Verstandig. Goedkope plastic rommel. Packard bell idem. En dat is geen toeval.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hmmm, ik meen dat ik WG ook eens zoiets heb horen zeggen, dank je.
Denk niet dat Acer bovenaan mijn lijstje komt te staan.
Met dat laatste ben ik het niet eens. Zo lang de gestoken persoon in de overtuiging is dat het werkt, wie ben jij dan om het niet te doen..quote:The following guideline can be applied to most jellysh stings: The patient should remove any visible tentacles, using gloves if possible. The area of the sting should be rinsed with household vinegar. The acetic acid of the vinegar can block discharge of the remaining nematocysts (stinging cells) on the skin and should be applied liberally. If vinegar is not available, salt water can be used to wash off the nematocysts. In laboratory tests, urine, ammonia, and alcohol can cause active stinging cells to re, which means applying them has the potential to make a minor sting worse, so urinating on a jellysh sting is both gross and painful.
So if you're going to pee on anyone, make sure it's for your mutual enjoyment. Jellyfish are not a good excuse.
quote:There's a lot of talk about OLED and 3D and Google and bezels and, and, andenough! Let's get down to what matters. Beer takes too long to cool. Unless you buy one of LG's forthcoming refrigerators. SmartBeer.
The blast chiller uses a "jet" and "swirling" mechanism, the company says, but really, who cares. Stick a can of your choice in the Blast Chiller chamber, and in "under" five minutes you'll have a frosty drink. Have a friend? Blast two cans or a bottle of wine in under 8 minutes. Sure beats sticking it in the freezer and waiting, eyes swollen with anticipation. This is technology that changes lives.
En waarom kwam zij haar excuses aanbieden dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het meisje waarmee hij de fout in is gegaan kwam trouwens vandaag haar excuses aanbieden. doodsbang leek ze voor me
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met de bus vanuit Den Bosch naar Paul de Leeuw
klapvee
ja dat snap ik ook niet helemaal. Het is niet haar schuld maar de zijne en dat heb ik haar ook gezegd. Het is een knappe jongen, ik kan haar niks kwalijk nemen wat dat betreftquote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom kwam zij haar excuses aanbieden dan?
Prcies.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet helemaal. Het is niet haar schuld maar de zijne en dat heb ik haar ook gezegd. Het is een knappe jongen, ik kan haar niks kwalijk nemen wat dat betreft
Oh ze wist er wel van. Vaag, maar hij had het haar wel verteld al eerder. Desalniettemin voornamelijk zijn fout. Daarom snap ik ook nog steeds die situatie metquote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prcies.
Tenzij ze van jou wist.
Anders gaat het nergens over.
Ik heb dat werkelijk nooit begrepen.
Vrouwen zijn dan ook vaak boos op de andere vrouw en niet de vreemdganger. Compleet van God los.
Doe dan wel een linkje, anders trekt mijn verbinding het nietquote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Kun je een keer een flowchart maken? Dat is handig voor ons, de lezer
Goed plan!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ooit meegemaakt, scharrel met issues deed het met huisgenoot/ vriendin (dacht ik), ik nam het haar toch echt meer kwalijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prcies.
Tenzij ze van jou wist.
Anders gaat het nergens over.
Ik heb dat werkelijk nooit begrepen.
Vrouwen zijn dan ook vaak boos op de andere vrouw en niet de vreemdganger. Compleet van God los.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe dan wel een linkje, anders trekt mijn verbinding het niet
Ik stem op een verbod op 'bekant'...quote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef CaLeX het volgende:
ik stem voor een verbod op foef, is bekant nog erger dan flamoes....
wil je erover pratenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef CaLeX het volgende:
nee, waarom zou ik?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
Worden jullie ook zenuwachtig als soemp een tijdje niet post?
Yes, eindelijk weer een excuus om hem te repostenquote:Op maandag 9 januari 2012 23:08 schreef CaLeX het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Yes, eindelijk weer een excuus om hem te reposten
[ afbeelding ]
Als je wilt praten over je opgelopen trauma.... ander keertje of met iemand anders.quote:
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
Worden jullie ook zenuwachtig als soemp een tijdje niet post?
Bij mij was dat Grease in '78quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Mijn eerste bioscoopbezoek was Winnetoe, ergens in de jaren '60.
Graag! En kan je dan ook een vertaling erin zetten welke smiley bij wie hoort?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien maar beter ook. Klinkt nogal pijnlijkquote:
Ik heb het ook niet over jouw foef, dus niet gevreesdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Klinkt nogal pijnlijk
We praten. Hij zegt de hele tijd dat hij een klootzak is en dan word ik boos, want dat moet ík zeggen en niet hij. Hij bleek ook gelogen te hebben, kwam ik gister achter; het is wel 2x gebeurd, 2 avonden op rij. Tijdens ons eerste gesprek had hij daar over gelogen. Toen was ik zo boos dat ik ook niet meer in persoon met hem wilde praten. Ik snap hem echt niet. Maar toch binnenkort maar weer even babbelen want ik wil wel antwoorden enzoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
PS, hoe is het nu dan tussen jou en die jongen?
Ik geloof dat ik dit al heel vaak gezegd heb, dus nog maar eens: kappen met praten, kappen met contact. Zolang jij wil praten heeft hij je aan het lijntje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We praten. Hij zegt de hele tijd dat hij een klootzak is en dan word ik boos, want dat moet ík zeggen en niet hij. Hij bleek ook gelogen te hebben, kwam ik gister achter; het is wel 2x gebeurd, 2 avonden op rij. Tijdens ons eerste gesprek had hij daar over gelogen. Toen was ik zo boos dat ik ook niet meer in persoon met hem wilde praten. Ik snap hem echt niet. Maar toch binnenkort maar weer even babbelen want ik wil wel antwoorden enzo
Negeren hoeft niet. Maar dat is wat anders dat er contact mee hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand negeren gaat nogal heel erg lastig hier
Dus....quote:
Gaarne. Melk en suiker aub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |