quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Die meeting he, waar ik ook wel heen wilde he. Het komt een beetje op losse schroeven te staan - volledig buiten mijn schuld om! Dikke kans dat ik naar Engeland ga dan namelijk![]()
quote:
Shit, je bent me voor!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Denk dat het wel een goed moment is om eens over vergoedingen te gaan praten trouwens...
Edit: met hen, niet met jullie
Ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Maar even serieus: ik baal er wel van hoor, want had me er best op verheugd
welke meeting?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Die meeting he, waar ik ook wel heen wilde he. Het komt een beetje op losse schroeven te staan - volledig buiten mijn schuld om! Dikke kans dat ik naar Engeland ga dan namelijk![]()
quote:
Iedereen is uitgenodigd, jij dus ookquote:Op maandag 9 januari 2012 13:29 schreef B.ertha het volgende:
Ah. Mocht ik ook uitgenodigd zijn: dan kan ik niet
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, jij dus ook.
quote:
Goh, die van mij lijken totaal niet op elkaar. Maar goed ook trouwens, met een jongen en een meisjequote:Op maandag 9 januari 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Fotoserie tweelingen: http://ngm.nationalgeogra(...)eller-photography#/1
Dat lijkt me nou zo een gek idee als je er mee staat te zoenenquote:When Christopher Griffin got the number two tattooed on his wrist as a symbol of being a twin, he thought his brother Cole would get a matching tattoo. Cole did, sort of. “I was born first, so I got a ‘one,’ ” he says, laughing. At 20, the twins say they now share more and get along better than they did growing up. They go to different Ohio colleges but have a daily reminder of each other: Each has the other’s name tattooed on his inner lip.
http://www.nu.nl/algemeen(...)oren-in-leipzig.htmlquote:Eeneiige vierling geboren in Leipzig
Je wordt wel door 2 jongens tegelijk gebeftquote:Op maandag 9 januari 2012 16:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo een gek idee als je er mee staat te zoenen
Maar zonder medeweten van de ander. Is het dan verkrachting?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wordt wel door 2 jongens tegelijk gebeft
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wordt wel door 2 jongens tegelijk gebeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |