Frustrerend he, ik snap er ook niets van. Genoeg aandacht en activiteiten gehad maar tot een relatie is het nooit gekomen. Snap niet helemaal waarom.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij ook aan dat programma gaan meedoen
Wel meisjes van 15 in badpak.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
Als je die boeren ziet bij boer zoekt vrouw.
Dan moet toch iedereen een relatie kunnen krijgen?
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).quote:
In badpak!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
Andere meisjes op je telefoon, wat een drama.
Dan kan ik meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Hebben die boeren ook wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen boer en ik heb sociale vaardigheden in tegenstelling tot de meeste.
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzichquote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je gewoon een fuckbuddy? Eentje waarbij je langs kunt komen als je zin hebt om te batsen en verder niks. (Of meerdere natuurlijk).
Jij bent best knap anders.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een relatie gehad. Dan kan iedereen het.
Dus kree had gezegd dat het een actrice wasquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
ik heb ook wel halfnaakte mannen op mijn telefoon. Ok, het zijn vaak wel acteurs, maar ach
Ik snap sowieso die drama nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus kree had gezegd dat het een actrice was
Als je niemand wil maar wel seks, dan ben je toch echt op jezelf aangewezen ben ik bang.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
Drama!quote:
Late reactie, maar vergeet niet dat ik niet drinkquote:Op zondag 8 januari 2012 20:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan sla je ook een paar biertjes achterover
Maar ik zou er wel voor gaan, boeie dat het niet het perfecte plaatje is
Oh sommige wel.quote:
Ik weet het, ik ken zequote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die had ik dus, maar geen behoefte aan een nieuwe opzich
O, loefje toch.quote:
Hehehe. Eerlijk zullen we alles delen, lieverd.quote:
Mijn ex was jaloers op ChipsZak.quote:
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinquote:
Ben ik erger dan zo'n boer?quote:
Is ook zo, maar ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar ik lees meer drama van kree dan van zijn vriendinHet zal zijn manier van posten wel zijn
Nou nog zoiets voor niet-agrariërsquote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Maar die lompheid spat er vanaf bij sommigen, die waren zonder dat programma nooit aan de vrouw gekomen.
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sommige wel.
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en toen.. Zak paprika chips gegeven?
Klinkt als mijquote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
It's complicatedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt dus sex, maar geen sex? Ik snap het niet.
Best ergquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen mocht ik niet meer alleen naar de fairs.
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of nietquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Trouwen hoef ik nou ook weer niet meteen
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen natquote:Op zondag 8 januari 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet meteen, maar stiekem is t wel een natte droom of niet
ja ik hoor dat jij fan bent van...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goedquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat iemand anders een profiel op een datingsite aanmaken en een date voor je regelen
als zelfs je dromen al in het water vallen..quote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
Als je natte dromen hebt moet je meer fappenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk nog nooit over trouwen nagedacht. Momenteel maken andere dingen mijn dromen nat
die foto's worden zo ook geroggeldquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dan wel met mijn foto's, anders loopt dat ook niet helemaal goed
quote:
Nogal. Vooral omdat ze wist dat ik zo monogaam ben als een man die monogaam is. En CZ helemaal geen interesse in mij had.quote:
Mmm mijn plan heeft toch wat nadelenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ik hoor dat jij fan bent van...
Huh??
Oh. En je bent gek op..
Eh??
En je kijkt graag naar...
???
'..' date loopt de deur uit
Een beetje?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja ok, sommige zijn echt wel "een beetje" apart.
Maar veel lijken me ook wel normaal, maar die wonen in een gehucht en komen niet in aanraking met leuke vrouwen.
Wie had het over water? Oké, genoeg zoquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als zelfs je dromen al in het water vallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |