Dit was niet opzettelijk, hoe de sprinters finishte met de kickfinish, dat is dus opzettelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet opzettelijk? Jij wou beweren dat hij rechtop ging staan omdat hij bijna viel zeker
Nogmaals, zoals ik al eerder al, ik heb meerdere schaatsers meerdere malen aan de binnenkant over lijn zien gaan. En je mag 1 keer de middenlijn overschrijden aan de buitenkant, niet aan de binnenkant.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je mag geloof ik 1 keer de middenlijn overschrijden...als je de intentie hebt om weer terug te gaan, is er niets aan de hand...
Denk het niet, als die natte wind met peroxidehaar ons moet redden....ga ik vast in mijn bunker liggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Wopke zal de jury wel even 'gesproken' hebben.
Je snijdt dan niet af...dat doe je pas als je een blokje aan de binnenkant raakt. Daarom snap ik ook niet dat Blokhuizen niet is gediskwalificeerd...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, zoals ik al eerder al, ik heb meerdere schaatsers meerdere malen aan de binnenkant over lijn zien gaan. En je mag 1 keer de middenlijn overschrijden aan de buitenkant, niet aan de binnenkant.
Dat is niet waar. De blokjes liggen aan de binnekant van de lijn. Op het moment dat je ze raakt ben je dus helemaal over de lijn geweest.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je snijdt dan niet af...dat doe je pas als je een blokje aan de binnenkant raakt. Daarom snap ik ook niet dat Blokhuizen niet is gediskwalificeerd...
De blokjes liggen aan de buitenkant van de lijn. Als je een blokje raakt, dan heb je dus de lijn overschreden en de bocht afgesneden...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:27 schreef Steffie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De blokjes liggen aan de binnekant van de lijn. Op het moment dat je ze raakt ben je dus helemaal over de lijn geweest.
Ook dat is niet waar, want als je goed in de herhaling kijkt, zie je dat de blokjes tegen de lijn aanliggen. Als je zo'n blokje dus aanraakt, hoef je helemaal niet over de lijn te zijn gegaan. En dat leek bij Blokhuijsen ook zeker niet het geval.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je snijdt dan niet af...dat doe je pas als je een blokje aan de binnenkant raakt. Daarom snap ik ook niet dat Blokhuizen niet is gediskwalificeerd...
Fout, want hij gaat er voortaan op letten, zegt 'iequote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef TheGOAT het volgende:
in 2014 in Soji wint hij in een WR de 10 km, en dan komt hij juichend over de finish als vandaag en wordt hij DQ, en heeft hij nog steeds die medaille niet
Klopt, maar als er dus al verscheidene situaties dit weekend geen diskwalificatie hebben opgeleverd zou het bizar zijn als dat bij deze wel zou gebeuren.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Steffie het volgende:
Die blokjes liggen sinds vorig seizoen echt wel naast de lijn en niet meer op de lijn. Juist om deze discussie te voorkomen. Als je er een raakt hoor je gediskwalificeerd te worden. Hoe dan ook.
Jup, waarom zouden ze er anders nog liggen?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:30 schreef Steffie het volgende:
Die blokjes liggen sinds vorig seizoen echt wel naast de lijn en niet meer op de lijn. Juist om deze discussie te voorkomen. Als je er een raakt hoor je gediskwalificeerd te worden. Hoe dan ook.
Yuskov raakte die pion aan de buitenkant van de baan; hij sneed de bocht dus niet af...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Klopt, maar als er dus al verscheidene situaties dit weekend geen diskwalificatie hebben opgeleverd zou het bizar zijn als dat bij deze wel zou gebeuren.
Er werd wel vaak over de lijn aan de binnenkant (dus het onderscheid tussen de trainingsbaan en de binnenbaan) geschaatst en ook dat is niet toegestaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yuskov raakte die pion aan de buitenkant van de baan; hij sneed de bocht dus niet af...
Je snijdt pas af als je de lijn in de bocht overschrijdt...quote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Er werd wel vaak over de lijn aan de binnenkant (dus het onderscheid tussen de trainingsbaan en de binnenbaan) geschaatst en ook dat is niet toegestaan.
Het gaat niet om afsnijden of niet. Je mag sinds een paar jaar ook niet meer de lijn overschrijden tussen beide schaatsbanen. Dus ook als je uit de binnenbocht komt en uitwaaiert (wat dus geen afsnijden is) kun je worden gediskwalificeerd. Los van of je de ander hindert, want dan wordt je natuurlijk sowieso gediskwalificeerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je snijdt pas af als je de lijn in de bocht overschrijdt...
Bullshit, dan ken je de regels gewoon niet. Ook op het lange rechte stuk mag je niet aan de binnenkant over de lijn heen, punt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je snijdt pas af als je de lijn in de bocht overschrijdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |