abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 januari 2012 @ 09:45:12 #76
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106593199
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Dank je Re, nogmaals heb niets tegen slowchat an sich maar het onderwerp versieren verdrinkt gewoon. Wat alleen maar erger wordt met het tiny chat gebeuren omdat zo mensen worden aangetrokken die al helemaal niets van doen hebben met het onderwerp.
Bij deze nog ff: mee eens. Waar ik eerder vond dat AVNZMG geen SC was omdat het voor een groot deel on-topic was vind ik inderdaad dat het de laatste maand ofzo redelijk afgegeleden is. Ik ben danook een van de 'oude' users die gestopt is het topic te volgen. Serieuze onderwerpen e.d. worden ondergesneeuwd door gechat (en het is 'erger' dan een slowchat, er is niks 'slows' meer aan als er op een nacht 5-10 topics of meer volgeluld worden), dus voor mensen die eens in het uur ofzo een reactie plaatsen is het gewoon niet meer terug te lezen.

Wat offtopic gelul is prima, het was toch een soort minicommunity, maar het moet niet in de weg zitten van het doel van het topic. En het is ronduit irritant om een serieuze reactie van 3 alinea's te plaatsen die de persoon voor wie het bedoeld is toch niet leest omdat een half uur later je weer 5 pagina's verder bent. Zo valt het doel van het topic helemaal weg. Als je dan ook nog min of meer weggehoond wordt als je oppert het iets minder een SC te maken is het denk ik tijd dat mods ingrijpen. Het vorige statement van de mods dat ze het wel 'prima' vonden werd als een soort vrijbrief aangegrepen door sommige mensen er puur een chat van te maken. Kennelijk zitten er nu te veel mensen die niet zonder moderatie kunnen.

quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:38 schreef Re het volgende:
dus, samenvattend...

zelfregulatie
Helaas blijkt dat dus niet te werken.

quote:
11s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:06 schreef Copycat het volgende:
DigitalGirl ... Hij?
Verward over z'n identiteit kennelijk, duurde ook bij mij ff voordat ik 't doorhad.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 09:53:05 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106593325
en hoe wordt er gedacht over het "show hier je nagels" principe, een reeks in LIF waarbij er eigenlijk 2 topics zijn, een voor de SC en een voor het serieuze gediscussieer?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 januari 2012 @ 09:56:04 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106593371
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef Re het volgende:
en hoe wordt er gedacht over het "show hier je nagels" principe, een reeks in LIF waarbij er eigenlijk 2 topics zijn, een voor de SC en een voor het serieuze gediscussieer?
Dan wordt die tweede topic ook langzaam aan een SC (of er moet echt flink op gemodereerd worden).
Daarbij zouden de huidige mensen dus nu terecht moeten kunnen voor de slowchat in Singles of de R&P SC.
  maandag 9 januari 2012 @ 09:58:18 #79
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106593415
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:53 schreef Re het volgende:
en hoe wordt er gedacht over het "show hier je nagels" principe, een reeks in LIF waarbij er eigenlijk 2 topics zijn, een voor de SC en een voor het serieuze gediscussieer?
Tja, wat mij betreft wordt er gewoon 1 slowchat topic gemaakt en wordt er voor de rest van de topics gewoon op inhoud gemodereerd. Als bepaalde 'groepjes' het niet aanstaat dat ze een SC topic met andere 'groepjes' moeten delen moet 't wat mij betreft maar hardhandig. Wat mij betreft wordt alle SC uit AVNZMG en Singles verwijderd. Maar da's mijn mening. Singles heeft eigenlijk hetzelfde probleem als AVNZMG; als je als 'verse single' ertussen probeert te komen moet je een 'dikke huid' hebben, alsof het normaal is dat je afgezeken of genegeerd wordt in een topic :')

Ik snap het nut eigenlijk sowieso niet zo goed van slowchat, als je wilt chatten zijn daar betere media voor dan een forum dat ook alles opslaat. Niemand gaat die meuk teruglezen. Maargoed, er is vraag naar, maar dan kan het wat mij betreft beter in 1 of meerdere topic die puur en allen voor SC zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Dan wordt die tweede topic ook langzaam aan een SC (of er moet echt flink op gemodereerd worden).
Daarbij zouden de huidige mensen dus nu terecht moeten kunnen voor de slowchat in Singles of de R&P SC.
Sowieso is de enige reden dat er een apart singles SC is dat bepaalde mensen er een handje van hebben anderen af te gaan zeiken. Lijkt me dan beter alle SC in een topic te houden en mensen die zich onaangepast gedragen te 'weren'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 9 januari 2012 @ 10:00:44 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106593466
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan wordt die tweede topic ook langzaam aan een SC (of er moet echt flink op gemodereerd worden).
Daarbij zouden de huidige mensen dus nu terecht moeten kunnen voor de slowchat in Singles of de R&P SC.
Feit is dat die mensen niet mengen met de andere SC, dat kun je nog zo hard forceren, dat gebeurd gewoon niet en dan zijn we de users kwijt. We zijn het 5de forum op FOK! dus kijkend naar de fora boven ons is er heus wel wat ruimte.

Natuurlijk zal er in een serieus topic veel intenser gemodereerd worden indien nodig, maar ook daar geldt het principe, dat ik geen kleuterleidster ben in een kippenhok op speed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 januari 2012 @ 10:04:48 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106593556
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:00 schreef Re het volgende:
Feit is dat die mensen niet mengen met de andere SC, dat kun je nog zo hard forceren, dat gebeurd gewoon niet en dan zijn we de users kwijt. We zijn het 5de forum op FOK! dus kijkend naar de fora boven ons is er heus wel wat ruimte.

Natuurlijk zal er in een serieus topic veel intenser gemodereerd worden indien nodig, maar ook daar geldt het principe, dat ik geen kleuterleidster ben in een kippenhok op speed
Je houdt een groepje over die ook in het 'normale' topic zal gaan SCén. Puur omdat het makkelijker is. En als er dan niet het beleid komt om streng te modereren dan houdt het al snel op met enkel het on-topic posten.

Dat zie je wel aan AVNZMG. Daar zijn (uhm waren) de mensen nog altijd serieus aan het proberen het ontopic te houden allemaal. Maar ook hen lukt het niet zelf.

Ik vind het niet erg als er weer een SC topic komt hoor, ga je gang (want ik zie ook wel in dat de mensen niet in Singles of de R&P SC gaan passen of andersom, het klikt gewoon niet, net als Singles en R&P SC)
Maar de verwachting dat een puur on-topic AVNZMG zal lukken naast een SC versie.. ik gok van niet :N
  maandag 9 januari 2012 @ 10:08:39 #82
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106593634
Een groot deel van wat nu in AVNZMG zit daar uberhaupt niet vanwege het onderwerp maar gewoon omdat ze elkaar van TinyChat kennen kennelijk. Als je daar niet komt omdat je hulp nodig hebt of omdat je mensen wil helpen, dan heb je er wat mij betreft gewoon niks te zoeken. Die "goeiemorgen" posts of "ik heb slecht geslapen" posts die je iedere ochtend weer ziet is absoluut heel gezellig, maar gewoon pure ruis.

quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:00 schreef Re het volgende:
Feit is dat die mensen niet mengen met de andere SC, dat kun je nog zo hard forceren, dat gebeurd gewoon niet en dan zijn we de users kwijt.
Is het zo'n ramp dat je een paar users die het echt vertikken zich een beetje open op te stellen gewoon weert? Volgens mij is het grootste deel niet zo moeilijk, het zijn vooral een paar schreeuwerds die het nodig vinden een SC voor zichzelf te claimen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106596553
En als je het nou gewoon dicht gooit , dan maken die degenen die nu het topic claimen zelf maar iets aan waar ze kunnen sc-en

Waar die echt oorspronkelijk voor opgezet is , is het eigenlijk toch al lang niet meer .
pi_106596693
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:08 schreef Catbert het volgende:
Een groot deel van wat nu in AVNZMG zit daar uberhaupt niet vanwege het onderwerp maar gewoon omdat ze elkaar van TinyChat kennen kennelijk. Als je daar niet komt omdat je hulp nodig hebt of omdat je mensen wil helpen, dan heb je er wat mij betreft gewoon niks te zoeken. Die "goeiemorgen" posts of "ik heb slecht geslapen" posts die je iedere ochtend weer ziet is absoluut heel gezellig, maar gewoon pure ruis.

[..]

Is het zo'n ramp dat je een paar users die het echt vertikken zich een beetje open op te stellen gewoon weert? Volgens mij is het grootste deel niet zo moeilijk, het zijn vooral een paar schreeuwerds die het nodig vinden een SC voor zichzelf te claimen.
Probeer je maar eens in te mengen in een SC dat werkt gewoon niet, Er zitten meestal 5 users
die het zien als hun bezit de vaste kliek om het zo te noemen en die zijn nou echt niet bereid om hun ''topic'' op te geven.

Tenslotte moet jij wel in hun straatje passen, En laat ik zo stellen ik als voorbeeld pas niet in hun straatje. Boeit me eigenlijk niet maar om afgebrand te worden door bepaalde users pik ik eigenlijk ook weer niet en sommigen binnen de R&P zijn er wel op gebrand om hun SC te behouden zoals het isook niet gek want sommigen posten er schijnbaar al jaren alleen het noet eens opengebroken worden en tot die tijd blijf ik er ver van weg.

En in de AVNZMG reeks heb ik een keer serieus geprobeerd om daar ontopic te zijn lange tijd terug en toen was het al flink offtopic en werd er niet of nauwelijks gereageerd ontopic en enkele dagen terug ben ik ook eens flink offtopic gegaan. Gewoon omdat het tegenwoordig toch een grote SC is. Wil best op een serieuze manier daar in het topic deelnemen alleen het gebeurt toch niet.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:19:45 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106596916
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:05 schreef formerjellybean het volgende:
En als je het nou gewoon dicht gooit , dan maken die degenen die nu het topic claimen zelf maar iets aan waar ze kunnen sc-en

Waar die echt oorspronkelijk voor opgezet is , is het eigenlijk toch al lang niet meer .
Dat is gewoon probleem vooruitschuiven en het een ander op laten lossen.

Ik wil best de slowchat onder R&P SC verplaatsen en dat er dan een serieus topic overblijft, maar ik heb geen zin in kleuterleidster te spelen, dan vraag ik ook bepaalde zelfregulatie waarbij wij kunnen ondersteunen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 januari 2012 @ 12:20:27 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106596942
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef Re het volgende:

dan vraag ik ook bepaalde zelfregulatie waarbij wij kunnen ondersteunen
.... maar dat is momenteel toch ook het beleid?
pi_106597200
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is gewoon probleem vooruitschuiven en het een ander op laten lossen.

Ik wil best de slowchat onder R&P SC verplaatsen en dat er dan een serieus topic overblijft, maar ik heb geen zin in kleuterleidster te spelen, dan vraag ik ook bepaalde zelfregulatie waarbij wij kunnen ondersteunen
Dan heb je gewoon over een paar maanden wel weer steeds dezelfde discussie, want heel eerlijk zolang dit topic al bestaat komt steeds diezelfde discussie.
  maandag 9 januari 2012 @ 12:48:11 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106597732
Vraag je niet om de relatieve haverklap om wat zelfregulatie, Re?
Ik denk dat als je dit probleem echt wil aanpakken, je er in eerste instantie smpelweg niet aan ontkomt om er als een broedkip bovenop te zitten. Desnoods op toerbeurt.
Nu geldt het recht van de 'sterkste' en dat druist imo tegen alles waar R&P voor staat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 januari 2012 @ 12:52:45 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106597851
Laten we zeggen dat ik daar nu weinig energie voor heb, er zitten ook andere blauwen in dat topic bijvoorbeeld.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 januari 2012 @ 12:57:18 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598001
Dat snap ik! Je bent ook niet de enige R&P mod. Misschien dat Crutch en Daniël deze taak even wat meer op zich kunnen nemen? Eventueel met hulp van andere mods die dit topic en haar users te uit en te na kennen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 januari 2012 @ 13:01:05 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106598115
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Probeer je maar eens in te mengen in een SC dat werkt gewoon niet, Er zitten meestal 5 users
die het zien als hun bezit de vaste kliek om het zo te noemen en die zijn nou echt niet bereid om hun ''topic'' op te geven.
Vette pech. Het is een forum, compleet openbaar, en als ze zo nodig hun eigen plekkie willen zetten ze zelf maar een eigen forum op. Mogen ze helemaal zelf bepalen wie er lid mag worden enzo. Als mensen op die manier een topic claimen dan hebben ze werkelijk waar niet door dat dat niet de bedoeling is van een publiek forum. Dat moet er dan maar, eventueel hardhandig, ingestampt worden.

quote:
Tenslotte moet jij wel in hun straatje passen, En laat ik zo stellen ik als voorbeeld pas niet in hun straatje. Boeit me eigenlijk niet maar om afgebrand te worden door bepaalde users pik ik eigenlijk ook weer niet en sommigen binnen de R&P zijn er wel op gebrand om hun SC te behouden zoals het isook niet gek want sommigen posten er schijnbaar al jaren alleen het noet eens opengebroken worden en tot die tijd blijf ik er ver van weg.
Het slaat gewoon nergens op dat je in wie dan ook z'n straatje moet passen. Er zijn een stel klieren die gewoon een kliekje willen behouden en deze met hand en tand verdedigen. Dit soort mensen moeten gewoon aangepakt worden.

quote:
En in de AVNZMG reeks heb ik een keer serieus geprobeerd om daar ontopic te zijn lange tijd terug en toen was het al flink offtopic en werd er niet of nauwelijks gereageerd ontopic en enkele dagen terug ben ik ook eens flink offtopic gegaan. Gewoon omdat het tegenwoordig toch een grote SC is. Wil best op een serieuze manier daar in het topic deelnemen alleen het gebeurt toch niet.
Ja, en dus moet er wat mij betreft ingegrepen worden. Je geeft hier weer wat het probleem is, maar ik lees geen oplossingen. Die is er wel: strakke moderatie.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:52 schreef Re het volgende:
Laten we zeggen dat ik daar nu weinig energie voor heb, er zitten ook andere blauwen in dat topic bijvoorbeeld.
Ik denk dat je een eind komt door gewoon met de andere blauwen een plan te trekken en de ergste types na correctie gewoon hard op de vingers te tikken. Zelfregulatie werkt niet. Ik heb het in de AVNZMG reeks ook geprobeerd een tijdje terug en daar werden mijn omperkingen, een paar uitzonderingen daargelaten, gewoon weggehoond met dat het nu gewoon een slowchat topic was. Jouw "live and let live" opmerking werd daar dus verdraaid naar een "alles mag" situatie, en dat lijkt me, gezien de situatie nu waarin er geen ruimte meer is voor het oorspronkelijke doel, compleet onwenselijk.

Niet dat ik verwacht dat je nu als een broedse kip op dat topic gaat zitten overigens, maar als je in de nabije toekomst wat meer tijd, energie en collega-moderators paraat hebt, zou het wat mij betreft een pre zijn als er wat aan de SC situatie gedaan werd.

quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:48 schreef Copycat het volgende:

Nu geldt het recht van de 'sterkste' en dat druist imo tegen alles waar R&P voor staat.
Dat inderdaad. Het is gewoon bizar dat een paar klojo's menen dat het 'normaal' is nieuwe mensen uit te sluiten buiten zo'n kliekje, bewust danwel onbewust. Als iemand zich geen "iedereen is welkom" houding aan kan meten dan heeft die persoon geen plaats in een slowchat topic. Door dat soort types hun gang te laten gaan zorg je dus dat er voor ieder groepje een slowchat topic gaat ontstaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106598129
Waarschijnlijk gaat het vanzelf wel weer beter on-topic nu de vakantie afgelopen is.
Denk ik. Een hoop mensen die er nu vooral hun tijd zaten te verdoen gaan weer minder posten en dan is het ook wat makkelijk alles een beetje bij te sturen.
pi_106598214
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Catbert het volgende:
Dat inderdaad. Het is gewoon bizar dat een paar klojo's menen dat het 'normaal' is nieuwe mensen uit te sluiten buiten zo'n kliekje, bewust danwel onbewust. Als iemand zich geen "iedereen is welkom" houding aan kan meten dan heeft die persoon geen plaats in een slowchat topic. Door dat soort types hun gang te laten gaan zorg je dus dat er voor ieder groepje een slowchat topic gaat ontstaan.
Goh, doet me denken aan de andere 'Singles' reeks :+
  maandag 9 januari 2012 @ 13:05:23 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106598232
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:04 schreef STING het volgende:
Goh, doet me denken aan de andere 'Singles' reeks :+
Ik heb het over alle topics waarin kliekjes en dus slowchat ontstaan en die dan vinden dat ze recht hebben op hun eigen topic voor hun eigen groepje mensen. Niet specifiek over de Singles of AVNZMG, ik vind dat de slowchat uit beide topics gewoon in de R&P slowchat moet.

quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Waarschijnlijk gaat het vanzelf wel weer beter on-topic nu de vakantie afgelopen is.
Denk ik. Een hoop mensen die er nu vooral hun tijd zaten te verdoen gaan weer minder posten en dan is het ook wat makkelijk alles een beetje bij te sturen.
Ja nou:

quote:
13s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Myraela het volgende:
Ik wil zo hard huilen, mijn projectgenootjes hebben een kei lelijke website ontworpen en ze is te koppig om mijn ontwerp te gebruiken. :') Shoot me.
quote:
17s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand sites voor goedkope hotels/vliegtickets. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet.
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn verslag maar eens opgestuurd. Ik vrees het commentaar nu al.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106598300
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja nou:

[..]

[..]

[..]

Daar reageert toch ook niemand op.
En verder herken ik dat buitensluiten niet echt.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:08:26 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106598314
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:05 schreef Catbert het volgende:

ik vind dat de slowchat uit beide topics gewoon in de R&P slowchat moet.
opzich wel ja. Maar dan is de vraag wat Fok met R&P heen wil. Gewoon 1 SC waarin iedereen zich maar moet kunnen vinden en anders maar op moet rotten. Of eventueel waar nodig een extra ( of 2 of 3) SC's waar iedereen zijn draai in kan vinden.
pi_106598396
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Catbert het volgende:

Het slaat gewoon nergens op dat je in wie dan ook z'n straatje moet passen. Er zijn een stel klieren die gewoon een kliekje willen behouden en deze met hand en tand verdedigen. Dit soort mensen moeten gewoon aangepakt worden.

Idd, keihard aanpakken!
  maandag 9 januari 2012 @ 13:11:29 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106598409
Vroeger was R&P gevrijwaard van sc. Juist om dit gekliek te voorkomen. Persoonlijk vind ik dat nog steeds de beste houding. Maar ik snap dat je nu niet meer naar een sc-loos R&P terug kan, maar het andere uiterste wat nu het geval is, moet je imo al helemaal niet willen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106598468
Frenkie weer aannemen en alles naar GC O+
  maandag 9 januari 2012 @ 13:13:55 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106598481
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
Daar reageert toch ook niemand op.
Dat is gewoon niet waar. Die vraag over vakanties werd op gereageerd.

quote:
En verder herken ik dat buitensluiten niet echt.
Dat gaat meer over het singles versus R&P SC verhaal. In AVNZMG is het probleem gewoon dat door de hoeveelheid SC de serieuze reacties ondergesneeuwd worden. Tenzij je constant in het topic zit is het niet bij te houden. Ik ga geen reactie van 4 alinea's schrijven als de kans bijna 100% dat het topic de 300 voorbij is voordat de persoon waar ik op reageer het gelezen heeft. Toen ik dit onlangs aankaartte werd er gezegd dat die persoon dan maar continue het topic moest volgen :')

Kennelijk is het voor sommige daar die 24/7 ongeveer aan het slowchatten zijn moeilijk te snappen dat er ook nog mensen zijn die bepaalde verplichtingen hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
opzich wel ja. Maar dan is de vraag wat Fok met R&P heen wil. Gewoon 1 SC waarin iedereen zich maar moet kunnen vinden en anders maar op moet rotten. Of eventueel waar nodig een extra ( of 2 of 3) SC's waar iedereen zijn draai in kan vinden.
Hoeveel slowchats heb je nodig voordat iedereen "z'n draai" kan vinden? Voor onvolwassen mensen die anderen uit gaan sluiten is volgens mij op heel Fok! geen plaats, laat staan op R&P waar toch mensen komen die het vaak wat lastiger hebben met hun zelfbeeld. Wat mij betreft dus 1 slowchat, en als mensen daar gaan lopen zeiken op anderen krijgen ze gewoon een tempban. Klaar.

quote:
11s.gif Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef Copycat het volgende:
Vroeger was R&P gevrijwaard van sc. Juist om dit gekliek te voorkomen. Persoonlijk vind ik dat nog steeds de beste houding.
Dat wist ik niet. M.i. nog beter. Als je offtopic wil neuzelen met een groepje kun je volgens mij gewoon een topic op ONZ openen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')