meer
Ikdeed dat altijd wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppieHaha nee denk niet dat veel mensen dat hebben.
Maar sommigen zullen het ook vertikken als het gewoon even zo uitkomt denk ik. Zelf ga ik dan ook liever ergens in een halve kroeg zitten ipv 'echt' uit eten.
Daarom. dan bestel ik wel gewoon luxe ergensquote:Op maandag 9 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppieHaha nee denk niet dat veel mensen dat hebben.
Maar sommigen zullen het ook vertikken als het gewoon even zo uitkomt denk ik. Zelf ga ik dan ook liever ergens in een halve kroeg zitten ipv 'echt' uit eten.
Gewoon zomaar als je thuis zat gewoon alleen uit eten?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef Ripley het volgende:
Ik deed dat altijd wel hoorLekker eten en ik hou wel van wat geroezemoes om me heen.
Inderdaad ja, dat is ook wel lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Daarom. dan bestel ik wel gewoon luxe ergens.
In de kroeg alleen doe ik wel regelmatig, maar komt ook gewoon omdat het een stamkroeg is, ken er zat mensen vaag genoeg om mee te lullen. gewoon ff biertje na het werk ofzo.
Bestelvoer is toch altijd minder lekker omdat het vervoerd moet worden zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom. dan bestel ik wel gewoon luxe ergens.
In de kroeg alleen doe ik wel regelmatig, maar komt ook gewoon omdat het een stamkroeg is, ken er zat mensen vaag genoeg om mee te lullen. gewoon ff biertje na het werk ofzo.
Ik zag je nietquote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ikdeed dat altijd wel hoorLekker eten en ik hou wel van wat geroezemoes om me heen.
Leuk godt! Ik ben er nog wel regelmatig om te eten met vriendinnen en zo hoor
Ligt aan het type eten, sommige keukens kunnen het beter hebben dan andere.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bestelvoer is toch altijd minder lekker omdat het vervoerd moet worden zeg maar
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon zomaar als je thuis zat gewoon alleen uit eten?
[..]
Inderdaad ja, dat is ook wel lekker
Als je alleen naar concerten gaat, lijkt me het juist gemakkelijk om alleen naar de bios te gaan. Drempel ligt daar veel lager, lijkt me.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al zover dat ik alleen naar concerten ga
Babystapjes.
mja, surinaams of aziatisch eten wel. Maar verder vind ik het meeste vers lekkerderquote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan het type eten, sommige keukens kunnen het beter hebben dan andere.
Hehe kewlquote:Op maandag 9 januari 2012 12:21 schreef Ripley het volgende:
Ja!
Lekker een ceasarsalad scoren of lekkere tapasjes bij bar cageen gedoe en je hoeft ook niet af te wassen
Ik ook wel natuurlijk, maar dan weegt dan niet op voor mij tegen alleen in een restaurant zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
mja, surinaams of aziatisch eten wel. Maar verder vind ik het meeste vers lekkerder
wat vind je daar vervelend aan dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel natuurlijk, maar dan weegt dan niet op voor mij tegen alleen in een restaurant zitten.
Misschien is het voor een vrouw anders.
Ik vind uit eten een sociaal iets gewoon.quote:
Combinatie van beide, denk ik. Ik ga gewoon graag naar de bioscoop en m'n vrienden hebben een heel andere smaak dan ik. Of ze vinden het te duur, of ze gaan al met hun vriend, of ze gaan alleen naar films die hen echt leuk lijkt. En aangezien ik een brede smaak heb, zijn er dus vrij veel films waar niemand verder naartoe wil.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je alleen naar concerten gaat, lijkt me het juist gemakkelijk om alleen naar de bios te gaan. Drempel ligt daar veel lager, lijkt me.
Het is ook wel waar je voor kiest: ga je alleen omdat je daarvoor kiest of ga je alleen bij een gebrek aan vrienden met dezelfde interesse om je heen? In het laatste geval zou ik kiezen voor investeren in vriendschappen.
sociaal uit eten gaan vind ik ook leuk. Maar alleen vind ik niet erg.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind uit eten een sociaal iets gewoon.
niet erg is niet iets dat ik dus doe als het niet hoeftquote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
sociaal uit eten gaan vind ik ook leuk. Maar alleen vind ik niet erg.
Nou ja, als ik thuis kom en ik ben moe en er kookt iemand anders voor me en iemand anders doet de afwas vind ik het zelfs heel prettigquote:Op maandag 9 januari 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet erg is niet iets dat ik dus doe als het niet hoeft.
maar om nou eerst langs huis te gaan en vervolgens weer de stad inquote:Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis kom en ik ben moe en er kookt iemand anders voor me en iemand anders doet de afwas vind ik het zelfs heel prettig
Sja, daar heb ik dus thuisbezorgd voorquote:Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis kom en ik ben moe en er kookt iemand anders voor me en iemand anders doet de afwas vind ik het zelfs heel prettig
Nadeel: het duurt een uur vaak voordat het bezorgd wordtquote:Op maandag 9 januari 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, daar heb ik dus thuisbezorgd voor.
Daar kun je iets mee. Je kunt bijvoorbeeld voorstellen om samen boodschappen te doen bij de AH en dan heb je het tweede kaartjes gratis (ik ken de actie niet uit mijn hoofd). Met de overige dingen kun je ook creatief omgaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van beide, denk ik. Ik ga gewoon graag naar de bioscoop en m'n vrienden hebben een heel andere smaak dan ik. Of ze vinden het te duur, of ze gaan al met hun vriend, of ze gaan alleen naar films die hen echt leuk lijkt. En aangezien ik een brede smaak heb, zijn er dus vrij veel films waar niemand verder naartoe wil.
Bij mij vrijwel nooit langer dan 45 min.... is te doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel: het duurt een uur vaak voordat het bezorgd wordt
Ik heb laatst een maaltijd laten bezorgen, was er binnen een half uur en nog een leuke bezorger ookquote:Op maandag 9 januari 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nadeel: het duurt een uur vaak voordat het bezorgd wordt
Die acties zijn er niet het hele jaar door hequote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar kun je iets mee. Je kunt bijvoorbeeld voorstellen om samen boodschappen te doen bij de AH en dan heb je het tweede kaartjes gratis (ik ken de actie niet uit mijn hoofd). Met de overige dingen kun je ook creatief omgaan.
Ik woon in een uithoek, of pizza of koude drekquote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij vrijwel nooit langer dan 45 min.... is te doen.
OF gewoon verhuizenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een uithoek, of pizza of koude drek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |