Door de beffer of gebeftequote:Op maandag 9 januari 2012 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zonder medeweten van de ander. Is het dan verkrachting?
Oke, dit had ik niet zo achter je gezocht.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wordt wel door 2 jongens tegelijk gebeft
Dat dus. Ik durf te wedden dat ze je into de bevalling wil shockenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dit had ik niet zo achter je gezocht.![]()
Deze mongolenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:22 schreef MaJo het volgende:
Wie neemt er nou een tatoeage in zijn mond?
Dat ziet er echt lomp uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:55 schreef Soempie het volgende:
Nee hoor.Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht dat ik aardig wat van bevallen wist maar daar heb ik nog nooit van gehoord
klinkt wel goor
5 - 28 februari Thailand O+
Die was zo makkelijkquote:
Gisteravond en vannacht wel. Maar na de slijmprop alleen nog pijn in m'n onderrug gehad (zo'n pijn die je kunt hebben als je ongesteld bent). Verder niks meer.quote:
Maar zo lang gaat het bij jou iig niet meer durenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Soempie het volgende:
Kort voor je bevalling kan ook betekenen: weken vooraf.
Hmmm ik weet het niet, dingen die uit je foef komen vind ik doorgaans niet zo frisquote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef Soempie het volgende:
Ochjee, MaJo is daar natuurlijk helemaal van.
[ afbeelding ]
google maar voor foto's
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm ik weet het niet, dingen die uit je foef komen vind ik doorgaans niet zo fris
Ik hoop dat het voor volgende week woensdag gaat gebeuren danquote:Op maandag 9 januari 2012 18:09 schreef Soempie het volgende:
@ LB, ja gaat wel goed zelfs. Minder pijn en een stuk vrolijker de laatste week, gelukkig.![]()
@ MaJo, morgen ga ik naar het ziekenhuis. Gaan ze een hartfilmpje maken en nog wat dingen controleren. Is alles goed, dan kan ik doorlopen tot 42 weken (is volgende week woensdag, daarna gaan ze inleiden). Ik kan er ook zelf voor kiezen om deze week al ingeleid te worden, maar als alles goed is wacht ik liever nog even af.
Ik ben inmiddels zo gewend aan het woord dat ik niet meer doorheb dat het voor anderen best raar kan zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foef, ik vind dat zo'n raar woord.
Vanmorgen was ik echt helemaal blij met dat slijmerige hoopje snot met bloed.
Vond het bijna jammer om door te spoelen.Dus wie weet, als je zelf zwanger bent.
Ik slaap vanavond bij mijn ouders en dan gaat ze morgen weer mee naar Utrechtquote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Soempie het volgende:
Komt ook vast wel goed deze week.
Wat gaan jullie vanavond doen?
En, MaJo, wanneer ga je Noa ophalen?
Gisteren ook alquote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
Ah, dus wel een avondje met Noa al.
Ik ga even eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |