Op die manierquote:
de meisje?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
"Hij moest lachen om die belachelijk grote burger bij de leuke meisje"
Ja, dat is nieuw nederlands, jeweetz.quote:
Alleen dat is al om tequote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw nederlands, jeweetz.
Bij Diaan doen ze daarom Nederlandse taalcursussen...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw nederlands, jeweetz.
Heb je haast opeens?quote:Op maandag 9 januari 2012 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij eens een vraag stellen in MUZ Trivia...
MaJo!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:49 schreef MaJo het volgende:
Good meuning! Nog geen baby zie ikl
Berlijn was tof
Inderdaad afschuwelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
We hebben geen foto's gemaaktquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijkt nme best lastig, als je als inhuurkracht in zo'n situatie terechtkomt. Iedereen kijkt jou aan terwijl je zelf nog niet eens weet wat er precies loos is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij zit er toevallig al 2 weekjes en wordt over alles geinformeerd. Zit zelfs bij alle vergaderingen :S
Misschien ben ik een beetje aan het zoeken, maar kan me er momenteel zo aan dat soort personen irriteren. Zal ook te maken hebben met het feit dat het 'een vriendje' van mijn leidinggevende is.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Als straf doe we dan maar een saffie.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben geen foto's gemaaktverslag volgt later
Is goedquote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als straf doe we dan maar een saffie.
Geeft niets, hij kan ook niets aan het wanbeleid doen hier.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry, flauwe grap.
Kan me best voorstellen dat je niet op zo'n figuur te wachten, zeker niet als ze binnengefietst worden.
Die in de 2de serie zijn 15!? 25 had ik ook wel geloofd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Fotoserie tweelingen: http://ngm.nationalgeogra(...)eller-photography#/1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |