Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom dan de broek van zijn dochter
Haha, gewoonquote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.
Wel veel minder erg, en ik mag geen hakken dragen. Daar gaat je fantasie.quote:
Waarom mag jij geen hakken dragen?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:12 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wel veel minder erg, en ik mag geen hakken dragen. Daar gaat je fantasie.
Pakt ie je stringetjes ook als zijn onderbroeken in de was zitten?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van wie anders? Verder rijdt er thuis niemand paard. En als een broek van mij past (heb er toch zat) hoeft hij er ook niet zelf een te kopen voor die 2x per jaar dat hij ook eens rijdt.
D'r moeder wil lekkerder zijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen hakken dragen? Van wie niet?
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pakt ie je stringetjes ook als zijn onderbroeken in de was zitten?
Ik heb een slecht been. Na een kwartier op hakken heb ik ongelooflijke pijn, en ondanks dat ik heel goed op hakken kan lopen ziet het er niet zo uit, dus ik krijg allemaal nare opmerkingen/lachende mensen. Heb hetzelfde als Lucille Werner! Alleen heeft zij het wel iets erger.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom mag jij geen hakken dragen?Van wie niet?
Aw..quote:Op zondag 8 januari 2012 18:15 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik heb een slecht been. Na een kwartier op hakken heb ik ongelooflijke pijn, en ondanks dat ik heel goed op hakken kan lopen ziet het er niet zo uit, dus ik krijg allemaal nare opmerkingen/lachende mensen. Heb hetzelfde als Lucille Werner! Alleen heeft zij het wel iets erger.
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:16 schreef classpc het volgende:
[..]
Aw..
Wat vervelend, hakken zijn juist zo mooi.
Vrouwen op kisten is ook mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepen
De hoeveelheid van mijn outfits die zijn verneukt doordat ik sneakers/kisten/speciale schoenen moest dragen is niet normaal. Ik kan ook geen lage schoenen aan, dus ook geen ballerina's etc. Bah. Sneakers mag ik trouwens niet eens dragen
Ach doe gewoon hakken aan, ik draag je wel, heb je ook geen last van pijnquote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Klopt. Ik baal er ook stevig van. Ook als vrienden weten dat ik een handicap heb en dan zeggen 'waarom doe je nooit sexy hakken aan?' of als vriendinnen me een schoenenzaak inslepen
De hoeveelheid van mijn outfits die zijn verneukt doordat ik sneakers/kisten/speciale schoenen moest dragen is niet normaal. Ik kan ook geen lage schoenen aan, dus ook geen ballerina's etc. Bah. Sneakers mag ik trouwens niet eens dragen
Klopt, kan heel mooi zijn, maar past niet bij mijn kledingstijl. Was vroeger wel dikke punker, maar nu juist heel vrouwelijk en fijn qua kleding.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach doe gewoon hakken aan, ik draag je wel, heb je ook geen last van pijn.
Dankjequote:
Mannenquote:
Helemaal mee eensquote:
Hm je moet wel een goeie zoeken. Ik heb zelf in een kledingzaak gewerkt en alles wat gerepareerd moest worden ging ook gewoon daarheen. Echt voor geen geld bijna leverden ze perfect werk af.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef knight-errant het volgende:
[..]sexy
[..]
Heb het 1x laten doen en toen hebben ze het vernaggeld
Wat voor soort schoenen mag je wel dragen dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Tsss jij snapt er niks vanquote:
Speciale schoenen of stevige schoenen met speciale zool erin. Ik draag nu Allstars (wel met speciale zool erin), dat is echt uit den boze. Pijn overalquote:Op zondag 8 januari 2012 18:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat voor soort schoenen mag je wel dragen dan?
Dat wil ik ook, maar is duur en alsnog niet erg goed voor jequote:Op zondag 8 januari 2012 18:33 schreef Self-Catering het volgende:
Lucile loopt wel op hakken, ze heeft aangepaste patta's laten maken.. Weet ik toevallig. Ik ken lucille vrij goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |