Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër wasquote:Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef Terreros85 het volgende:
Sonja ja. Die was ik even vergeten.
En natuurlijk hopen op vrouwen zoals Neeltje, Marlies en Berber
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal bekende namen in dit topic. Wordt weer een feest
Anita met haar gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër was
Oh ja, Berbertje. Dat was niet zo slim van haar.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër was
En chronisch verstopte neus.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Anita met haar gebrek aan wenkbrauwen.
Niet zo slim van háár?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Oh ja, Berbertje. Dat was niet zo slim van haar.
Omg, yihaaaaaaaa nu weet ik het weer...Was hem vergetenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef Ooi86 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer klaar voor! BZV yihaaaaa!
Als vegetarische mocht ze niet op een boer schrijven die dieren houdt, maar had ze maar een bloemen boer moeten kiezenquote:
Like duh, echte liefde is toch puur op praktische zaken gebaseerdquote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als vegetarische mocht ze niet op een boer schrijven die dieren houdt, maar had ze maar een bloemen boer moeten kiezen
Juist, daarom zijn: Kroket of frikadel, gourmetten of steengrillen erg belangrijke vragen!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Like duh, echte liefde is toch puur op praktische zaken gebaseerd
boerderij?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef alors het volgende:
Mijn bron die in het agrarische zit had ook al geruchten vernomen dat er een boer van hier zou meedoen (dit is ook mijn Wietse bron)
Zuid-Friesland, maar wie of wat weet ik ook niet, ik heb hem niet meer gesproken. Hij had het volgens mij ook maar via via gehoord.quote:
Ja hequote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
zeg, ik mag toch hopen dat er wel eenboer
tussen zit dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |