Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 09-01-2012 11:57:33 ]
Handicap ftwquote:Op maandag 9 januari 2012 11:53 schreef jpg97 het volgende:
Mijn gouden team is kapot.
Gisteren ging er niks in online. Toen maar een keer geprobeerd met mijn Bronzen team.
Prompt won ik wedstrijden tegen mensen met gouden BBVA en BPL teams
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar gaf ik redelijk veel uit aan gold packs (en vooral met het TOTY) en toen werd ik beloond met een TOTY Lucio, maar dit jaar ga ik proberen om helemaal niks aan gold packs uit te geven als het TOTY uit is.
Hoezo handicap?quote:
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillen
Als jij met bronzes speelt worden die geboost en zijn golds generfd.quote:
Hey potje?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als jij met bronzes speelt worden die geboost en zijn golds generfd.
Wil ik ff Mignolet IF testen win ik met 12-0 en hij heeft geen bal gehad. En die gast maar sturen 'you suck'
Ja, als je 12-0 van iemand wint ben je heel slechtquote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wil ik ff Mignolet IF testen win ik met 12-0 en hij heeft geen bal gehad. En die gast maar sturen 'you suck'
Gister met van Nistelrooy een omhaal gescoordquote:Op maandag 9 januari 2012 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je 12-0 van iemand wint ben je heel slecht
Ik speelde laatst tegen iemand en na de 2-0 had hij al geen zin meer. Vanaf de 30e minuut kon ik dus van alles uitproberen maar het lukte me niet om een omhaal te scoren
Haha het voelt bij mij op 1 of andere manier gewoon lekker om met hem te scoren!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Nistelrooy is dan ook een echte eindbaas
Ik heb hem zelf ook opgesteld, maar het is een goeie afmaker gewoonquote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha het voelt bij mij op 1 of andere manier gewoon lekker om met hem te scoren!
[ afbeelding ]
Die was nicequote:
Geen idee, was de enigste CV uit nederland naast Maduroquote:
Zet dan donk er neer voor een snellere back of zet heitinga als cdm neerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, was de enigste CV uit nederland naast Maduro
Dan gaat me chemistry naar benedenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zet dan donk er neer voor een snellere back of zet heitinga als cdm neer
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef laucas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier maar rustig nu de vakantie voorbij is
Gelukkig heb ik nog een vrij dag die ik lekker aan huiswerk mag besteden
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Vakantiequote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, dan zou iedereen toch met bronze spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef laucas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet 'm in de OP.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Maandag Tentamen, Dinsdag Vrij, Woensdag Tentamen, Donderdag Vrij, Vrijdag Tentamen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Snel genoeg, leuk met voorzetten maar verdedigend is ie zo van de bal gezet dankzij z'n gebrek aan kracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Van Der Wiel op fifa net zo slecht als int echt of niet?
FYLquote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maandag Tentamen, Dinsdag Vrij, Woensdag Tentamen, Donderdag Vrij, Vrijdag Tentamen.
Heb een bod op hem staan voor 400, en hij heeft 33 contract nog. Goeie deal toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Snel genoeg, leuk met voorzetten maar verdedigend is ie zo van de bal gezet dankzij z'n gebrek aan kracht.
Voor 400 is het een goede verdediger, vooral als je veel 1-2tjes speelt vanaf de vleugels, óf op de counter met 2 beesten centraal. Voor gemiddeld spel is het m niet voor mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb een bod op hem staan voor 400, en hij heeft 33 contract nog. Goeie deal toch?
Ik verdedig nu met De Regt
Bij mij is ook niets verplicht en heb erg weinig les, genoeg tijd om te fifaën, ik heb alleen haat aan tentamenweken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
FYL
Deze week
M - vrij
D - College van kwart voor 11 tot 16
W - College van 12:15 tot 14:30
D - College van 8:30 tot 10:00
V - Vrij
VOlgende week
M - vrij
D - Assesment 9 tot 12
W - vrij
D Assesment 9 tot 12
V - vrij
Week er op
M - tentamen 9 tot 10:30
D - vrij
W - tentamen 9 tot 10:30
D - vrij
V - vrijlekkere opleiding op de retarded opdrachten na
Hey, potje Lindgren?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets verplicht en heb erg weinig les, genoeg tijd om te fifaën, ik heb alleen haat aan tentamenweken.
Okeujquote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Moet er vandoor, morgen of vanavond weer.
in FUT nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een naaistreek, je kan toch voor de 5 minuten leaven zonder sancties?
Gelukkig in FUT niet, laffe mannetjes staan gewoon machteloos bij een vroege achterstand.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een naaistreek, je kan toch voor de 5 minuten leaven zonder sancties?
EA staat dan ook bekend om shitty serversquote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat er wel naar het wedstrijdverslag gekeken moet worden bij een disconnect door EA. Het staat er wel maar ze doen het niet die pikhoofden.
Woensdag pas als ik me niet vergis na 7 uurquote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillen
RAAAAAAAGEquote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Woensdag pas als ik me niet vergis na 7 uur
quote:
Achja iedereen wacht er geduldig op en dan is het eindelijk aangebrokenquote:
Ik wil mijn geluk beproeven nadat ik uit 2 pakjes 2 IF's heb gescoordquote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja iedereen wacht er geduldig op en dan is het eindelijk aangebrokenBovendien is het zo dat als je een speler uit TOTY krijgt je sws aardig wat coins mee kan verdienen ?!
Als je er nog 20K bij doet hebben we een dealquote:Op maandag 9 januari 2012 14:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Xbox zit je toch? 40.000 neem ik m van je over
Ja, een mede fok-futter gewoon leegtrekken?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er nog 20K bij doet hebben we een deal
Ik verkoop ze steeds tussen de 60 en 65K, dus dat is best redelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja, een mede fok-futter gewoon leegtrekken?
Dan kan hij wel LM, RM, CDM en CAM staan wel 7 chem maar multi functioneelquote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze steeds tussen de 60 en 65K, dus dat is best redelijk![]()
Het is trouwens een 41212 CAM..normaal had ik er wel een CAM/CM kaartje overheen gegooid omdat die CM versie veel populairder is, maar bij deze formatie is dat ook zonde.
Ja dat wel, maar denk niet dat veel mensen zo denken. Op RM-LM gebruikt toch niemand hem ook. Heb alleen een overvolle tradepile..gaat nog leuk worden tijdens TOTY..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan kan hij wel LM, RM, CDM en CAM staan wel 7 chem maar multi functioneel
Hierbij bied ik mijn trade pile tijdelijk aan. 45.000 voor elmquote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar denk niet dat veel mensen zo denken. Op RM-LM gebruikt toch niemand hem ook. Heb alleen een overvolle tradepile..gaat nog leuk worden tijdens TOTY..
Zo vis ik vaak goedkope middenvelders op voor 4-1-2-1-2quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar denk niet dat veel mensen zo denken. Op RM-LM gebruikt toch niemand hem ook. Heb alleen een overvolle tradepile..gaat nog leuk worden tijdens TOTY..
Gewoon tijdelijk wat spelers opslaan in je clubquote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdquote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Gramulanion het volgende:
Omhaallll Kandji.
Kut kut vergeten op te slaan.
Kan niet omdat ik altijd in dezelfde spelers handelquote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Gewoon tijdelijk wat spelers opslaan in je club
daarom was hij dus zo goed vorig jaarquote:Op maandag 9 januari 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog geen herhalingen opgeslagen dit jaar, deze van vorig jaar mag er nog altijd zijn:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/74028457
Deze scoorde ik met Renteria, vorig jaar was hij een bronze met 93 shot power. Dit jaar is hij een silver die bijna niks waard is.
(die goal was offline omdat ik vorig jaar bijna niet online speelde)
Ja, al was hij snel moe en hij was overal door zijn hoge work rates. Vorig jaar was 91 pace voor een bronze bijzonder.. alleen Wynne had hoger met 92 pace. Nu zijn er genoeg 90+ pace bronzes.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarom was hij dus zo goed vorig jaar
En dan hebben ze ook nog eens de pace van driekwart van de verdedigers keihard omlaag gehaaldquote:Op maandag 9 januari 2012 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, al was hij snel moe en hij was overal door zijn hoge work rates. Vorig jaar was 91 pace voor een bronze bijzonder.. alleen Wynne had hoger met 92 pace. Nu zijn er genoeg 90+ pace bronzes.
En er is geen Swaibu meer want die speelt nu in de 5e divisiequote:Op maandag 9 januari 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog eens de pace van driekwart van de verdedigers keihard omlaag gehaald
Ik mis mijn bronze team van vorig jaar..vind het nooit leuk om die MLS teams enzo te maken, maar alleen Eredivisie..dit jaar heb je totaal geen opties alleen. Vorig jaar had je met Uchebo en Sheotahul echt bazen voorin en had je achterin mega veel opties..nu totaal nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En er is geen Swaibu meer want die speelt nu in de 5e divisie
Ik hoop dan maar op een UP Ligeon (hij heeft 63 overall in H2H nu) Zijn zero weight heeft 59 overall. Vorig jaar was mijn Eredivisie bronze mijn eerste bronze team. Özbiliz was goed als bronze en De Regt had vorig jaar rond de 70 pace terwijl hij nu 36 ofzo heeftquote:Op maandag 9 januari 2012 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik mis mijn bronze team van vorig jaar..vind het nooit leuk om die MLS teams enzo te maken, maar alleen Eredivisie..dit jaar heb je totaal geen opties alleen. Vorig jaar had je met Uchebo en Sheotahul echt bazen voorin en had je achterin mega veel opties..nu totaal niet
Ja maar die staat niet bij de zeroweights, dus die komt er zowieso weer.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
Dan mag Clasie ook wel net als Mulder want Lamprou is echt vercrackt op goal bij mijn Feyenoord team
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn mooiste doelpuntje in de arena
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/109660566
Ligeon ook toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alleen die Wijnaldum van AZ is nog zero weight wat Eredivisiespelers betreft. Ze zijn sowieso veel Eredivisiespelers vergeten dit jaar maar dat wisten jullie al lang :p
Ik heb 'm als LM staan in mn 4411 BPL teamquote:Op maandag 9 januari 2012 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bellamy 20k opgepikt en weer voor 28k eruit, gaat best snel zo.
Haha true true, maar ik bedoel ik heb al NIF Casillas, Pique, Silva, Ibra.... De TOTY versie zou zo in mijn team passen zonder wijzigingen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen kan wel een TOTY-speler gebruiken Tobi-wan.
Keep dreaming!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Niemand weet precies hoe het TOTY eruit ziet naturlijk maar ik denk dat ik daar wel echt veel spelers van kan gebruiken. Alleen als ik een 98 Messi uit een pakje krijg moet ik denk ik wel mijn team veranderen. Om Messi nou op het middenveld achter IF Di Maria te zetten... Maar ik vrees dat elke TOTY speler wel in mijn team past, als er niet zoveel BPL spelers inzitten. Alleen voor C. Ronaldo heb ik natuurlijk geen plek
Hah! Dat staat zwart op wit!quote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ik een TOTY-speler uit pakje trek die meer dan een miljoen waard is, krijgen jullie (de vaste bezoekers that is, dus gluurburen niet opeens een account aanmaken) allemaal 10k.
Gulquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ik een TOTY-speler uit pakje trek die meer dan een miljoen waard is, krijgen jullie (de vaste bezoekers that is, dus gluurburen niet opeens een account aanmaken) allemaal 10k.
Zitten hier 20 Xbox-ers geloof ik, dus da's 200k.quote:
Baasquote:Op maandag 9 januari 2012 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, ik ga er gelijk een pakje van halen danquote:
Gul.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik ga er gelijk een pakje van halen dan
Dan haal ik Messi eruit en krijgen jullie helemaal niks!
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik ga er gelijk een pakje van halen dan
Dan haal ik Messi eruit en krijgen jullie helemaal niks!
Iniesta of Pedroquote:Op maandag 9 januari 2012 15:33 schreef GuRBuH het volgende:
Ondanks dat mn Spaanse voorhoede al heel wat goals op naam heeft vind ik ze niet goed genoeg. Ik krijg niet het gevoel dat ze echte killers zijn zoals Castaignos etc. Maar ff kijken naar opties
Like a bausssquote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Eerste potje van mij een vastloper in het opponent screenzegt hij just quit.
respons: Nah, gonna do some homework have fun till i'm done
Als ik TOTY Ronaldo krijg maak ik wel plaats voor hem.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Niemand weet precies hoe het TOTY eruit ziet naturlijk maar ik denk dat ik daar wel echt veel spelers van kan gebruiken. Alleen als ik een 98 Messi uit een pakje krijg moet ik denk ik wel mijn team veranderen. Om Messi nou op het middenveld achter IF Di Maria te zetten... Maar ik vrees dat elke TOTY speler wel in mijn team past, als er niet zoveel BPL spelers inzitten. Alleen voor C. Ronaldo heb ik natuurlijk geen plek
TOTY Marcelo? You trolling?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik TOTY Ronaldo krijg maak ik wel plaats voor hem.
TOTY Ronaldo - SIF Higuain - IF Di Maria
IF Fabregas - IF Xabi Alonso - TOTY Iniesta
TOTY Marcelo - IF Pepe - TOTY Pique - TOTY Alves
TOTY Casillas
Ik zou nog steeds vaak verliezen
Krijgt geen lagere DNF daardoor hoor. Ook geen lose geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Gewoon niet reageren, dan denkt hij dat je weg bent..nu weet hij dat het niet zo isquote:Op maandag 9 januari 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Stuurt ie terug 23 and homework?
Ik zeg no 20 and i go to college like a baws.
Hij weer I have never quit a game.
Ik Do I Look?
ik heb dat heel vaak, druk dan gewoon mijn playstation uit en heb dan gewoon mijn dnf nog.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Wel cup progress kwijtquote:Op maandag 9 januari 2012 15:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Krijgt geen lagere DNF daardoor hoor. Ook geen lose geloof ik
Ik zie het vaak in de predictions.. maar hoop het niet want ik heb de IF al die dan minder waard zou worden.quote:
Dat sowieso ja, maar dat lijkt me het eerste dat iedereen doetquote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
Zet je status op offline, wil ook werken!
Nadeel van zo'n super team is dat je in de leadingboards komt en dan gaan de "hackers" bellen naar EA voor je wachtwoord, wat ze dan nog krijgen ook van EAquote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn team ziet er volgende week zo uit, als de pakjes meewerken en de spelers ook daadwerkelijk in het TOTY of TOTW zitten.
IF Lavezzi - TOTY Ibra - IF Di Maria
IF Di Natale - IF Boateng - IF Messi
Taiwo - TOTY Silva - TOTY Pique - TOTY Alves
TOTY Casillas
Heldquote:Op maandag 9 januari 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
Zegt hij, it is dinnertime, see you in a few hours
Ik zeg I have a ps3 so take your time honey
Respons van hem. Dude, fuck off and quit
Ik Nah, just doing some homework.
Ik block ze gewoon altijdquote:Op maandag 9 januari 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar dat lijkt me het eerste dat iedereen doet
Haha nice, je kunt ook volhouden dat je al gequit bent. Daar trappen ze soms wel in.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
Zegt hij, it is dinnertime, see you in a few hours
Ik zeg I have a ps3 so take your time honey
Respons van hem. Dude, fuck off and quit
Ik Nah, just doing some homework.
Ik ook.. maar block list is vol, en het duurt echt idioot lang op de PS3 om iemand van je block list af te gooien om weer ruimte te maken voor de nieuwe trolls. Zit je gewoon een minuut te wachtenquote:
Ga je snel overbieden.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
Over 45 minuten loopt er wel een Menez af voor een koopje die ik moet hebben
bij mij krijg ik nooit een lose als ik quit op het beginscherm?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Haha nice, je kunt ook volhouden dat je al gequit bent. Daar trappen ze soms wel in.
Handelen is voor de luiaards! Echte mannen verdienen coins door matches te spelenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Taylor verkocht voor 15k. Toch fijn om zo'n speler uit een brons pakje te halen.
Zit alweer bijna aan de 100k, kan ik toch een aantal pakjes van halen
Die is wel rijk gekquote:Op maandag 9 januari 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
Die kerel waar hij tegen vastloopt heeft wel een aardig standaard team
Cesar
Maicon - Luiz - Lucio - Marcelo
Ramires - Gustavo
Hulk - Neymar - Robinho
Pato
Haha, we hebben allebei flink wat match coins verzameld... Maar ik ben aan het winnen qua negatief trading valuequote:Op maandag 9 januari 2012 15:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Handelen is voor de luiaards! Echte mannen verdienen coins door matches te spelen
Dat valt wel mee, zo'n team heb je echt zo bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
EN hij is gestopt LOL nu hem even treiteren met berichten
Hoeveel kost zo een team bij elkaar dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, we hebben allebei flink wat match coins verzameld... Maar ik ben aan het winnen qua negatief trading value
[..]
Dat valt wel mee, zo'n team heb je echt zo bij elkaar.
Ik wil je best inhalen met negatief tradingvalue hoor, heb nog 300k om te wastenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, we hebben allebei flink wat match coins verzameld... Maar ik ben aan het winnen qua negatief trading value
[..]
Dat valt wel mee, zo'n team heb je echt zo bij elkaar.
Kan je maar op 1 dag spelers uit het TOTY scoren dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
Zou wel kut zijn als het toty woensdag uitkomt. Zit dan in het theater. Hopen dan maar dat het een dagje doorloopt ofzo
rond de 100k denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo een team bij elkaar dan?
Mij staat bij dat er gezegd is dat vorig jaar de spelers slechts enkele uren in de pakjes gezeten hebben..quote:Op maandag 9 januari 2012 15:57 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Kan je maar op 1 dag spelers uit het TOTY scoren dan?
Zo goed als geen kans om m uit een pakje te halen. hoe hoger de card weight hoe minder zeldzaam.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
rond de 100k denk ik.
En wat is zeroweight eigenlijk?
dus zeroweight houdt in dat ie wel in het spel zit, maar de kans nul is om hem te krijgen?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zo goed als geen kans om m uit een pakje te halen. hoe hoger de card weight hoe minder zeldzaam.
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus zeroweight houdt in dat ie wel in het spel zit, maar de kans nul is om hem te krijgen?
Daar komt het ongeveer op neer zover ik weet. Het slaat nergens op maargoed, that's EA innit?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus zeroweight houdt in dat ie wel in het spel zit, maar de kans nul is om hem te krijgen?
EA slaat nergens opquote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer op neer zover ik weet. Het slaat nergens op maargoed, that's EA innit?
Tuurlijk wel. Bijvoorbeeld Anelka, die heeft straks een cardweight van 0quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]Lekker kansloos, hij zit in het spel, maar niemand krijgt hem. Als niemand m krijgt, dan zit ie toch niet in het spel?
Meer fifa dus. Dan maar virtueel rennenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
Ja tyfuszooi. Door me enkel gegaan vandaag.
Gewoon een healing card voor alle blessures +4 kopenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een healing card voor alle blessures +4 kopen
rolstoelenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
Ziggoquote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vies goor grafte kut experia box van dat kut kpnWil gewoon fifa spelen maar het duurt een uur voordat hij eindelijk iemand vindt
![]()
gewoon voor de statistieken spelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
mensen die vanaf de zijkant en 50 meter schieten en na de wedstrijd zeggen dat ze beter waren omdat ze meer schoten hadden
echt
al heel vaak geprobeerd maar hij gaat altijd weer terugquote:Op maandag 9 januari 2012 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb ook experia box, totaal geen problemen mee. Je moet je NAT instellingen veranderen Gerrit
Ik bekijk ook altijd die statistieken achteraf in combinatie met dat veldoverzicht ernaast. Tegen sommige spelers zie je dan dat de schotenverhouding 1 op 1 is maar dan kijk ik naar mijn schoten allemaal rond of in de 16 met een paar van iets verder. Zijn schoten, overal verspreid over het veld behalve in mijn 16.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
mensen die vanaf de zijkant en 50 meter schieten en na de wedstrijd zeggen dat ze beter waren omdat ze meer schoten hadden
echt
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik bekijk ook altijd die statistieken achteraf in combinatie met dat veldoverzicht ernaast. Tegen sommige spelers zie je dan dat de schotenverhouding 1 op 1 is maar dan kijk ik naar mijn schoten allemaal rond of in de 16 met een paar van iets verder. Zijn schoten, overal verspreid over het veld behalve in mijn 16.Ja, jezus.
Van die mensen die vanaf de aftrap twee man omspelen en dan keihard rammen, omdat ze AntoHolland hebben gekeken.
*clap clap clap*quote:Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef StijnDa het volgende:
Clap your hands if you're working too hard!
Coundoul.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Wie vinden de bronzen-MLS spelers hier de beste keeper?
Johnson, without a doubt!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Heb hem gehad in mn Senegal team. Verder alleen Rost gehad in MLS en das een mongool en silver volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Serieus? Die heb ik al in mijn Brazilianen team (linkt met Alpha Ba en Jackson), maar is best wel een clown soms.
Kut voor je, dat was een easy win geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck, word ik van de EA Servers getrapt terwijl ik een potje zat tegen iemand met een russisch team zonder Zhano
nou, mn spelers waren nogal aan het kutten, ging niet zo goedquote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kut voor je, dat was een easy win geweest
Misschien op Eurosport, was het afgelopen jaren wel vaak volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:46 schreef MeneerBob het volgende:
Weet iemand trouwens waar het gala voor de gouden bal (en dus ook de bekendmaking van TOTY) uitgezonden zal worden?
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Speelde net tegen ene Remco uit Amsterdam. Ik stond 2-0 achter. In de 85e minuut maakte ik de 2-1. Daarna ging die achterin rondtikken. Na afloop stuurde hij me dit bericht: Lekker voor je kaolo kind.
Zieliggggggg
Miste.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nu met iemand lopen pielen lol, 6 man voorbij, toen naar de keeper, keeper omspelen maar niet scoren, terug lopen en nog 2 verdedigers voorbij spelenen toen mistte ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conway, want op dit niveau zijn ze allemaal kut, maar hij is tenminste nog 1.98m. Lengte van de keepers deze fifa erg belangrijk. Ben zeer tevreden over hem.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
Voor hoeveel dan? Ik had m toen voor 21 K , dus voor... minder dan 6K?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef detennismaster het volgende:
El Kabir net gekocht. Zo'n 15K onder zijn prijs!
Nee, hij is extreem gepricefixed. Hij gaat al een paar dagen voor 40K in openbids. Heel bizar. Maar ik had hem nu voor 20K dus. Voor 35K kan ik die zeker verkopen. Tenzij de crash er ook erg bij de silvers gaat inhakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor hoeveel dan? Ik had m toen voor 21 K , dus voor... minder dan 6K?
Aha, alsnog netjes, als je met m gaat spelen ga je heel veel plezier van hem beleven. Is een topspeler bij mijquote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, hij is extreem gepricefixed. Hij gaat al een paar dagen voor 40K in openbids. Heel bizar. Maar ik had hem nu voor 20K dus. Voor 35K kan ik die zeker verkopen. Tenzij de crash er ook erg bij de silvers gaat inhakken.
Ik heb hem al.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha, alsnog netjes, als je met m gaat spelen ga je heel veel plezier van hem beleven. Is een topspeler bij mij
Dat is beter dan mijn beste bronze Jumbo tot nu toe, en ik weet al niet eens meer wat daar in zat. Al zou ik graag een Heskey in een bronze pack willen hebben zoals in dit filmpje:quote:Op maandag 9 januari 2012 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Aardig bronze jumbo pakje, twee +10 Squad Fitness kaartjes, een upper body healing kaartje en nog een Koreaanse spits die een paar duizend waard is.
Fitness kaartjes allebei voor 800 verkocht.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hem al.Hij zit bij mij in een 4222Hydrid samen met Vela in de spits. En hij is inderdaad geweldig.
Deze El Kabir is voor mijn broertje.
Aan het begin van deze FUT nog gekocht voor 4Kquote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, hij is extreem gepricefixed. Hij gaat al een paar dagen voor 40K in openbids. Heel bizar. Maar ik had hem nu voor 20K dus. Voor 35K kan ik die zeker verkopen. Tenzij de crash er ook erg bij de silvers gaat inhakken.
Oliechquote:Op maandag 9 januari 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jerome en Tchitéquote:Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Oliech is samen met Delfouneso echt de ultieme pace abuse silver
Vind je het vette teams?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Oliech is samen met Delfouneso echt de ultieme pace abuse silver
Zijn wel origineel in ieder geval..zal best lekker spelen. Zou zelf nog weleens een hybrid om Piquionne heen willen bouwen..echt de beste silver spits waar ik ooit tegen heb gespeeld..hij scoort altijd tegen mij en vaak zijn die teams met hem echt one man teams..te ziek.quote:
Daarom spelen ook zoveel mensen H2H met Palermoquote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Palermo is ook best pacehoerenclub met die Miccoli en snelle Uruguayaan.
Swansea ook met Dyer, Routledge, Lita en Sinclair. En Tottenham met Lennon, Bale, Walker etc.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die gast kost ook geen drol.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn wel origineel in ieder geval..zal best lekker spelen. Zou zelf nog weleens een hybrid om Piquionne heen willen bouwen..echt de beste silver spits waar ik ooit tegen heb gespeeld..hij scoort altijd tegen mij en vaak zijn die teams met hem echt one man teams..te ziek.
Ja klopt, zijn pace zal de gemiddelde FIFA speler wel afschrikken, maar hij is echt een beest.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die gast kost ook geen drol.Best goede stats zie ik!
75 is ook nog wel prima. Alles daaronder vind ik trouwens ook te weinig. Dan kan je nauwelijks een loopactie maken.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, zijn pace zal de gemiddelde FIFA speler wel afschrikken, maar hij is echt een beest.
Link? Kan hem zo niet vinden..had al een paar threads gezien, maar die waren ook allemaal een bende..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef GuRBuH het volgende:
TOTW Suggestions thread is ook 1 dikke bende nu grote vriend darth_me het doet
Heeft ook te maken met het fysiek van de speler en zijn stats wat betreft Agility, Balance etc. Ananidze (ja daar is ie weerquote:Op maandag 9 januari 2012 17:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
75 is ook nog wel prima. Alles daaronder vind ik trouwens ook te weinig. Dan kan je nauwelijks een loopactie maken.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1313910.pagequote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Link? Kan hem zo niet vinden..had al een paar threads gezien, maar die waren ook allemaal een bende..
Vorige week zeiden ze nog dat een mod het voortaan zou doen
Miccoli is een baasquote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:everyone is acting like a douch cause i didnt update this
go do it yourself then you * (fill that in yourself)
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1313910.page
Edit: Oh hij is nu toch spelers in de OP aan het zetten. FF Basta pluggen
Heb ik met Kandji, is pace 78, van Persie pace 79 maar vind Kandji veel sneller. Ook Castaignos, slechts 3 pace puntjes meer dan van Persie, oogt als 10 punten sneller..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met het fysiek van de speler en zijn stats wat betreft Agility, Balance etc. Ananidze (ja daar is ie weer) heeft maar 74 pace op zijn kaartje maar hij is echt sneller...
Kandji maakt gewoon grote stappen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik met Kandji, is pace 78, van Persie pace 79 maar vind Kandji veel sneller. Ook Castaignos, slechts 3 pace puntjes meer dan van Persie, oogt als 10 punten sneller..
Castaignos voelt inderdaad aan als een 90-pacer.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik met Kandji, is pace 78, van Persie pace 79 maar vind Kandji veel sneller. Ook Castaignos, slechts 3 pace puntjes meer dan van Persie, oogt als 10 punten sneller..
Hoe vind je 4-2-2-2 spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:00 Eurosportquote:
Misschien Robben op RM?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Met dit elftal krijg ik echt maar 1 of 2 twee schoten per wedstrijd tegen, bijna iedereen gaat er met ruime cijfers af. Iemand nog ideeën om het verder te verbeteren? (Aguero staat normaal waar Ballotelli nu staat).
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#klHVdWXObcuNm
FIFA Galaquote:
quote:
Fucito ook legendarischquote:Op maandag 9 januari 2012 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op het EA forum zijn mensen heel enthousiast over Harris maar ik wat minder. Hij heeft 67 acceleration en 88 sprint speed, zijn schot is goed, hij is sterk en kan goed koppen, maar toch heb ik liever Oduro en Kandji.
Drogba om IF Doumbia beetje te boosten?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Met dit elftal krijg ik echt maar 1 of 2 twee schoten per wedstrijd tegen, bijna iedereen gaat er met ruime cijfers af. Iemand nog ideeën om het verder te verbeteren? (Aguero staat normaal waar Ballotelli nu staat).
Ik geef daar niet om als hij 42 goals in 23 wedstrijden maakt. Pirouettes zijn leuk voor het kunstschaatsenquote:
Hoe speelt IF Doumbia? Vooral omdat hij maar 6 Chem heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Voor mij kutquote:Op maandag 9 januari 2012 18:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe speelt IF Doumbia? Vooral omdat hij maar 6 Chem heeft.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:58 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie van SIF Fred? het leek mij wel een lekkere spits voor in een 451
Kut want hij is traag en 451 staat spits wel behoorlijk alleen.quote:
Zo slecht is Torres nou ook weer niet ingame, of IF Balotelli, of Dzeko etc. er lopen prima spitsen rond hoor daarquote:Op maandag 9 januari 2012 18:37 schreef Luckypenguin het volgende:
Bedankt voor de suggesties, ik wil inderdaad wat met Doumbia doen, omdat die maar 6 chem heeft. Maar de enige waardige vervanger in de Premier League is Rooney en die is nogal prijzig. :p Kan natuurlijk ook Aguero weg doen en twee nieuwe spitsen kopen, uit een hele andere competitie. Lampard houd die 9 chem toch wel. Maar Aguero bevalt eigenlijk wel goed.
Vandermar jij vieze heikneuter, loop niet te trollen op EA jonge!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut want hij is traag en 451 staat spits wel behoorlijk alleen.
En deze IF Berbatov?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo slecht is Torres nou ook weer niet ingame, of IF Balotelli, of Dzeko etc. er lopen prima spitsen rond hoor daar
:gniffel:quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vandermar jij vieze heikneuter, loop niet te trollen op EA jonge!
dat ligt er maar net aan hoe jij graag speelt.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
En deze IF Berbatov?
[ afbeelding ]
Of zou ik erg veel last hebben van de lage pace?
Als je IF Doumbia gewendt bent ;pquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
En deze IF Berbatov?
http://img24.imageshack.us/img24/2259/berba.png (copy/paste deze link)
Als je graag ballen vanaf de aftrap richting goal wilt schieten kan je Berbatov wel nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
En deze IF Berbatov?
[ afbeelding ]
Die heeft er veel vertrouwen in, Clasie.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
maak 1-0 in de 3' minuut legt die kneus z'n controller weg
Ik gok omdat hij goed isquote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef Luckypenguin het volgende:
Waarom is Rooney toch zo hoog en duur, zo geweldig zijn z'n stats niet.
Omdat hij een naam heeft.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:53 schreef Luckypenguin het volgende:
Of alleen omdat die moeilijk te krijgen is?
Precies. Ronaldinho was/is ook duur terwijl hij niet heel chill is.quote:
Probeer dan Eric Mongoolui (of zoiets) i.p.v. Oliech, nog een rather fast black man, maar completer dan Oliech.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij speelt helaas niet echt chill omdat ik niet echt op pace speel. Ik heb hem ook alleen maar voor Utaka. Wat een baas is dat zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |