Grappig.. de nieuw run geeft weer wat anders aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij kansloos, na maandag geven de meeste leden verzachting.
Van onzekerheid is in mijn ogen geen sprake.
Vraag me af of er in de nieuwe run weer grote verschillen zitten. De echte kou is nu weer verdwenenquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:37 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat het worden?
Flink verschil tussen GFS en ECWMF.
Wilde vragen waar je zit omdat ik zo nog even hier het dorp op wilde. Keek even uit het raam en.. Het komt hier nu ook opeens met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Frutsel het volgende:
Komt hier met bakken uit de lucht zeg
Regio Enschedequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wilde vragen waar je zit omdat ik zo nog even hier het dorp op wilde. Keek even uit het raam en.. Het komt hier nu ook opeens met bakken uit de lucht
bawsmode ONquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:23 schreef Wessell het volgende:
Ach fuck it ik draag mijn winter muts tot 21 maart winter of geen winter
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel op een doodshoofd, zou die horrorwinter dan toch komen?
Nu ben ik geen meteoroloog maar met die luchtdrukverdeling verwacht ik toch eerder een zachte west-zuid-westelijke stromingquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel op een doodshoofd, zou die horrorwinter dan toch komen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
Accuweather.. Verwachting voor februari:
[ afbeelding ]
Laat dat maar uitkomen...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
Na maandag inderdaad een zuidwestelijke stroming met temp. rond de +5.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu ben ik geen meteoroloog maar met die luchtdrukverdeling verwacht ik toch eerder een zachte west-zuid-westelijke stroming
Als dit uitkomt, dan loop ik in een korten broek 3 votbalvelden over (achter huis in de breete)quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:05 schreef Narasan het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat uitkomt ben ik blij dat ik in Lapland zit, misschien eindelijk mijn kourecord verbrekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als dit uitkomt, dan loop ik in een korten broek 3 votbalvelden over (achter huis in de breete)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |