Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 09-01-2012 11:57:33 ]
Handicap ftwquote:Op maandag 9 januari 2012 11:53 schreef jpg97 het volgende:
Mijn gouden team is kapot.
Gisteren ging er niks in online. Toen maar een keer geprobeerd met mijn Bronzen team.
Prompt won ik wedstrijden tegen mensen met gouden BBVA en BPL teams
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillenquote:Op maandag 9 januari 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar gaf ik redelijk veel uit aan gold packs (en vooral met het TOTY) en toen werd ik beloond met een TOTY Lucio, maar dit jaar ga ik proberen om helemaal niks aan gold packs uit te geven als het TOTY uit is.
Hoezo handicap?quote:
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillen
Als jij met bronzes speelt worden die geboost en zijn golds generfd.quote:
Hey potje?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als jij met bronzes speelt worden die geboost en zijn golds generfd.
Wil ik ff Mignolet IF testen win ik met 12-0 en hij heeft geen bal gehad. En die gast maar sturen 'you suck'
Ja, als je 12-0 van iemand wint ben je heel slechtquote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wil ik ff Mignolet IF testen win ik met 12-0 en hij heeft geen bal gehad. En die gast maar sturen 'you suck'
Gister met van Nistelrooy een omhaal gescoordquote:Op maandag 9 januari 2012 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, als je 12-0 van iemand wint ben je heel slecht
Ik speelde laatst tegen iemand en na de 2-0 had hij al geen zin meer. Vanaf de 30e minuut kon ik dus van alles uitproberen maar het lukte me niet om een omhaal te scoren
Haha het voelt bij mij op 1 of andere manier gewoon lekker om met hem te scoren!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Van Nistelrooy is dan ook een echte eindbaas
Ik heb hem zelf ook opgesteld, maar het is een goeie afmaker gewoonquote:Op maandag 9 januari 2012 12:36 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha het voelt bij mij op 1 of andere manier gewoon lekker om met hem te scoren!
[ afbeelding ]
Die was nicequote:
Geen idee, was de enigste CV uit nederland naast Maduroquote:
Zet dan donk er neer voor een snellere back of zet heitinga als cdm neerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, was de enigste CV uit nederland naast Maduro
Dan gaat me chemistry naar benedenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zet dan donk er neer voor een snellere back of zet heitinga als cdm neer
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef laucas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is hier maar rustig nu de vakantie voorbij is
Gelukkig heb ik nog een vrij dag die ik lekker aan huiswerk mag besteden
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Vakantiequote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, dan zou iedereen toch met bronze spelen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:55 schreef laucas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet 'm in de OP.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Maandag Tentamen, Dinsdag Vrij, Woensdag Tentamen, Donderdag Vrij, Vrijdag Tentamen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Snel genoeg, leuk met voorzetten maar verdedigend is ie zo van de bal gezet dankzij z'n gebrek aan kracht.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Van Der Wiel op fifa net zo slecht als int echt of niet?
FYLquote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maandag Tentamen, Dinsdag Vrij, Woensdag Tentamen, Donderdag Vrij, Vrijdag Tentamen.
Heb een bod op hem staan voor 400, en hij heeft 33 contract nog. Goeie deal toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Snel genoeg, leuk met voorzetten maar verdedigend is ie zo van de bal gezet dankzij z'n gebrek aan kracht.
Voor 400 is het een goede verdediger, vooral als je veel 1-2tjes speelt vanaf de vleugels, óf op de counter met 2 beesten centraal. Voor gemiddeld spel is het m niet voor mij.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb een bod op hem staan voor 400, en hij heeft 33 contract nog. Goeie deal toch?
Ik verdedig nu met De Regt
Bij mij is ook niets verplicht en heb erg weinig les, genoeg tijd om te fifaën, ik heb alleen haat aan tentamenweken.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
FYL
Deze week
M - vrij
D - College van kwart voor 11 tot 16
W - College van 12:15 tot 14:30
D - College van 8:30 tot 10:00
V - Vrij
VOlgende week
M - vrij
D - Assesment 9 tot 12
W - vrij
D Assesment 9 tot 12
V - vrij
Week er op
M - tentamen 9 tot 10:30
D - vrij
W - tentamen 9 tot 10:30
D - vrij
V - vrijlekkere opleiding op de retarded opdrachten na
Hey, potje Lindgren?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij is ook niets verplicht en heb erg weinig les, genoeg tijd om te fifaën, ik heb alleen haat aan tentamenweken.
Okeujquote:Op maandag 9 januari 2012 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Moet er vandoor, morgen of vanavond weer.
in FUT nietquote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een naaistreek, je kan toch voor de 5 minuten leaven zonder sancties?
Gelukkig in FUT niet, laffe mannetjes staan gewoon machteloos bij een vroege achterstand.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat een naaistreek, je kan toch voor de 5 minuten leaven zonder sancties?
EA staat dan ook bekend om shitty serversquote:Op maandag 9 januari 2012 13:42 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dat er wel naar het wedstrijdverslag gekeken moet worden bij een disconnect door EA. Het staat er wel maar ze doen het niet die pikhoofden.
Woensdag pas als ik me niet vergis na 7 uurquote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond (er van uit gaande dat het team dan uit is) wel weer wat coins aan verspillen
RAAAAAAAGEquote:Op maandag 9 januari 2012 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Woensdag pas als ik me niet vergis na 7 uur
quote:
Achja iedereen wacht er geduldig op en dan is het eindelijk aangebrokenquote:
Ik wil mijn geluk beproeven nadat ik uit 2 pakjes 2 IF's heb gescoordquote:Op maandag 9 januari 2012 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja iedereen wacht er geduldig op en dan is het eindelijk aangebrokenBovendien is het zo dat als je een speler uit TOTY krijgt je sws aardig wat coins mee kan verdienen ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |