abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2012 @ 20:49:19 #51
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_106575862
:D
Géén kloon van tvlxd!
pi_106578882
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 8 januari 2012 @ 22:00:08 #53
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_106580398
quote:
Fantastisch ook de reacties bij de toeschouwers. :P
Géén kloon van tvlxd!
pi_106580601
@ Bokko ; belangrijke mensen komen altijd later :P
Only the strong survive
pi_106581595
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 8 januari 2012 @ 22:21:04 #56
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_106581754
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:18 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Sven heeft het naar zijn zin
pi_106582393
Groot gelijk, hij is zo gegroeid tijdens zijn ziekteperiode. Toen hij z'n race liet lopen een paar weken geleden vond ik dat grote, grote klasse. Een 'jonge' Sven had dat nooit gekund, die had zich helemaal doodgereden om beter te kunnen eindigen. Nu keek hij verder en wist hij dat hij niet moest forceren en dat het nog veel beter zou worden. Zoals ik al zei, 'it's not about the result, it's about the journey'. De ontwikkeling die hij doorgemaakt heeft de afgelopen 2 jaar is fantastisch, en dat vind hij zelf ook volgens mij, hij lacht meer dan ooit en lijkt veel minder gestresst. Een groot sportman, maar een veel groter mens geworden. Een diepe, hele diepe buiging.
Only the strong survive
  zondag 8 januari 2012 @ 22:31:51 #58
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_106582425
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:31 schreef TheGOAT het volgende:
Groot gelijk, hij is zo gegroeid tijdens zijn ziekteperiode. Toen hij z'n race liet lopen een paar weken geleden vond ik dat grote, grote klasse. Een 'jonge' Sven had dat nooit gekund, die had zich helemaal doodgereden om beter te kunnen eindigen. Nu keek hij verder en wist hij dat hij niet moest forceren en dat het nog veel beter zou worden. Zoals ik al zei, 'it's not about the result, it's about the journey'. De ontwikkeling die hij doorgemaakt heeft de afgelopen 2 jaar is fantastisch, en dat vind hij zelf ook volgens mij, hij lacht meer dan ooit en lijkt veel minder gestresst. Een groot sportman, maar een veel groter mens geworden. Een diepe, hele diepe buiging.
_O_
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_106583026
Ik neem aan dat er hier vast ook wel wat die-hard sporters zitten, en het is zo ontzettend moeilijk om tijdens je revalidatie niet te diep te gaan. Bedenk je dan eens dat je;

1) 1,5 jaar niet gedaan hebt wat je het allerliefste doet
2) omdat je een vage, moeilijke blessure had, die veel onzekerheid met zich meebracht en waarvan je nog steeds niet weet hoe het gaat
3) met overmacht de beste sporter in je categorie was, en hard op weg de beste ooit te worden
4) het allemaal goed lijkt te gaan
5) je nooit verliest, er een hekel aan hebt, en je altijd tot het gaatje gaat, dieper dan wie dan ook

Als je op dat moment op de rem kan trappen en 'the big picture' kan zien, ben je voor mij al zo'n ontzettend kampioen. Ik heb zelf al veel shit in m'n leven gezien en meegemaakt, en ik kreeg vanmiddag tijdens de race tranen in m'n ogen. Hoe het voor de rest ook met Kramer zal gaan, deze afgelopen 2 jaar kan hij in z'n zak steken en de rest van z'n leven gebruiken. Hij heeft zoveel zelfkennis opgedaan, en ik denk dat hij daarom alleen nog maar beter zal worden als schaatser. Hij geniet meer van het leven, hij relativeert meer en is blijer dan ooit. Ik herken heel veel in zijn drive en zijn gedrag en wat dan nog meer (hij in z'n sport, ik in m'n studie/werk/prive etc. en vind het grote, grote klasse wat hij gedaan heeft. Kramer was altijd al een favoriete sporter van me, maar hiermee zal hij altijd in m'n hart blijven O+ (no homo)
Only the strong survive
pi_106589384
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 januari 2012 @ 02:48:13 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106590272
Ireen wordt gewoon weer wereldkampioen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 9 januari 2012 @ 23:26:36 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_106625249
quote:
HegeBokko Hege Bøkko
Home sweet home for some days :) Lanzarote on friday!! Can't wait to get some sun on my body and train hard :)
*opent cheaptickets.nl
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_106628051
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:03:12 #64
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_106631896
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:26 schreef Szura het volgende:

[..]

*opent cheaptickets.nl
:D
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_106632003
quote:
_O-
omg lol :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')