SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OT mijn schoonmoeder wilde wel graag een trip trap geven dus dat is wel erg fijn, ze zijn zo duuuuuur![]()
Nouja, ananas kan dus van m'n lijstje. Hier heeft seks (oxytocine) niks gedaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:11 schreef Kyara het volgende:
Jammer Soemp! Ben benieuwd of je je afspraak voor dinsdag nog gaan halen.....
Hier heeft de ananas in elk geval niks gedaan. Vanavond de sex maar eens proberen.
Oh die's ook leuk! Die heb ik niet zien liggen.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:10 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben de kersen variant (met dito dressoir)
en dit kussentje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij mag niks zeggen, jij was ook te laat hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 11:30 schreef Susie het volgende:
Stelletje kletskousen! Doe es bevallen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde wel een zondagskindje, maar dat zit er niet in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef IslaBonita het volgende:
Meld!![]()
Ik weet dat er op de Amerikaanse forums allemaal dames proberen de bevalling in gang te zetten door de wonderolie (Castor oil heet het in t Engels) op de buik smeren en er dan een handdoek met kruik bovenop leggen. Schijnt hetzelfde te werken, alleen zonder...nouja, rommel, haha.
Oeh wat leuk!!quote:Op zondag 8 januari 2012 13:30 schreef bodpa09 het volgende:
Veel plezier Isla!
Ik heb net een pretecho geboekt! 21 jan weten we of we een jongetje of een meisje krijgen!
Ja, timen is echt nog niet aan de orde.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:43 schreef covie het volgende:
Oh ik lees niet goed, voor de voors en tegens zie ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |