quote:Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef marcodej het volgende:
"Oh, dat weet ik niet."
Tot zover het, volgens Snoeks, historische besef van Kramer.
je zag de val ook niet, ze gleed opeens het beeld in...quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef komrad het volgende:
Gemist, zat naar de finale van de Tour de Ski te kijken.
ze hebben geen beelden volgens mij..quote:Op zondag 8 januari 2012 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben nog geen herhaling laten zien...
Heeft volgens mij met het aantal startplaatsen te maken.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom moet je eigenlijk uitrijden? Als ik dan toch onderuitgegaan was wou ik er ook meteen een half uur over doen, zodat dat voortaan niet weer moet.
nu wel weerquote:Op zondag 8 januari 2012 13:12 schreef alors het volgende:
BREKEND! Hij zei Annouk van der Weijden,, en geen juf
Ik denk dat je dat nog vies zou tegenvallen. Ik weet niet hoe goed je nu al kan schaatsen?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die rondjes 40 vind ik altijd rustgevend, zo van 'als ik heel goed zou trainen zou ik ook een keer een rondje met ze mee kunnen rijden' .
Dat is wel heel optimistisch...als ik pootje over probeer te doen, dan struikel ik al over mijn eigen benen.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die rondjes 40 vind ik altijd rustgevend, zo van 'als ik heel goed zou trainen zou ik ook een keer een rondje met ze mee kunnen rijden' .
Hege ook, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch...als ik pootje over probeer te doen, dan struikel ik al over mijn eigen benen.
Nou, best aardig valt tegen... maar ik kan een 500 meter binnen een minuut rijden, en dit jaar ben ik na een paar jaar weer begonnen met schaatsen dus volgend jaar moet 55 seconden mogelijk zijn, en dan moet je al een rondje 41-42 rijden en voor je het weet kan je een rondje 5km op de buitenbaan meesprinten.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:32 schreef komrad het volgende:
volgens mij kan Baboon best aardig schaatsen (graaft in geheugen van oude topics)
volgens mij is het ingeloot worden voor de tocht een minimaal net zo'n grote uitdagingquote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, best aardig valt tegen... maar ik kan een 500 meter binnen een minuut rijden, en dit jaar ben ik na een paar jaar weer begonnen met schaatsen dus volgend jaar moet 55 seconden mogelijk zijn, en dan moet je al een rondje 41-42 rijden en voor je het weet kan je een rondje 5km op de buitenbaan meesprinten.
(maar nee, ik ben me bewust dat het niks voorstelt, als ik er ooit maar de elfstedentocht mee kan rijden)
De kans is tegenwoordig 1 op 2, en iedereen die zich na '86 heeft aangemeld is om het jaar ingeloot. Volgend jaar zou ik dus mogen starten (en dit jaar komt er toch geen tocht meer)quote:Op zondag 8 januari 2012 13:37 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij is het ingeloot worden voor de tocht een minimaal net zo'n grote uitdaging
Normaal gesproken wel toch? Viel mij ook gelijk ook, met dat rare gebrabbelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Sablikova geen Duits spreekt...
Normaal wel, ik vind haar Duits altijd wel schattigquote:Op zondag 8 januari 2012 13:51 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel toch? Viel mij ook gelijk ook, met dat rare gebrabbel
En dan zijn wij helemaal stuk en zij hebben al 3/4km gehadquote:Op zondag 8 januari 2012 13:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, best aardig valt tegen... maar ik kan een 500 meter binnen een minuut rijden, en dit jaar ben ik na een paar jaar weer begonnen met schaatsen dus volgend jaar moet 55 seconden mogelijk zijn, en dan moet je al een rondje 41-42 rijden en voor je het weet kan je een rondje 5km op de buitenbaan meesprinten.
(maar nee, ik ben me bewust dat het niks voorstelt, als ik er ooit maar de elfstedentocht mee kan rijden)
Hoe zat het plaatsen ook al weer?quote:Op zondag 8 januari 2012 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
De Vries plaatst zich dus voor het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |