Ouwe zeurende slet van midden 40, helaas (of misschien wel gelukkigquote:
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Wie zijn al die mensen opeens. Al die vage users die voorbij komen steeds.
Mag ik daarna jouw schijtkontje vullen met zaad? Thanksquote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef jcdragon het volgende:
Wie wilt er iets in TS reet rammen. Met condoom.. is veiliger.
Ik heb jou ook nog nooit gezien. ben je geil?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
jaquote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Neequote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Mag ik daarna jouw schijtkontje vullen met zaad? Thanks
Je zou haast denken dat het klonen zijn he.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Jep. Maar dit komt gewoon door de vakantie denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het klonen zijn he.
Thx, heb goed gelachen met dat topic.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef Boca_Raton het volgende:
TS denkt leuk te zijn naar aanleiding van zijn topic: Broek van kostuum te klein, blazer zit goed : dilemma!
Een backfiretopic is het !!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met deze stelling te maken? Waarom rakel je het op? Gewoon om te zieken toch? Een andere reden kan ik niet bedenken namelijk.
Excuses zouden toch wel op z'n plaats zijn lijkt mij!
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thx, heb goed gelachen met dat topic.
Precies.quote:Tevens hatelijk doen tegen een tof wijf zoals Leandra.
Veranderingquote:Op zondag 8 januari 2012 00:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik denk het en ben het, jij bent een zeikerd en een zuurpruim, kneusjequote:Op zondag 8 januari 2012 01:01 schreef Boca_Raton het volgende:
TS denkt leuk te zijn naar aanleiding van zijn topic: Broek van kostuum te klein, blazer zit goed : dilemma!
Hoe weet jij of ze tof is. Jij komt uit België, daar zijn ze over het algemeen al snel tevredenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thx, heb goed gelachen met dat topic.
Tevens hatelijk doen tegen een tof wijf zoals Leandra.
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:04 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik denk het en ben het, jij bent TS is een zeikerd en een zuurpruim, kneusje
hihihi, quotes veranderen. Dat maakt jou tot dusver de grootste loser van dit topic. Gefeliciflapstaartquote:
Kappuh man! Je zit te eikeluh man!quote:Op zondag 8 januari 2012 03:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Falderie, faldera, ik ben Arnie!
Zei de loser met de plastik pak van 30 euriquote:Op zondag 8 januari 2012 10:07 schreef mikemareen het volgende:
[..]
hihihi, quotes veranderen. Dat maakt jou tot dusver de grootste loser van dit topic. Gefeliciflapstaart
origineel ben je ook al niet, geef je bird een beurt zou ik zeggen. Kneusje!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zei de loser met de plastik pak van 30 euri
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:18 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook erg lekker ruig uit moet ik zeggen
Kijk 'm hosselen dan !___quote:Op zondag 8 januari 2012 10:18 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook erg lekker ruig uit moet ik zeggen
1. Het is FOK!.quote:
Nee is geen ja hoorquote:Op zondag 8 januari 2012 10:20 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Gezellig!Vanavond 20.00 uur op het Leidseplein?
Wou je soms beweren dat die chick niet het beste is wat er in dit topic is langsgekomen?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. Het is FOK!.
2. Je bent m'n 'maatje' niet.
3. Je bent geen vis.
4. Het beste?
Ik ben leuker dan je huidige vriend, geef mij nu die kans, ik geef je dr een hoop voor terug. geef mij nu de naaaacht, want ik laat je nu nooit meer gaaaaanquote:
*zucht*quote:Op zondag 8 januari 2012 10:22 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat die chick niet het beste is wat er in dit topic is langsgekomen?
-x- Mike
geloof ik niks vanquote:Op zondag 8 januari 2012 10:23 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik ben leuker dan je huidige vriend , geef mij nu die kans, ik geef je dr een hoop voor terug. geef mij nu de naaaacht, want ik laat je nu nooit meer gaaaaan
En jij op je playstation, lekker met je aardwormpie spelenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
*zucht*
Ga gewoon naar Bokt.nl, waar je thuishoort.
Heey copykneusjequote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Als je dacht dat TS zich niet nog sneuer kon profileren ...
ga fietsen stelen op de damquote:Op zondag 8 januari 2012 10:26 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Geef t een kans zou ik zeggen. Je bent nog lekker jong
Ik fiets graag met jouw fiets over de dam; dan drinken we wat bij de McDonaldsquote:Op zondag 8 januari 2012 10:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn fiets staat niet op de dam
haha goeien garp, stop er nu maar weer meequote:Op zondag 8 januari 2012 10:29 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik fiets graag met jouw fiets over de dam; dan drinken we wat bij de McDonalds![]()
Ja maar ik wil echt voor je gaan. Trek je niet aan wat ze er over zeggen; mijn liefde is puur. Zo puur als de reet van copycat, zo puur als de beschimmelde kut van Leandra en zo bitter als de punt-tieten van Lienekienquote:Op zondag 8 januari 2012 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha goeien garp, stop er nu maar weer mee
sickfuckquote:Op zondag 8 januari 2012 10:31 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja maar ik wil echt voor je gaan. Trek je niet aan wat ze er over zeggen; mijn liefde is puur. Zo puur als de reet van copycat, zo puur als de beschimmelde kut van Leandra en zo bitter als de punt-tieten van Lienekien![]()
de enige kneus hier ben jij levenloze gek, die geen liefde kent,quote:
Moet jij geen vakkenvullen? Het is dan wel zondag, maar jullie zijn gewoon open, dus hop, pc uit en vullen die schappen!quote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
de enige kneus hier ben jij levenloze gek, die geen liefde kent,
en je bent een stalker
Dat gele truitje in je fotoboek zal ook vast niet meer dan 3 knaken hebben gekost of wel somsquote:Op zondag 8 januari 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
TS zieltje is echt beschadigd geraakt door onze kritiek op zijn shiny suit van drie knaken.
Post nu eens een foto van jezelf, fobo-hosselaarquote:Op zondag 8 januari 2012 10:37 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Dat gele truitje in je fotoboek zal ook vast niet meer dan 3 knaken hebben gekost of wel soms
De vuiniszakken die jij draagt zullen wel goedkoper zijn.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:37 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Dat gele truitje in je fotoboek zal ook vast niet meer dan 3 knaken hebben gekost of wel soms
Tut tut, wat schattig dat je het voor d'r opneemt. Ik zie wat groeien....in mijn broek...en ik spuit het zo over jcdragon heen <FLATSJJJJJJJJJJ>quote:Op zondag 8 januari 2012 10:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De vuiniszakken die jij draagt zullen wel goedkoper zijn.
gastquote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Tut tut, wat schattig dat je het voor d'r opneemt. Ik zie wat groeien....in mijn broek...en ik spuit het zo over jcdragon heen <FLATSJJJJJJJJJJ>
quote:Op zondag 8 januari 2012 10:41 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Tut tut, wat schattig dat je het voor d'r opneemt. Ik zie wat groeien....in mijn broek...en ik spuit het zo over jcdragon heen <FLATSJJJJJJJJJJ>
Dat Dieseltruitje heb ik inderdaad met 50% personeelskorting kunnen kopen in de Diesel flag store op Lexington Avenue. Kostte het me toentertijd nog 75 dollar.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:37 schreef mikemareen het volgende:
Diesel fag store?quote:Op zondag 8 januari 2012 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Dieseltruitje heb ik inderdaad met 50% personeelskorting kunnen kopen in de Diesel flag store op Lexington Avenue. Kostte het me toentertijd nog 75 dollar.
Fuck you!, ik werk in een bioscoop, ik ben geen leveloze bb slet met een kanker nickelson jasje, die elk forum op het internet die 15 jarige meisjes bevat afstruind, om proberen sex te krijgen, looserquote:Op zondag 8 januari 2012 10:35 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Moet jij geen vakkenvullen? Het is dan wel zondag, maar jullie zijn gewoon open, dus hop, pc uit en vullen die schappen!
Rustig blijven doorademenquote:Op zondag 8 januari 2012 10:50 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
Fuck you!, ik werk in een bioscoop, ik ben geen leveloze bb slet met een kanker nickelson jasje, die elk forum op het internet die 15 jarige meisjes bevat afstruind, om proberen sex te krijgen, looser
Wat is daar verkeerd aanquote:Op zondag 8 januari 2012 10:50 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
die elk forum op het internet die 15 jarige meisjes bevat afstruind, om proberen sex te krijgen
Met deze opmerking ben je dus wel degelijk een levenloze slet die gewoon z'n vakjes moet gaan vullen bij de AH.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:50 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
Fuck you!, ik werk in een bioscoop, ik ben geen leveloze bb slet met een kanker nickelson jasje, die elk forum op het internet die 15 jarige meisjes bevat afstruind, om proberen sex te krijgen, looser
omdat de meeste heel erg onzeker zijn, en stel nou (niks stel nou, tis gewoon zo) ts maakt daar misbruik van, en dat klopt gewoon nietquote:
Zonde hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Dieseltruitje heb ik inderdaad met 50% personeelskorting kunnen kopen in de Diesel flag store op Lexington Avenue. Kostte het me toentertijd nog 75 dollar.
Je hebt me doorquote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
omdat de meeste heel erg onzeker zijn, en stel nou (niks stel nou, tis gewoon zo) ts maakt daar misbruik van, en dat klopt gewoon niet
Je had ook een groene kunnen bestellen.quote:Op zondag 8 januari 2012 10:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Zonde hoor.
Voor dat bedrag had je een paar van die prachtige kostuums kunnen kopen (voor mij welteverstaan)
Wow! Wat een fleurig begin van 2012 zou dat zijn om zo op je werk te komenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je had ook een groene kunnen bestellen.
[ afbeelding ]
Roep maar als je nog een bontjas van 25 euro zoekt.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:01 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Wow! Wat een fleurig begin van 2012 zou dat zijn om zo op je werk te komen
Is toch mooi man, zo'n vuilnispak kostuum.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:03 schreef summer2bird het volgende:
Dat pak uit TS zijn vorige topic.
Ga je serieus met zo'n ding lopen?
En dan zo'n triest topic openen over iemand die niet dezelfde mening deelt.
Sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |