SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OT mijn schoonmoeder wilde wel graag een trip trap geven dus dat is wel erg fijn, ze zijn zo duuuuuur![]()
Nouja, ananas kan dus van m'n lijstje. Hier heeft seks (oxytocine) niks gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Kyara het volgende:
Jammer Soemp! Ben benieuwd of je je afspraak voor dinsdag nog gaan halen.....
Hier heeft de ananas in elk geval niks gedaan. Vanavond de sex maar eens proberen.
Oh die's ook leuk! Die heb ik niet zien liggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben de kersen variant (met dito dressoir)
en dit kussentje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag niks zeggen, jij was ook te laat hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 11:30 schreef Susie het volgende:
Stelletje kletskousen! Doe es bevallen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde wel een zondagskindje, maar dat zit er niet in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef IslaBonita het volgende:
Meld!![]()
Ik weet dat er op de Amerikaanse forums allemaal dames proberen de bevalling in gang te zetten door de wonderolie (Castor oil heet het in t Engels) op de buik smeren en er dan een handdoek met kruik bovenop leggen. Schijnt hetzelfde te werken, alleen zonder...nouja, rommel, haha.
Oeh wat leuk!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef bodpa09 het volgende:
Veel plezier Isla!
Ik heb net een pretecho geboekt! 21 jan weten we of we een jongetje of een meisje krijgen!
Ja, timen is echt nog niet aan de orde.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef covie het volgende:
Oh ik lees niet goed, voor de voors en tegens zie ik al
Dat staat er achterquote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef bodpa09 het volgende:
Die nub theorie is toch met 12 weken? Ik heb alleen maar 8 en 14 foto's . :-(
Wat wijst er allemaal op dat je een meisje krijgt Son?
tv kijken, internetten, lezen en doelloos voor me uit zitten staren zijn op dit moment favorietquote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Soempie het volgende:
Kyara, had je al een leuke hobby bedacht? Ik moet er ook nodig een.
Oh joh, ik dacht dat je andere dingen bedoelde. Minder misselijk heb ik ook!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat staat er achter
Maaruh wat is jouw gevoel bij mijJij had het de vorige keer ook goed hahaha
Hm, zelfde hier.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
tv kijken, internetten, lezen en doelloos voor me uit zitten staren zijn op dit moment favoriet
zo mijn bevalplan maar even aanpassen. Moet er nog inzetten dat ik medicatie slik ivm hoge bloeddruk en dat zij me tijdens de bevalling maar moeten helpen herinneren als ik ze dan nog moet slikken.....
Dat soort dingen onthou k welquote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat je andere dingen bedoelde. Minder misselijk heb ik ook!![]()
En wat grappig dat je nog weet dat ik het goed had! 50% kans he?![]()
Ik denk nu een meisje bij jou, kan veranderen als ik je zie tough!
Wanneer had jij de geslachtsecho nou?
Ja, waarschijnlijk wel. Moet geloof ik nog wel een weekje de medicijnen door blijven slikken maar dat hoor ik dan wel. Ik heb ook redelijk standaard dingen in mijn geboorteplan staan hoor. Maar ik vind het wel prettig dat het op papier staat zodat je toch nog een klein stukje controle er over hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, zelfde hier.![]()
Oja, dat is wel slim. Die hoge bloeddruk gaat na de geboorte vanzelf omlaag? Ik heb geen bevalplan, omdat bij de voorlichting bij de verloskundige bleek dat ze precies doen wat ik ook graag zou willen. En nu moet ik er misschien toch even over na gaan denken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:48 schreef Soempie het volgende:
Kyara, had je al een leuke hobby bedacht? Ik moet er ook nodig een.
"pinteresten" is ook een heel leuk tijdverdrijf meidenquote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef Kyara het volgende:
tv kijken, internetten, lezen en doelloos voor me uit zitten staren zijn op dit moment favoriet
Ik zou de naam ook aanhouden!! Tenzij familie of hele goede vriendenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:07 schreef covie het volgende:
nee geen populaire naam, op allebei de manieren niet in de top 50 te vinden dus gewoon dikke pech.
Hebopgebeld maar die zegt dat we echt niet meer gaan veranderen
die voelde het al aankomen denk ik
![]()
Misschien maar een chineze naam geven, dan weet ik zeker dat niemand hetzelfde heeft![]()
Jammer soemp dat het voor aantekeningen was![]()
Bodpa ik denk een meisje als dat onderste bolletje de nub is, want het loopt door vanaf de rugwervel vind ik en steekt niet echt erg omhoog, meer vooruit.
Ik zou het wel vertellen in het gesprek, niet echt een goed begin van de werkrelatie om zo te beginnen. Ik zou me schuldig voelen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef flugeltje het volgende:
Sssst Gerberaatje, hier hangt ook een kip in de oven...
Mereltje, ga je dan niet vertellen dat je zwanger bent?
Precies. Ik vind het beetje oneerlijk. Ik snap op zich dat je het niet in je brief zet, dan maak je ze het wel heel makkelijk. Maar in een gesprek hoort het wel thuis denk ikquote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Dat was ook mijn punt Katy
Ik zou het ook niet tof vinden als ik iemand aannam en die kwam net na de proeftijd ineens vertellen dat er een zwangerschap is... Als ik het vooraf weet kan ik zelf de keus maken, is wel zo eerlijk.
Ja dat dus, misschien ook nog niet eens in het eerste gesprek. Maar wel voordat je er samen uit bent...quote:Op zondag 8 januari 2012 18:24 schreef KatyM het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het beetje oneerlijk. Ik snap op zich dat je het niet in je brief zet, dan maak je ze het wel heel makkelijk. Maar in een gesprek hoort het wel thuis denk ik
Soemp, probeer jij dit? Als het werkt, doe ik het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef Troel het volgende:
Er is vast ook wel iemand die is bevallen nadat ze een handstand en een salto maakte, dus kom op meiden, ga dat eens proberen
Vraag dat dan ook aan Argento....quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Soemp, probeer jij dit? Als het werkt, doe ik het ook![]()
Ik zou het trouwens ook vertellen bij een 2e of 3e gesprek.
Heb trouwens een bloedbad aangericht bij het bijwerken van mijn bikinilijn.Doen we voorlopig maar niet meer dus. Nu moet ik wel snel bevallen
Ach kom, dat doet ie heus wel voorzichtig hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
No way, dan wordt het vast een no groter bloedbad...![]()
Susie, ik hoop het hoor!
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom, dat doet ie heus wel voorzichtig hoor
Het is een vent, die kúnnen scheren....
"ik zie haartjes!"quote:Op zondag 8 januari 2012 20:04 schreef Soempie het volgende:
Die van mij vindt het dan al snel best.![]()
Ach, ik krijg gewoon een mooi opgeschuurd kindje straks.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef octopussy het volgende:
[..]
"ik zie haartjes!"
"van de baby?"
"uh..."
quote:De Maxi-Cosi Mura 2012 is technisch gelijk aan de Maxi-Cosi Mura 2011.
Naast de nieuwe collectie kleuren is het design van de Maxi-Cosi Mura 2012 veranderd, de wielen en het gordelslot zijn vernieuwd.
De wielen zijn voorzien van zwarte velgen met een witte ring, die terugkomt in het gordelslot. De parasolclip is vanaf collectie 2012 inclusief bij aankoop van de Maxi-Cosi Mura.
ooh vandaag. Bij ons zit ie er inderdaad ook bij (Mutsy transporter, 4 wielen)quote:Op zondag 8 januari 2012 21:57 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, je kan alle onderdelen van de kinderwagen ook los kopen, maar vaak zijn all-in-1 aanbiedingen goedkoper.
maar als je langere afstanden moet rijden dan zit ie toch ook in de maxicosi? Heb dat inderdaad vaker gehoord maar hoe doe je dat dan met vakantie of zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmm nou ik zou mn baby niet in de maxi cosi doen als ik bijvoorbeeld naar t dorp ga wandelen. Wij deden alleen de maxi cosi op t onderstel als we boodschappen gingen doen, dus uit de auto, winkel in, in de auto.
Tis sowieso niet zo goed om een baby te lang in een maxi cosi te doen
Das een fijne stoel!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef covie het volgende:
Ik heb de kid hit omdat ik een verschuifbaar tafeltje wilde. Heb me er absoluut niet in verdiept eigenlijk, binnen 5 minuten uitgezocht. Dus misschien is dat bij de trip trap ook wel mogelijk maar dat zag ik daar gewoon niet staan.Ik vind t
SE ik heb ook de mura gekocht en gekozen voor de 4-wieler omdat dat veel stabieler is. En verder zit er eigenlijk geen verschil in.Als de kleur je niet zoveel uitmaakt raad ik aan om even te zoeken op internet naar de 2011 editie want dat kan je nogal wat geld schelen.
Volgens maxicosi is het verschil in de 2011/2012 editie:
[..]
Ja af en toe is niet zo erg, maar om t standaard te doen als je gaat winkelen ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
maar als je langere afstanden moet rijden dan zit ie toch ook in de maxicosi? Heb dat inderdaad vaker gehoord maar hoe doe je dat dan met vakantie of zo.
Zo had ik het in elk geval niet opgevat hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en sorry als ik overkom als een betweterige zwangere, wan- ik-heb-al-een-kind -en-ik-weet-t-beter![]()
Zo is t niet bedoeld(daar heb ik zelf zoń hekel aan..)
mwoah ik denk dat dat net als op vakantie gaan is, af en toe zal geen ramp zijn, Als je t maar niet iedere dag doet denk ik zoquote:Op zondag 8 januari 2012 22:08 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft wel eens eens een middag in de maxi cosi doorgebracht, om nou de reiswieg ook nog eens mee te nemen als je op visite gaat? Is dat heel erg? Heb ik wel gehoord ja, maar vind het dan helemaal zo'n volksverhuizing. Als ik het dorp in moet, dan gaat ze wel gewoon in de reiswieg.
*verdwijnt weer
Zo vervelend, en dan nog zeggen dat ze zelf ook een hekel aan dat soort types hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Zeker weer zo'n gevalletje, 'ik heb al een kind dus weet alles beter?'
Ja p'cies, jij snapt 'm...quote:Op zondag 8 januari 2012 22:16 schreef KatyM het volgende:
[..]
Zo vervelend, en dan nog zeggen dat ze zelf ook een hekel aan dat soort types hebben
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Pffft Sonnetje, wat ben je weer betweterig aan het doen zeg...
Die kinderwagenbak is ook gewoon fijn als je boodschappen wil doen en een wandeling wil maken e.d.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Super bedankt voor de infoik ga ook nog eens rondneuzen in het kinderwagen topic. Denk dat we die kinderwagenbak er wel bij doen, onze ouders wonen op een uur rijden afstand. Daar ga je niet zomaar ff voor een half uurtje op bezoek. En toch even wachten met de Bloom stoel kopen...
Tweeoogje: gefeliciteerd![]()
En huphup Kyara en Soempie, jullie zijn aan de beurt!
* Prachtig gelakt middelvingertje de lucht in steekt richting Sonnetjequote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* Prachtig gelakt middelvingertje de lucht in steekt richting Sonnetje
Ik vergeef je alleen als het met de tong is...quote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en sorry als ik overkom als een betweterige zwangere, wan- ik-heb-al-een-kind -en-ik-weet-t-beter![]()
Zo is t niet bedoeld(daar heb ik zelf zoń hekel aan..)
yeah! soempie succes voor "straks"!quote:Op maandag 9 januari 2012 01:14 schreef Soempie het volgende:
M'n lichaam heeft in elk geval de slijmprop eruit gegooid. Nu de baby nog.
binnenkort kan ie t echte werk gaan bewonderenquote:Op maandag 9 januari 2012 01:23 schreef Soempie het volgende:
En toen moest ik stoppen met vertellen. Foto's wil die flauwerd ook al niet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, wie weet. Behoorlijk wat gerommel, maar echt nog geen weeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, goedemorgen allemaal. En eh, geniet van het ontbijt!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik zou wel willen, maar m'n lichaam neemt de tijd.quote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Soemp, je zegt dat het ook darmkrampen konden zijn. Betekend dat dat je jezelf helemaal leeggegooid hebt vanochtend?
Dat is namelijk ook best een goed teken
Ik duim mee dat het nu snel gaat beginnen...
Die slaapt nog lekker.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Soempie! Heb je je man niet even verleid tot een potje ochtend-sex? Nu de slijmprop weg is heeft dat prostaglandingesen pas echt zin!
Dankjewel voor deze mental imagequote:Op maandag 9 januari 2012 09:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die slaapt nog lekker.
En nouja, op de een of andere manier lijkt het me niks: straks moet de vk wel langskomen en dan loopt er allemaal sperma uit, ipv iets anders.![]()
Jij kan dat toch wel hebben, ofnie.quote:
Ja maar ik heb een levendige fantasie...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij kan dat toch wel hebben, ofnie.
wat zei ik nou net over die fantasie van mij?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij had echt een goeie vk kunnen worden, BE!!
Soempie, wat kan jou het nou schelen of de vk in je man's zaad loopt te poeren, met een beetje mazzel veegt ze tijdens de bevalling ook nog een paar keer je kont af
Maar deze week gaat het vast wel gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:31 schreef Argento het volgende:
Bij ons nog niks hoor. De huur is opgezegd maar hij blijft lekker antikraak zitten.
Ow come on Rocka...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:37 schreef RockabeIIa het volgende:
En het mooie is: je ziet haar hooguit maar een paar keer in je leven. En dan heeft ze in jouw mans' zaad geroerd, jouw doosje gepoerd, je billen afgeveegd / genaaid indien noodzakelijk en je baby als een van de eersten vastgehouden.
Hoeveel intiemer wil je het hebben?
Was de positieve benaderingquote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow come on Rocka...
Ga weg image, ga weg......
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij had echt een goeie vk kunnen worden, BE!!
Soempie, wat kan jou het nou schelen of de vk in je man's zaad loopt te poeren, met een beetje mazzel veegt ze tijdens de bevalling ook nog een paar keer je kont af
Zo plastisch, zo liefquote:Op maandag 9 januari 2012 09:37 schreef RockabeIIa het volgende:
En het mooie is: je ziet haar hooguit maar een paar keer in je leven. En dan heeft ze in jouw mans' zaad geroerd, jouw doosje gepoerd, je billen afgeveegd / genaaid indien noodzakelijk en je baby als een van de eersten vastgehouden.
Ja maar jullie hebben Faithz en die mis ik dan weerquote:Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Susie het volgende:
Wat dit betreft mis ik dit topic zo ontzettend! Hahaha!
Kom maar op met die beebs!
Mooiquote:Op maandag 9 januari 2012 09:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah, de reden om te F5'en is zojuist gearriveerd...quote:Op maandag 9 januari 2012 09:52 schreef Argento het volgende:
Nee, anno 2012 kan Emma echt niet meer. Mees en Sem ook niet.
Psiesquote:Op maandag 9 januari 2012 09:52 schreef Argento het volgende:
Nee, anno 2012 kan Emma echt niet meer. Mees en Sem ook niet.
mwahquote:Op maandag 9 januari 2012 09:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah, de reden om te F5'en is zojuist gearriveerd...
* popcorn pakt
de postbode moet nog komen dus wie weet.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:50 schreef Troel het volgende:
Als je nu nog kan seksen, zou ik het doen
uhm, je hoeft niet te sexen met de postbode hè? Mag ook gewoon met je eigen man....quote:Op maandag 9 januari 2012 10:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
de postbode moet nog komen dus wie weet.
ja, maar die is ver weg aan het werkquote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
uhm, je hoeft niet te sexen met de postbode hè? Mag ook gewoon met je eigen man....
Oooh, dan zou ik ook de postbode pakkenquote:
Ik ben fysiek niet in staat, zeg maar.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
uhm, je hoeft niet te sexen met de postbode hè? Mag ook gewoon met je eigen man....
Ik las het inderdaad. Nou ja, dan is de postbode een goede 2equote:Op maandag 9 januari 2012 10:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Ik ben fysiek niet in staat, zeg maar.
Schunnig allemaal he? Ik heb ook al melding gemaakt hoor, vind het echt niet kunnen allemaal... Moet je nagaan dat ik nog haske naief was voor ik hier mee ging lezen...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:12 schreef Reilain het volgende:
Je zou toch gewoon al zwanger willen worden om hier legaal mee te kunnen lezen![]()
Goeie praat zo op de vroege ochtendBlij dat ik niet net een slok thee genomen had!
Ik kan vandaag geen kant uit en dan word ik lastigquote:
Woensdagmiddag, ik hoop dat ze iets voor me kan doen. Ik wil mezelf wel beter voelen voor Tijn op vakantie gaat en ik er een week lang alleen voor sta met Willem.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:20 schreef Kyara het volgende:
Wanneer heb je eigenlijk een afspraak voor je bekken? Is toch ook begin deze week?
Dat is ook de reden dat ik niet mee ga Kyara, in m'n up zou ik me nog wel kunnen redden, maar met Willem erbij wordt het echt te heftig. Ik kan niet sleeen met hem of sneeuwpoppen bouwen, wat we eigenlijk zouden gaan doen... Daarom blijven we thuis, dan kan hij in elk geval een aantal dagen naar de opvang zodat ik overdag wat rustiger aan kan doen...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:26 schreef Kyara het volgende:
Jammer flugeltje, maar wel begrijpelijk als je toch niks kan. Als jij wel zou gaan, waar zou WIllem dan heen gaan? Of ook gewoon mee?
Ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen woensdag
PE, dat bord boerenkool op de vroege morgen vind ik eerlijk gezegd even ranzig als alle verhalen over slijmproppen, sperma en sex hoor....
Alleen maar naïef?? Ik was nog maagd totdat ik hier begon mee te lezen...quote:Op maandag 9 januari 2012 11:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Schunnig allemaal he? Ik heb ook al melding gemaakt hoor, vind het echt niet kunnen allemaal... Moet je nagaan dat ik nog haske naief was voor ik hier mee ging lezen...
Dat lukt de mijne ook nog wel in een Geuther of in de ikea kinderstoel. Ik denk niet dat het wat uitmaakt welke stoel je hebt. Als een kind zich flink afzet, dan kiepert volgens mij elke stoel wel om...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef Robbberttt het volgende:
Ik zie hier veel Stokke Tripp Trapp stoelen (begin van het topic). Mijn vriendin is hier fel op tegen, aangezien ze in de kinderopvang werkt en daar gooide eens een kind zichzelf om in die stoel.
En het is toch een aardig stukje naar beneden voor een kindje. Pas dus goed op als er een druk kind in de stoel zit!
Ontopic: Mijn vriendin is nu 11 weken en een dag! Volgende week woensdag de 12 weken echo!
onze rollator-kinderstoel kiept niet, die rolt wegquote:Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef Asyniur het volgende:
Dat lukt de mijne ook nog wel in een Geuther of in de ikea kinderstoel. Ik denk niet dat het wat uitmaakt welke stoel je hebt. Als een kind zich flink afzet, dan kiepert volgens mij elke stoel wel om...
Stokke heeft tegenwoordig extra beveiliging onder de poten zitten, juist om het omduwen tegen te gaan..quote:Op maandag 9 januari 2012 12:18 schreef Robbberttt het volgende:
Ik zie hier veel Stokke Tripp Trapp stoelen (begin van het topic). Mijn vriendin is hier fel op tegen, aangezien ze in de kinderopvang werkt en daar gooide eens een kind zichzelf om in die stoel.
En het is toch een aardig stukje naar beneden voor een kindje. Pas dus goed op als er een druk kind in de stoel zit!
Ontopic: Mijn vriendin is nu 11 weken en een dag! Volgende week woensdag de 12 weken echo!
Maar om dat nu thuis aan je eettafel te gaan schroeven....quote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Bij Willem op het KDV hebben ze aan de tafel van die clips vastgemaakt die in de gordeltjes van de tripptrapps klikken, dan zitten ze aan de tafel vast...
Je kan ook je kind erin vast tacken, maar dat is ook weer zo wat.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar om dat nu thuis aan je eettafel te gaan schroeven....
Soempie was eerst hoor. Inhalen is er dus niet bijquote:Op maandag 9 januari 2012 11:39 schreef IslaBonita het volgende:
Kyara je laat je toch niet inhalen door Soemp he? Kom op! Heb je zo'n grote skippybal? (of zo'n bal om oefeningen op te doen?) Als je daar een paar uur op gaat zitten en beetje heen en weer bewegen schijnt het dat het de bevalling op gang kan brengen... (zeggen ze..je met er maar zin in hebben)
Dat kan ik me echt niet voorstellen na het debacle van de laatste keerquote:Op maandag 9 januari 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
SOEMPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, doe eens een update! of heb je je vent toch weer zover gekregen om mee te gaan wandelen?
Wij denken er wel over na hoor, nu gaat het bij ons alleen om de keukentafel gaat en 't wordt vastgezet op de rand onder de tafel die bij ons ivm tafelkleed nooit zichtbaar isquote:Op maandag 9 januari 2012 12:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar om dat nu thuis aan je eettafel te gaan schroeven....
Ohja, nu zie ik het. Pregnancy brain...quote:Op maandag 9 januari 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
[..]
Soempie was eerst hoor. Inhalen is er dus niet bij
[/sub]
herkenbaar. Zo lang jij en Fee-nix maar wel gewoon op jullie beurt wachten!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:20 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Ohja, nu zie ik het. Pregnancy brain...
Wat goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:50 schreef covie het volgende:
Soempie nu echt aan het bevallen?
Hier een goede SEO achter de rug! En ben ook heeeeeeeeeeeelemaal verliefd
SPOILER: echoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat denk ik ook. Dat is ook de reden dat ik die inleiding dan voorlopig niet wil. Uit de artikelen heb ik ook gehaald dat als alles gewoon prima is (waar ze morgen naar gaan kijken), dat je beter voorzichtig kunt zijn met een inleiding. Er is dan weer een verhoogde kans op complicaties, waardoor bijvoorbeeld een KS nodig is. Dus, ik wacht dan liever nog even. Vanaf 42 weken zijn de risico's natuurlijk wel toegenomen, dus daar wil ik liever niet overheen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:51 schreef flugeltje het volgende:
Soemp het is begonnen hoor... Die pijn in je rug is ook herkenbaar. Hoeft nog niet meteen te betekenen dat het ook daadwerkelijk vandaag goed van start gaat, maar er is iets gaande in elk geval...
Dan zal 'ie ook wel een stopcontact hebben, anders kan de accu nooit 9 maanden meegaanquote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mooie echo covie![]()
En al een stopcontact.bij zich![]()
Vanochtend bij de vk geweest. Weer.goed.gekeurd. hartje was te horen![]()
En mijn baby heeft een mobiel bij zichje hoorde van dat geluid als een mobiel op een radio stoort ofzo
Mja, als hij niet gekomen is, dan heeft het niet zoveel zin gehad denk ik...quote:Op maandag 9 januari 2012 15:43 schreef Argento het volgende:
de postbode is niet geweest, hoor ik net.
Of ze bedoelt ´niet gekomen´.
either way........
Nee, dat klopt. Maar misschien was het wel handiger geweest om er al eerder in te beginnen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:13 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, tenzij je al stiekem bevallen bent, dan is het toch nog niet te laat voor zo'n boek?
quote:Op maandag 9 januari 2012 15:43 schreef Argento het volgende:
de postbode is niet geweest, hoor ik net.
Of ze bedoelt ´niet gekomen´.
either way........
quote:
Ja ik had het gelezen inderdaad. Ik heb op zich wel wat van de visualisatietechnieken kunnen toepassen bij de weeën in het begin. Later werd het te heftig en heb ik het meer over me heen laten komen. De persfase was ook echt een persfase en ik geloof voor geen meter meer dat je een kind eruit kan zuchten. De weeën zijn er te gewelddadig voor.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:45 schreef Fee-nix het volgende:
Wat ik me ook steeds afvraag.... Octo als je nog meeleest: jij had toch dat hypnobirhting e book gelezen (of was dat nou iemand anders), ben zo benieuwd wat je er aan hebt gehad (als jij het dus was).
Ik heb hem als e-book op mijn foonquote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Asyniur het volgende:
2oogje, dat klinkt precies zoals het moet zijn!
octo, zou ik je boek mogen lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |