Het is f***ing januari!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:53 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor. Nou niet meer. Ik wil nou echt geen kou meer
Ja, maar.. dat is jullie schuld hoor!quote:
Lol, whut?!quote:
Hier ook al, ik schrok er gewoon van! Kleed je je warm aan om even een rondje te gaan rennen, blijkt het gewoon lenteachtig warm te zijn. Wel lekker, zo'n zonnetje en hier en daar wat blauw.quote:
Maar toch komt er een beetje vorstquote:Op woensdag 11 januari 2012 02:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is 9 graden, om half drie 's nachts.
Er zit alleen maar een beetje nachtvorst in het vat op zondag, maandag en dinsdag.
En de de lange termijn is weer lente/herfst achtig:
80 % kans op overgang naar wisselvallig weer met weer oplopend temperaturen.
maar dit is op veel kortere termijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:43 schreef RiKe het volgende:
Eerst zien, dan geloven!
De winter is al zo vaak voorspelt en niet gekomen...
Het is ook al vaak voorgekomen dat het op korte termijn voorspeld werd en niet uit kwam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar dit is op veel kortere termijn
Bali hier, de-icing FTWquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef pullup het volgende:
Laat het nog even wachten dan, ik zit vanaf de 30e twee weekjes in Sevilla en dan gun ik jullie natuurlijk allemaal al die kou. Zo ben ik dan ook wel weer.
Kort? Anderhalve week en 80% onzekerheid... kan echt nog alle kanten op.. denk dat je rond zondag meer echte zekerheid hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kortere schattebout, niet kort, het enige wat kort is zit in jouw broekjequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kort? Anderhalve week en 80% onzekerheid... kan echt nog alle kanten op.. denk dat je rond zondag meer echte zekerheid hebt.
Size does matterquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kortere schattebout, niet kort, het enige wat kort is zit in jouw broekje
Inderdaad, ik ga vooralsnog uit van een winterprikje.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:10 schreef RiKe het volgende:
[..]
Het is ook al vaak voorgekomen dat het op korte termijn voorspeld werd en niet uit kwam.
Dus alsnog, eerst zien, dan geloven.
...wat opzich ook niet erg isquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga vooralsnog uit van een winterprikje.
Ik wil meer, veel meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...wat opzich ook niet erg is
Snap ik, ben zelf niet zo'n winterman maar dit is ook niks, vogeltjes die fluiten in januariquote:
helga kijkt eerst naar knmi/nos en weeronline.nl, als die alledrie min of meer hetzelfde zeggen durft zij ook d'r bek open te trekkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef Wessell het volgende:
Helga is ook tot bezinning gekomen
[ afbeelding ]
OMFG!quote:
Het gemiddelde is 0 graden.quote:
^^quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 0 graden.
De oper als een extreme waarde, dat is weinig geloofwaardig.
edit: en ook nog voor Noord-Oost Nederland, zie ik nu. Dat betekent dat De Bilt nog steeds -gemiddeld- voor nul Hellmannpunten gaat!
Net als die storm die 3 dagen van te voren voorspeld was en niet kwam ? (of jah, die kwam wel, maar niet bij ons)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |