Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër wasquote:Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef Terreros85 het volgende:
Sonja ja. Die was ik even vergeten.
En natuurlijk hopen op vrouwen zoals Neeltje, Marlies en Berber
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal bekende namen in dit topic. Wordt weer een feest
Anita met haar gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër was
Oh ja, Berbertje. Dat was niet zo slim van haar.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Berber die de grond in werd getrapt door huilebalk Frank omdat ze vegetariër was
En chronisch verstopte neus.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Anita met haar gebrek aan wenkbrauwen.
Niet zo slim van háár?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:20 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Oh ja, Berbertje. Dat was niet zo slim van haar.
Omg, yihaaaaaaaa nu weet ik het weer...Was hem vergetenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:28 schreef Ooi86 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer klaar voor! BZV yihaaaaa!
Als vegetarische mocht ze niet op een boer schrijven die dieren houdt, maar had ze maar een bloemen boer moeten kiezenquote:
Like duh, echte liefde is toch puur op praktische zaken gebaseerdquote:Op zondag 13 mei 2012 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als vegetarische mocht ze niet op een boer schrijven die dieren houdt, maar had ze maar een bloemen boer moeten kiezen
Juist, daarom zijn: Kroket of frikadel, gourmetten of steengrillen erg belangrijke vragen!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Like duh, echte liefde is toch puur op praktische zaken gebaseerd
quote:
boerderij?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef alors het volgende:
Mijn bron die in het agrarische zit had ook al geruchten vernomen dat er een boer van hier zou meedoen (dit is ook mijn Wietse bron)
Zuid-Friesland, maar wie of wat weet ik ook niet, ik heb hem niet meer gesproken. Hij had het volgens mij ook maar via via gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop