hahaha, zou wat zijn jaquote:Op zondag 8 januari 2012 17:35 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Als die poppen inderdaad zo groot zijn, dan kan het nog wel dat hij langer uitvalt... Haha dan moeten we ruilen.
Wel mooie jurk trouwens. Jane Norman kleding <3 Ik kan het alleen vaak niet betalen als armlastige student.quote:
Ah, nice. Nooit overwogen het zelf te leren? Ik wil het best leren, maar zou niet weten waar te beginnen... Misschien eens op zoek naar een cursus.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een hele lieve en handige schoonmoeder met een naaimachine, met mijn lenget maak ik daar regelmatig gebruik van.
Jawel, en ook geprobeerd, zelfs eens een verkleedjurkje voor mijn oudste dochter gemaakt maar ik heb er het geduld niet voor.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ah, nice. Nooit overwogen het zelf te leren? Ik wil het best leren, maar zou niet weten waar te beginnen... Misschien eens op zoek naar een cursus.
Oh handigquote:Op zondag 8 januari 2012 17:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, zou wat zijn ja
Maar ik heb ook een hele lieve en handige schoonmoeder met een naaimachine, met mijn lenget maak ik daar regelmatig gebruik van.
pics pics pics pics pics pics pics pics picsquote:Hij is alleen dermate kort dat als ik buk, mijn kont er half uitvalt.
Wij kunnen dat ook pas sinds kort, ik kan niet zeggen dat ik daar ondankbaar voor ben.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:37 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wel mooie jurk trouwens. Jane Norman kleding <3 Ik kan het alleen vaak niet betalen als armlastige student.
He, jij wil een nepvrouw zijn, deal with it!quote:
Ziet er prachtig uit!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
deze
Heb binnenkort een soort van verlaat nieuwjaarsfeestje.
http://www.vd.nl/dames/ju(...)lister&from=overview
hoop alleen dat hij niet te lang is.
Ja, dat is naar. Ik heb ook meerdere keren een poging gedaan tot breien, maar als het dan tot een trui komt word ik helemaal gek. Dat lukt me echt niet uit een boekjequote:Op zondag 8 januari 2012 17:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jawel, en ook geprobeerd, zelfs eens een verkleedjurkje voor mijn oudste dochter gemaakt maar ik heb er het geduld niet voor.
Nice. Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wij kunnen dat ook pas sinds kort, ik kan niet zeggen dat ik daar ondankbaar voor ben.
Je kan het bij de plaatselijke turken atelier ook vaak voor een paar euro laten doen. Als ze iets goed kunnen naast lekker eten maken is dat het wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, zou wat zijn ja
Mijn vader past mijn paardrijbroek, alleen aan de voorkant is te weinig ruimte voor zn ballen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:57 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja serieus. Mijn broek was een keer kapot gegaan bij hem thuis, en omdat het winter was was het niet zo handig om hem gewoon aan te houden, want fucking koud. Toen heeft hij me een broek van hem gegeven en die was me bijna te strak
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader past mijn paardrijbroek, alleen aan de voorkant is te weinig ruimte voor zn ballen.
Heb het 1x laten doen en toen hebben ze het vernaggeldquote:Op zondag 8 januari 2012 17:44 schreef mrazura het volgende:
[..]
Je kan het bij de plaatselijke turken atelier ook vaak voor een paar euro laten doen. Als ze iets goed kunnen naast lekker eten maken is dat het wel.
Ik vraag me toch af hoe je dan op het idee komt om dat eens te gaan proberenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vader past mijn paardrijbroek, alleen aan de voorkant is te weinig ruimte voor zn ballen.
Omdat hij wilde paardrijden?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je dan op het idee komt om dat eens te gaan proberen.
In jouw broek?quote:
Ja hij heeft er zelf geen en met een normale broek krijg je heel gauw schuurplekken bij je knieën.quote:
Dat snap ik, maar waarom dan de broek van zijn dochterquote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij heeft er zelf geen en met een normale broek krijg je heel gauw schuurplekken bij je knieën.
Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dan de broek van zijn dochter
Haha, gewoonquote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.
Wel veel minder erg, en ik mag geen hakken dragen. Daar gaat je fantasie.quote:
Waarom mag jij geen hakken dragen?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wel veel minder erg, en ik mag geen hakken dragen. Daar gaat je fantasie.
Pakt ie je stringetjes ook als zijn onderbroeken in de was zitten?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.
D'r moeder wil lekkerder zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen hakken dragen? Van wie niet?
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pakt ie je stringetjes ook als zijn onderbroeken in de was zitten?
Ik heb een slecht been. Na een kwartier op hakken heb ik ongelooflijke pijn, en ondanks dat ik heel goed op hakken kan lopen ziet het er niet zo uit, dus ik krijg allemaal nare opmerkingen/lachende mensen. Heb hetzelfde als Lucille Werner! Alleen heeft zij het wel iets erger.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen hakken dragen?Van wie niet?
Aw..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:15 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb een slecht been. Na een kwartier op hakken heb ik ongelooflijke pijn, en ondanks dat ik heel goed op hakken kan lopen ziet het er niet zo uit, dus ik krijg allemaal nare opmerkingen/lachende mensen. Heb hetzelfde als Lucille Werner! Alleen heeft zij het wel iets erger.
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef classpc het volgende:
[..]
Aw..
Wat vervelend, hakken zijn juist zo mooi.
Vrouwen op kisten is ook mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepen
De hoeveelheid van mijn outfits die zijn verneukt doordat ik sneakers/kisten/speciale schoenen moest dragen is niet normaal. Ik kan ook geen lage schoenen aan, dus ook geen ballerina's etc. Bah. Sneakers mag ik trouwens niet eens dragen
Ach doe gewoon hakken aan, ik draag je wel, heb je ook geen last van pijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepen
De hoeveelheid van mijn outfits die zijn verneukt doordat ik sneakers/kisten/speciale schoenen moest dragen is niet normaal. Ik kan ook geen lage schoenen aan, dus ook geen ballerina's etc. Bah. Sneakers mag ik trouwens niet eens dragen
Klopt, kan heel mooi zijn, maar past niet bij mijn kledingstijl. Was vroeger wel dikke punker, maar nu juist heel vrouwelijk en fijn qua kleding.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach doe gewoon hakken aan, ik draag je wel, heb je ook geen last van pijn.
Dankjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |