Ze is blij dat de rust weer is teruggekeerd op de boerderij.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Trouwens trouwens: hoe is het met dat mongolenwijf van dat laatste seizoen?
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Wees specifieker. Je bedoelt barbecue of gourmetten? Die schreef een kaartje dat ze 't prima naar d'r zin had. Oftewel: wil niks meer met Yvon te maken hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Hopelijk met Handige Harrie.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Ze schijnt het gezellig te hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Ze zit voor de buis met haar Tiramisuquote:
Ik vroeg 't me net af.quote:
Schreef naar een boerin omdat zijn vader dat zei. De brief was ook door de vader geschreven.quote:
Pijpbekkiequote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Agnes haar kaaklijn is wel breder dan die van hem!
Maar Pros is echt wat je noemt een hunk.quote:
Op verzoek van Pisces.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha in het volgende shot is die ketting verdwenen....![]()
![]()
Ik zat al te zoekenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha in het volgende shot is die ketting verdwenen....![]()
![]()
En weg schakelketting de regie vond het ook niets haha!!!! Vanaf de zijkant is hij leuker!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh bij daglicht heeft hij best een ingevallen bakkes... en die SCHAKELKETTING
Frank.quote:
wasda?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze zit voor de buis met haar Tiramisu
Dat kan je waarempel fatsoenlijker zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Mani89 het volgende:
Zoetsappige kotsmontages van bzv met bagger van blof
erg jammer, die had ik ook erg graag gezien!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
Geen baas Wietse met zijn blondine Neeltje?
Nee, dus nu maar zonder spoilers, ze zijn nog steeds samenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
Geen baas Wietse met zijn blondine Neeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop