Oh ik heb maar een half minuutje gezien van zequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zeiden ze toen ook al dat ze naar het buitenland wilden toch?
"Vertelt Richard aan Weekend".quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Richard gaat een moeilijke tijd door. In zijn miljoenenbedrijf is ruzie ontstaan en de boer staat op het punt te vertrekken. "Mijn compagnon heeft een investeerder gevonden waar hij mee in onderhandeling gaat", vertelt Richard aan Weekend. "Diegene koopt mij uit, waarna mijn rol hier is uitgespeeld."
[..]
Telegraaf
Dat dus!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Leandra het volgende:
Mijn 2 cent: Het zit niet diep genoeg, want anders zou Richard wel met 150 koeien gaan boeren in de buurt van Annemiek.
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:34 schreef Leandra het volgende:
Mijn 2 cent: Het zit niet diep genoeg, want anders zou Richard wel met 150 koeien gaan boeren in de buurt van Annemiek.
Hij had op zijn minst zendtijd kunnen kopen bij Harryquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Silenus het volgende:
Je had een diepte-interview in het Financieel Dagblad verwacht?
Nee, maar wat in de Telegraaf staat is meestal niet waar. Die presteren het zelfs om interviews af te drukken terwijl ze de zogenaamd geinterviewde nooit gesproken hebben. Bij de Weekend is dat standaard.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Silenus het volgende:
Je had een diepte-interview in het Financieel Dagblad verwacht?
Leuk, wanneer komt dat op tv?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:39 schreef YogaLove het volgende:
Dycke (van Jos) heeft weer een tv moment: Nederland2 Melk&Honing.
5 boerinnen gaan elke week een streekgerecht bij elkaar eten.
Maarrr....
Dycke is toch helemaal geen boerin?
Dit was de eerste aflevering:quote:
Hopelijk ging hij dan wel voor het jodelen de bergen uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus hij ging vreemd!
Misschien heeft hij Heidi stiekem gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |