quote:What body?
sedan/saloon
How long?
4831 mm
How heavy?
1683 kg
What size engine?
2 litre
1998 cc
How many cylinders?
4, Inline
How much power?
273.8 PS / 270 bhp / 201.3 kW @ 5300 rpm
How much torque?
400 Nm / 295 ft.lb / 40.8 kgm @ 2500-4000 rpm
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Daar ga je ook niet voor een weekendje heenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik zit vrijwel heel Februari in China,
een gerbadgete slOpel Insignia ... SD zal m prachtig vindenquote:
en AlsUDuwenInteresseert en FiascoInAutoTransportquote:Op zondag 8 januari 2012 13:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
slopel? Wauw die is leuk. Zoiets als Brik met Wielen en liever een ster in mijn ruit dan op mijn motorkap.
Idd, is in 95% van de gevallen not gonna happen; wij hebben ook wel wat van die figuren rondlopen, en die lopen er al jaaaarenquote:
Niet dus.. mooie bak, maar niks voor mijquote:Op zondag 8 januari 2012 13:33 schreef lipje het volgende:
[..]
een gerbadgete slOpel Insignia ... SD zal m prachtig vinden
Zo, de stand is 2-1, in het voordeel van de Alfa.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef Paladijn het volgende:
Lalfa's zijn anders heel betrouwbaar hoor: http://www.112fryslan.nl/Home?&action=show&newsid=7442
[ afbeelding ]
> VW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naais! Iig 2 five-O's aan strontquote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef Paladijn het volgende:
Lalfa's zijn anders heel betrouwbaar hoor: http://www.112fryslan.nl/Home?&action=show&newsid=7442
[ afbeelding ]
> VW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"PAS OP! auto in de sloot!!"quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Paladijn het volgende:
De zwaailichten op de politieauto in de sloot werken nog wel
Bijzondere verrichting.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:45 schreef Paladijn het volgende:
De zwaailichten op de politieauto in de sloot werken nog wel
Goede foto erbij.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef Paladijn het volgende:
Ah, fok heeft het ook al ontdekt![]()
Automobiliste ramt 2 politiewagens
Dat mag niet van Google, vieze plaatjes.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een foto van een sloot was passender.
Hahaha.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag niet van Google, vieze plaatjes.
in de sloot?quote:
jij mag ze niet?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:42 schreef Paladijn het volgende:
Die's nog een aardig eindje doorgereden
En Lip: ook een ruime week 'schoon'familiebezoekDe rest van de tijd zit ik op toeristische hotspots
Neem een foto mee van je auto.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:23 schreef Paladijn het volgende:
Jawel, je moet het meer zien in de trant van trouwen en met een goede familieDus ik moet wel een goede indruk achterlaten
Nee, want dat mag niemand weten maar ondertussen moeten we wel 300x op een dag horen hoe slecht de bougies wel niet zijn.quote:
http://www.ed.nl/algemeen(...)gische-ministers.ecequote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-vuurwerkverbod.html
Hoe lang laten we die groenlinks mongolen ons land en tradities nog naar de tering helpen?
Da's zakkenvullen van de regering, daar zijn we nu wel aan gewend. Wat die linkse honden nu weer aan het bekokstoven zijn is het wederom betuttelen van de nederlandse bevolking dmv weer één of andere louche poll onder de gesettlede homo-community die bang zijn van vuurwerk.. "het is leuk, dus laten we het eens verbieden"quote:Op zondag 8 januari 2012 17:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/algemeen(...)gische-ministers.ece
Het kan erger hoor. Nederland is zo slecht nog niet.
Hahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 17:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niemand weten maar ondertussen moeten we wel 300x op een dag horen hoe slecht de bougies wel niet zijn.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Apart kleurtje! Is het blauw of groen?
Denk ik.quote:
Kijk eens naar je usericon. Een handleiding om hem terug te vinden.quote:
Zelfde groen als de buitenkant (zoveel mogelijk dan met tweedehands kleurenquote:
als je m toch in zijn geheel overspuit waarom da niet gifkikkergroen?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfde groen als de buitenkant (zoveel mogelijk dan met tweedehands kleuren). Zie foto album voor hoe hij eerst van binnen was
jep tractor, max 25 en dergelijkequote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
Zonder kenteken? of is dat gangbaar?
en nog op b kenteken te krijgenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
Zonder kenteken? of is dat gangbaar?
niet te makkelijk maar als je zoekt met google images kun je ongeveer 50 vragen zo beantwoordenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]vraag 38 is de beste quizvraag ooit
maar vertel, je vond sommige dingente gemakkelijk?
ja, das de bedoeling toch ook? om diefotos op te zoeken, en danhet antwoord er bij?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef densmee het volgende:
[..]
niet te makkelijk maar als je zoekt met google images kun je ongeveer 50 vragen zo beantwoorden
Ding loopt dus wel gewoon fatsoenlijke snelheden? En is dat niet te zwaar voor B?quote:
ding loopt 90, wordt als c gekeurd en kan dan teruggekeurd worden met max totaal gew. 3500 kg \quote:Op zondag 8 januari 2012 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ding loopt dus wel gewoon fatsoenlijke snelheden? En is dat niet te zwaar voor B?
I know. de meeste mensen echter niet trouwensquote:Op zondag 8 januari 2012 23:59 schreef densmee het volgende:
http://www.google.nl/search?tbs=sbi:AMhZZiv0ySQqkZF6sfVK8PbhAzDPTr-BE1fnDkIVa0iS_1XKEiBSECv1SQ8JIyUGFbxfgF_1tgJrjEGtw3NlEhMWurLNlT04IRXR6gWfF_1wgSqf1ESweFCSSh_1_10RKXf1Xnn1vU_1pyhfY_1KYkqC5MZ5UUpyQAKphKHC4mqN0WLqZGO3tspTWDwgu-La05PlQY4_1IKwg-5ejxHnfFYrkzmxesLtsmUEUyo-wBhWb28rRTnQO36Yjc8TGlpghSuku5CMySs0C6LTgFrXjC21sxnCEt2CllZKA5th2-ZfKUwxvlmhugtZ5IUOlD46dXCvqoUyUrV7iCUAdHhZvGfLWv5zesY5p4_1pGohyeATA-lnWu_15rA6LmP0e6x0lE4JvVpH5okTxnOkS8wGhGbm_1scA_11s0mAl2hpnwnd6qB6_1QikK2LkiK6wq3gzWaMko6zOBGtgmu7JoMkHLLHKXeke14u2Acal1Kw6OzE01nSZQ88sTFxP5eWJz9Ep-Cdp0w_1mRkUzh4lUbS4i3FN2HPAwbOZFJMh7JR2oo_17qctdNN4Sa5Z60Mh7mJXjImJbJerUZg5eyjzE6jkBBdR0ZPxDJVJOOO3duw438xQQAK1E4kEAOzuO0VP6dzel5UMt6j3HiR1QZRkzMkw4QAjJWxfdAWl-oXoRXdJ-HgWidv6P27sYWQydgpG3151XgAG2fZ1eaz2Djd369lEyR0TKhu6WUNDFlzDvUUwOny-NFwzt85wmfP-JmQgeXhJq2icinGgk9WQkMW0GuIM-JKrBdJBJSZ9eJkGxcVBFBLSx2hgfB_16ZHnStkgmCnQEInlRaKo7Kypm3jEtCKYqjkR4SvfE3k-U1227U7zG04XB6HmvHBnrD5fGdCx3gBxSodBaXeo5uG-1dJqq68DWzv0_1-2UT7aam85SXPqcxAzPfINNHpLtBkYf6pIRsnRSW_1tWJB2_1L05UMW7_1MeAi9fxqXq0u_1Ps5x5ObnAA8t0zKqx2PDQBQJ-YnPKCnDYJbYrP8jr8_1RnruUPKFmR6LkZnXYLh3q0BLQ8KsHeVvFNRTVrSzWND6a9MFV9uu9TSIoXzd5Im1VTCoVUSzozP3Ulli8SyavrWeDi0B4PU-o-R_1rHGfPFGVK1uBukscmhBe4s6DNr13LvRNxwq4gaK5pNWyiPFP3C9iizSwJuxt9q39jnHagafrpkK5YQDtPfla6p2ti48muJsbKRvsRaC0S0QRFvWfe7BN5gYxbH8eChD6xT05EQG5Vv5SUNy_1L5D4lZPH36TWxZM60YB-wmbSoNiVAAZX4g27cdoThckmyz0VSfdhKpHiyWHu3_1DuAAzuRiG5lA&num=10&hl=nl&bih=764&biw=1440
dit bedoel ik
Dan mag je technisch gezien dus nog geen kist bier meer in de bak zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef densmee het volgende:
[..]
ding loopt 90, wordt als c gekeurd en kan dan teruggekeurd worden met max totaal gew. 3500 kg \
en lediggewicht 3300 kilo oid
ik was benieuwd of dit bekend wasquote:Op maandag 9 januari 2012 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
I know. de meeste mensen echter niet trouwens
jepquote:Op maandag 9 januari 2012 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan mag je technisch gezien dus nog geen kist bier meer in de bak zetten
Is het een voertuig of een landbouw ding? Want daar zijn ook andere regels voor toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:12 schreef densmee het volgende:
[..]
ik was benieuwd of dit bekend was
[..]
jep
het is een voertuig, en wel personenvervoer in verschillende legersquote:Op maandag 9 januari 2012 00:12 schreef invine het volgende:
[..]
Is het een voertuig of een landbouw ding? Want daar zijn ook andere regels voor toch?
That sucks; ga dan je C halen als je zo nodig zo'n mormel wilt besturen.quote:
officieel mag je geen krat bier achterin zetten inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
That sucks; ga dan je C halen als je zo nodig zo'n mormel wilt besturen.
Dan haal je blikkenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:14 schreef densmee het volgende:
[..]
officieel mag je geen krat bier achterin zetten inderdaad
Ah ok, maar je kan hem ook overzetten naar landbouw (als in een tractor) enige nadeel is dat je dan maar 45km/u mag en niet zomaar de openbare weg op.. of nouja dat denk ik, niet heel veel verstand van. (weleens gezien bij blik op de weg)quote:Op maandag 9 januari 2012 00:13 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een voertuig, en wel personenvervoer in verschillende legers
ach de eerste keer overbelading in kilo's valt wel mee hoor, en 3000 kilo op kenteken moet ook lukkenquote:Op maandag 9 januari 2012 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
jajaja, ik weet het; onofficieel gebeurt dat dus wel.. maar als je gesnaaid wordt ben je dik de sjaak natuurlijk
ja, maar buiten beeld van de pers.quote:
Heb nu alleen de binnenkant gelijk gemaakt aan de buitenkantquote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef lipje het volgende:
[..]
als je m toch in zijn geheel overspuit waarom da niet gifkikkergroen?
Sowieso gaan de boete's pas vanaf 10%, dus dan moet ie al 3850kg wegen. Wel even zorgen dat je zelf het echte gewicht weet, wat op kenteken (komt te) staat(n) klopt nooitquote:Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ach de eerste keer overbelading in kilo's valt wel mee hoor, en 3000 kilo op kenteken moet ook lukken
zie hier BE1918
https://ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx
http://www.unimog.nl/beta/tekoop_details.asp?id=10899
In de trein ook.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:31 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Het is weer druk op de weg, jammer genoeg.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een van mijn zebravinken is overleden in zijn slaap
Vanavond een slavink bij het diner?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een van mijn zebravinken is overleden in zijn slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
klopt, maar ook niet dat je verkoper 7 dagen na de afschrijving van je PP account nog steeds geen geld heeft ontvangenquote:
oh? Bij mij wordt het altijd per direct betaald, en daarna automatisch afgeschreven van mijn rekeningnummer of creditcard...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef Anne het volgende:
Nou. Ik gebruik Paypal dus ook niet meer voor betalingen via Ebay. Gewoon overboeken van banrekening naar bankrekening gaat tig keer sneller.
Bij mij niet. Eerst moet Paypal het geld hebben (is 3 januari) afgeboekt, dan nog moet het geverifieerd worden ofzo. En dan gaat het pas naar de verkoper. Er STOND dat het tot 6 januari zou duren, nu staat in mijn Paypal account dat het tot en met vandaag kan duren.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef L0we het volgende:
[..]
oh? Bij mij wordt het altijd per direct betaald, en daarna automatisch afgeschreven van mijn rekeningnummer of creditcard...
Mijn vorige keren inderdaad ook. Ik had nu toevallig mijn Paypal weer werkendquote:Op maandag 9 januari 2012 12:35 schreef Duvel het volgende:
Wat een gelul... De enige keer dat ik iets via e-bay heb gekocht, ging inderdaad gewoon via de bank!
Bij mij ook idd. Eerst krijgt de ontvanger zijn geld van paypal, daarna wordt het van mn rekening gehaald.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:34 schreef L0we het volgende:
[..]
oh? Bij mij wordt het altijd per direct betaald, en daarna automatisch afgeschreven van mijn rekeningnummer of creditcard...
Waarom knakken jouw armen?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef Anne het volgende:
Euwkeej. Mijn arm knakte net zo hard, dacht ik serieus dacht dat er een botje brak![]()
.
Normaal kan ik er wel tegen, maar deze was echt akelig.
Ehhh, precies weet ik niet. Maar iets met kraakbeenquote:
Kraakbeen is nog geen knakbeen.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehhh, precies weet ik niet. Maar iets met kraakbeen.
Lenige mensen hebben dit blijkbaar vaak (en volgens mij ben ik redelijk lenig).
Dus het heeft niks met mijn botten te maken btw.
Knoep, knak, whatever. Alsof je bot breekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kraakbeen is nog geen knakbeen.
Had/heb ik ook; niet grappig. Heb 1x 3dagen alleen maar soep kunnen eten omdat m'n mond niet open kon en ik moest wachten op de kaakfysiotherapeut (.......)quote:Op maandag 9 januari 2012 16:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik had het altijd met mijn onderkaak, dan kon 'ie maar een klein beetje open en dan kon ik 'm alleen met een flink harde knak verder openen om te eten. Erg vervelend.
Nu geen last meer van, vast uitgesleten,
3 dagen soep of de kaakfysio?quote:
Je zegt het zelf; je bent kennelijk lenig.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:07 schreef Anne het volgende:
Dat herken ik. Alleen dan andersom. Dat ik gaap, dat ie vastzit en ik door moet duwen om 'm dicht te krijgen. Dan zegt ie ook heel hard knoep.
Ik ben blij dat niet iedereen dat knoepen, kraken en knakken opvalt, anders zou iedereen denken dat er iets mis met me is
.
Drie dagen wagen? Wtfquote:Op maandag 9 januari 2012 16:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had/heb ik ook; niet grappig. Heb 1x 3dagen alleen maar soep kunnen eten omdat m'n mond niet open kon en ik moest wachten op de kaakfysiotherapeut (.......)
Weet ik veel, ik zie op websites (net als tendermaster/tandemasser) ook tig verschillende namen voor tyrips langskomen.quote:
Nope, maar daar kun je kiezen uit "faciliteit -> sauna", maar dan heb je nog steeds niet per se een privésauna, assiebegrijpwakbedoelquote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Paladijn het volgende:
Anne: www.landalvillaselect.nl al geprobeerd?
welke periode?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Anne het volgende:
Paladijn, hoe weet je dat?
En weet iemand een leuk huisje ofzo, met een sauna, in Nederland, België of Duitsland oid. Ik google me suf, maar het meerendeel is meteen voor 6+ personen (of niet betaalbaar > ik ga geen 700-800 euro neerleggen voor een weekje met zijn tweetjes).
Weet ik nog nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
welke periode?
(roompot Bad Bentheim, of roompot Katjeskelder)
vakantie kan je inplannen, en last minutes kunnen erg goedkoop zijn bij Roompot.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. Ligt aan ons werk enzo
.
Ik ben nu gewoon opties aan het zoeken en kijk tegen die tijd (of wanneer we weten wanneer we vakantie hebben) wel of het vrij is.
Ow, dat sowieso.. tenminste.. ik krijg waarschijnlijk toch geen vrij met schoolvakanties, want dan krijgen de mensen met kinderen uiteraard voorrangquote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef lipje het volgende:
succes met zoeken. Kies als het even kan buiten de schoolvakanties en je hebt een mooie prijs voor een leuk weekendje/midweekje weg. Misschien is een midweek interessanter.. is nog voordeliger, als je dan toch een paar daagjes vrij neemt.
Het is kabelbindertjes. Want Tie-rap is een merkquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Na zoveel varianten ben ik ook vergeten hoe je tie-wraps moet typen
Ik hoop voor jou dat je nooit op zo'n manier genaaid wordtquote:Op maandag 9 januari 2012 23:15 schreef 2cv het volgende:
Voor kinderen hoef je niet te overtuigen. Gewoon de pil vergeten ofzo.
edit: laat maarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je nooit op zo'n manier genaaid wordt
Maar niet waar je ongestoord kunt neuken... Al lijkt een sauna me niet de meest ideale plek....!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:00 schreef Freezer het volgende:
Bakje T....... (aangezien we toch aan de alternatieve spelling zitten)....
Vanwaar de privé sauna? Er zijn toch genoeg sauna complexen waar je een dagje kan slijten?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar niet waar je ongestoord kunt neuken... Al lijkt een sauna me niet de meest ideale plek....!
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om tegen bejaarden aan te zitten kijken.
Ja, die heb je niet zo snel in een huisjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:10 schreef blup het volgende:
Na de sauna hoor je in een dompelbad te gaan.
Wel een goeie koude douche natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef Anne het volgende:
En sowieso, weet je hoe lekker het is om de sauna in te duiken, te douchen en daarna gelijk je bed in te kunnen.
Ik doe 't altijd wel, aftellen en erin springen. (of touwtje trekken als het een emmer is)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die heb je niet zo snel in een huisje. En ik ben niet gek
.
Ik denk dat cabrioger een beetje zenuwachtig wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
He Cabrioger je mag wel meer dan 5 woorden per post doen hoor, daar krijg je geen ban voor.
Auw. Dan kan ik me voorstellen dat ie niet zo blij is nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:01 schreef Anne het volgende:
Een navelbreuk, als ik het goed heb begrepen.
"Een enkele keer kan het voorkomen dat een breuk bekneld raakt. Dat gaat gepaard met veel pijn. Een spoedoperatie is dan nodig."
Idd, nu wil ik hier helemaal niet meer posten.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, nu wil ik hier helemaal niet meer posten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Voor hen die in ziekenhuizen verblijven: sterkte
Pff, ik ga wel weer lampies fiksen, zodat jullie veilig kunnen scheurenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, nu wil ik hier helemaal niet meer posten.
Onverlichte wegen ftw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pff, ik ga wel weer lampies fiksen, zodat jullie veilig kunnen scheuren
Je bent een toffe peer.quote:
Het kan ook een geoxideerde stekker zijn. Had ik ook. Toen heb ik de auto maar gesloopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zo, de hele voorverlichting is weer okee bij de AX. Van de week begon de koplamp rechts moeilijk te doen en vandaag deed ie het weer niet, dus even nieuw setje lampjes gehaald, we hebben een bak meer licht (geen doffe pitjes meer) en het doet het (voorlopig) weer.
Ik ook niet (voor het kind hoop ik het ook niet), maar het is wel gruwelijk makkelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je nooit op zo'n manier genaaid wordt
doe je goed, en nu op je stalen ros verder?quote:
Tot op het diff?quote:
en een snelle manier om je relatie om zeep te helpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook niet (voor het kind hoop ik het ook niet), maar het is wel gruwelijk makkelijk.
Gewoon de vorken/lepels van een verreiker er onder drukken en uit de blups tillen.quote:
nope fendt 930 ervoor en hij was er zo uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
doe je goed, en nu op je stalen ros verder?
Ik denk dat je dat inderdaad nog wel even moet verduidelijken voor 2cvquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef lipje het volgende:
[..]
en een snelle manier om je relatie om zeep te helpen
Neuh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat inderdaad nog wel even moet verduidelijken voor 2cv
Hoezo genaaid? Ze zijn een lening aangegaan en kunnen hem niet terugbetalen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Paladijn het volgende:
En niemand die het erover heeft hoe Hessing genaaid is door Louwman![]()
http://www.autoblog.nl/brekend-hessing-is-failliet#post-48130
De tering!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Anne het volgende:
Wat ik straks toch weer tegenkwam op de parkeerplaats van het ziekenhuis.
Een Nissan Patrol met echt minimaal 5 cm dik de modder erop. En dan ook echt óveral.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een ondermodderaar die net boven is gekomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Anne het volgende:
Wat ik straks toch weer tegenkwam op de parkeerplaats van het ziekenhuis.
Een Nissan Patrol met echt minimaal 5 cm dik de modder erop. En dan ook echt óveral.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt Louwman ook helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo genaaid? Ze zijn een lening aangegaan en kunnen hem niet terugbetalen.
Het zijn nu niet echt concurrenten van elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat komt Louwman ook helemaal niet verkeerd uit
Hij heeft best wel auwaquote:
Louwman is nu wel vrij daar in te stappen en heeft als de berichtgeving klopt interesse in de vissekom aan de A2.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het zijn nu niet echt concurrenten van elkaar denk ik.
OK... hij moet wel blijven? Is open gemaakt en zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft best wel auwa. Kwam een anderhalf uur geleden ongeveer van de operatie terug.
Maar hij krijgt voor de nacht geloof ik een goed slaapmiddel toegediend, dus ik hoop ook dat ie daardoor lekker zal slapen, want dat is altijd een crime. Met pijn 'moeten' slapen.
Ja en jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK... hij moet wel blijven? Is open gemaakt en zo?
Het is een kerk ja, gewijd aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucia_van_Syracusequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand trouwens welk gebouw dit is?
http://maps.google.com/ma(...)neto,+Italy&t=h&z=20
Ik vermoed dat het een kerk is, maar googol maps helpt me niet echt verder
de vierkante of de ronde toren?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand trouwens welk gebouw dit is?
http://maps.google.com/ma(...)neto,+Italy&t=h&z=20
Ik vermoed dat het een kerk is, maar googol maps helpt me niet echt verder
Hoe vind je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een kerk ja, gewijd aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucia_van_Syracuse
Klopt ja, http://en.wikipedia.org/wiki/San_Geremiaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe vind je dat?
Ik vond dat het "La chiesa di San Geremia" is.
Ah! Duidelijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt ja, http://en.wikipedia.org/wiki/San_Geremia
Oh ja, dat kan ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef Anne het volgende:
En ik vond dat aan de tekst op de kerk, boven de deur.
We liepen er enigszins toevallig langs door verkeerd te lopenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook!Ik ben twee keer in Venetië geweest, maar niet bij deze kerk volgens mij.
De eerste keer was een dagje met vriendin heen en weer vanaf het Gardameer, de tweede keer was voor m'n werk een jaar of wat geleden. Totaal andere setting dus. Maar ik zou, ook met vriendin, nog wel een keer willen. Zeker als je buiten de toeristenstroom komt heb je mooie achterafstraatjes met een leuke sfeer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
We liepen er enigszins toevallig langs door verkeerd te lopenAan het eind van dat steegje kon je half het water in, dus daar hebben we nog wat meer foto's geschoten.
Vond je het leuk voor een tweede keer trouwens? Ik had het na 3 uur rondwandelen wel gezien eigenlijk... alle winkeltjes en veel gebouwen hebben dan een nogal hoog deja-vu gehalte.
= geen provincie Utereg, Brabant of Gelderland, dus daar kom ik nietquote:
Ziet er uit als hoogmoed; tis geen trekkerquote:
Gaat hij zijn rechterhand eruit gooien denk je? of andersom?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:20 schreef lipje het volgende:
[..]
en een snelle manier om je relatie om zeep te helpen
Zien er niet slecht uit voor bougies met een tonnetje of anderhalf eropquote:
ik zit een bammetje te eten...quote:
Mogguh, SD hoeft nu geen bammetjes, de laatste ging er om een uur of 3 in, en koffie wordt hem ook niet, moet zo gaan maffenquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zit een bammetje te eten...
en nu
* lipje tapt er eentje voor SD
edit:
Audi Quattro Coupé
Misschien toch tijd voor de rest van de beurt? Brandstof- Olie- en luchtfilter..... verse olie... enz?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij loopt de auto nog steeds niet 100% mar wel beter. Kan iig de 120km/u weer halen.
Geen zin om terug te lezen, maar sup met je auto?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij loopt de auto nog steeds niet 100% mar wel beter. Kan iig de 120km/u weer halen.
Dat is nu allemaal goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:27 schreef Freezer het volgende:
[..]
Misschien toch tijd voor de rest van de beurt? Brandstof- Olie- en luchtfilter..... verse olie... enz?
Nou kijk maar eens naar mijn foto van 2 pagina's terug, da's de moeite wel waardquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, maar sup met je auto?
Tsja, dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is nu allemaal goed.
[..]
Nou kijk maar eens naar mijn foto van 2 pagina's terug, da's de moeite wel waardhij liep slecht en nu beter. Maargoed ik ga vanavond op de terugweg gewoon normaal rijden.
De vorige eigenaar heeft dit een half jaar geleden vervangen, filter en olie. Maar ik loop er zo even heen om te peilen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef Freezer het volgende:
Weet je ook wanneer ze voor de laatste keer zijn vervangen? Kan ook gewoon erg oud zijn.... >100K km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |