Kun je me een linkje naar dat ISU-reglement geven?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bullshit, dan ken je de regels gewoon niet. Ook op het lange rechte stuk mag je niet aan de binnenkant over de lijn heen, punt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je me een linkje naar dat ISU-reglement geven?
En de uitzondering is alleen deze:quote:3. If a Competitor has one full skate outside the designated competition lane on the finishing straight, thus completely crossing the line to the other lane or the warm-up lane, the Competitor will be disqualified, except for situations described in paragraph 4 below.
quote:4. If a Competitor cannot keep within the inner lane in the curve or when entering the finishing straight and therefore crosses the line to the outer lane, the Competitor must immediately return to the inner lane. If the Competitor does not immediately return to the inner lane, this will result in a disqualification even if there is no interference with the Competitor in the outer lane.
http://www.knsb.nl/bond/f(...)baan-2010-171010.pdfquote:Op zondag 8 januari 2012 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je me een linkje naar dat ISU-reglement geven?
quote:Het overschrijden van de lijnen op het rechte eind van de finish
3 Als een deelnemer een volledige schaats buiten de aangegeven wedstrijdbaan op het
rechte eind van de finish heeft, en aldus de lijn naar de andere wedstrijdbaan of de
inrijbaan doorkruist, dan zal de deelnemer worden gediskwalificeerd, behalve voor
situaties in onderstaand lid 4 beschreven.
WOH in Heerenveen op 5.000 meter bij World Cup finalequote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
http://www.knsb.nl/bond/f(...)baan-2010-171010.pdf
Artikel 256, lid 3:
[..]
Ben je stiekem Noors?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Bokko een blokje had geraakt, dan waren de reacties wsl anders geweest...
Wel mee eens, ze moeten consequent zijn, hiermee zorg je altijd voor discussie..slecht hoor!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Bokko een blokje had geraakt, dan waren de reacties wsl anders geweest...
ja idd net of er mensen zijn die schaatsen volgen met de laptop op schootquote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja dahaag Mart, ik ga echt m'n computer niet aanzetten
Op de laptop/ipad staat fok alquote:Op zondag 8 januari 2012 17:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ja idd net of er mensen zijn die schaatsen volgen met de laptop op schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |