Ow CL, jij moet niet zoveel nadenkenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een bon voor Pathé liggen die bijna is verlopen dus ik denk dat ik alleen ga, naar Nova Zembla ofzo, maar ik vraag me dan altijd af of niemand me een loser vindt
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterstequote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow CL, jij moet niet zoveel nadenken![]()
Leef een beetje
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterste
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, jij bent een beetje van het andere enge uiterste
ook als je samen met iemand gaat kunnen ze je allemaal zien als een loser........ dus ja....quote:Op maandag 9 januari 2012 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Hier weet ik dat ik een loser ben, in het eggie doe ik altijd krampachtig alsof ik heel tof ben.
Bios zou ik nog wel doen ja, boeit me niet zo, maar dan kijk ik ze net zo lief thuis in HD.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef Ripley het volgende:
Net of het andere mensen interesseert met wie jij naar de bioscoop bent.
Ja tuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef Ripley het volgende:
Net of het andere mensen interesseert met wie jij naar de bioscoop bent.
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het primaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bios zou ik nog wel doen ja, boeit me niet zo, maar dan kijk ik ze net zo lief thuis in HD.
Alleen naar een restaurant vertik ik.
Dat is heel lastig als je continue bezig bent met hoe anderen jou zien (of over je denken).quote:
klopt...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is heel lastig als je continue bezig bent met hoe anderen jou zien (of over je denken).
Ik soms ook als ik naar UK moet, maar dan ga ik meestal wel naar iets simpels en declareer wel uit de pubquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het prima
Mits boek mee zou ik het nog wel doen.quote:
Woon je nog in de pijp? Of al weg?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik moet dat vaak ivm werk. Neem gewoon altijd een boek mee om mezelf te amuseren en dan is het prima
ik heb er een huis nog, maar woon er niet meerquote:
Sja, heb een ipad, maar zie het nut er niet van in, als het niet hoeft eet ik wel thuisquote:Op maandag 9 januari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mits boek mee zou ik het nog wel doen.
Theater doe ik (bijna) altijd alleen, kroeg ook tegenwoordig.. tja bios niet snel, maar ik ga sowieso zelden naar de bios (maar zou het wel doen)
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppiequote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Sja, heb een ipad, maar zie het nut er niet van in, als het niet hoeft eet wel thuis.
Ah ok. Moest aan je denken. Wel vaker last van als ik rond de AC ben.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik heb er een huis nog, maar woon er niet meer
Ikdeed dat altijd wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppieHaha nee denk niet dat veel mensen dat hebben.
Maar sommigen zullen het ook vertikken als het gewoon even zo uitkomt denk ik. Zelf ga ik dan ook liever ergens in een halve kroeg zitten ipv 'echt' uit eten.
Daarom. dan bestel ik wel gewoon luxe ergensquote:Op maandag 9 januari 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm geen zin om thuis te eten, laat ik dan maar uit eten gaan in m'n uppieHaha nee denk niet dat veel mensen dat hebben.
Maar sommigen zullen het ook vertikken als het gewoon even zo uitkomt denk ik. Zelf ga ik dan ook liever ergens in een halve kroeg zitten ipv 'echt' uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |